Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

voorstellen Lysbeth

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Lysbethv
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

voorstellen Lysbeth

Bericht door Lysbethv »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Lysbeth en samen met mijn man en twee kinderen (van 14 en 12) zijn we van plan om in juli 2016 naar Amerika te gaan voor een week of vier. We zijn er al eerder geweest en dat was vier jaar geleden, toen zijn we in Georgia, Tennessee, North Carolina, South Carolina en Florida geweest. Een aanrader voor familie's ! Vooral Anna Marie Island in Florida is geweldig mooi !
Graag zou ik tips willen ontvangen voor een leuke rondreis maar dan in een ander gedeelte van Amerika en wat geschikt is voor tieners.
groetjes,
Lysbeth
moon29
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: voorstellen Lysbeth

Bericht door moon29 »

Hoi Lysbeth

Welkom hier! Leuk vooruitzicht hebben jullie!
Wij gaan juli 2016 een rondreis doen door de staten waar jullie 4 jaar geleden zijn geweest. Afgelopen 2 jaren deden wij reizen in het Westen. 2014 was onze eerste kennismaking met Amerika en was meteen verslavend haha.
Het Westen is echt een aanrader met tiener's. Wij hebben genoten!
Wie weet kunnen we elkaar wat tips geven :D
Je kunt gerust eens in onze reisverslagen kijken om te zien wat jullie aanspreekt.
Heb je zelf soms ook een verslag van 4 jaar geleden? Er zijn niet zo veel verslagen te vinden over dat gebied vind ik.

Veel plezier hier en met voorbereiden!

Gr Monique
Lysbethv
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: voorstellen Lysbeth

Bericht door Lysbethv »

Hallo Monique,

Kan je helaas niet helpen aan een reisverslag maar misschien wel wat tips :wink:
Zoals ik al in de voorstelling vermeldde vonden wij Anna Marie Island een aanrader. Hier hebben we een week in een appartement gezeten via Interchalet. Dit had ik zelf geboekt maar zeker betrouwbaar ! We zijn daar met Captain Kathy in Bradenton op dolfijnentour geweest en in een woord geweldig ! Vanuit ons appartement kon je zo nu en dan zelfs de dolfijnen zien ! Verder zijn we in Atlanta begonnen en daar bij CNN, olympisch Stadion en met de metro naar de Outlet geweest. In Chattanooga naar Ruby Falls, verder naar Gatlinburg, ook een heel leuk toeristisch stadje met veel dingen te doen en nog veel meer. Mocht je nog meer willen weten dan hoor ik het wel dan stuur ik wel meer info.
Ik zal jullie reisverslagen eens doornemen. Ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen en tips ! Voorbereidingen zijn altijd leuk !
groet,
Lysbeth
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer