Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse ANWB> AAA www.aaa.com
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Amerikaanse ANWB> AAA www.aaa.com
Als je in lid bent van de ANWB ( 19 EURO PER JAAR) kan je in Amerika,op vertoon van je anwb pasje > show me jour card< onwijs veel informatie gratis halen bij de AAA kantoren.
Denk aan alle wegenkaarten, dikke Tourboeken per State met daarin alle hotels, restaurants ,musea,bezienswaardigheden, en nog veel meer informatie ook kan je eenTrip-Tik laten maken van A naar B met alle bezienswaardigheden voor onderweg en wat heel belangrijk is extra veel korting op de entree prijzen van de pretparken.
zie voor nadere info http://www.aaa.com
Doe je voordeel met deze informatie>Ik maak iedere keer weer dankbaar gebruik van deze kantoren.
Denk aan alle wegenkaarten, dikke Tourboeken per State met daarin alle hotels, restaurants ,musea,bezienswaardigheden, en nog veel meer informatie ook kan je eenTrip-Tik laten maken van A naar B met alle bezienswaardigheden voor onderweg en wat heel belangrijk is extra veel korting op de entree prijzen van de pretparken.
zie voor nadere info http://www.aaa.com
Doe je voordeel met deze informatie>Ik maak iedere keer weer dankbaar gebruik van deze kantoren.
Las Vegas Fan
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik weet niet of alle huur auto's uitgerust zijn met gps.
De korting voor de pretparken kan aardig oplopen; in sommige gevallen wel meer dan 20%. dat is toch de moeite waard om ff langs te gaan.
In de tourboeken staat leuke informatie/tips en ieder jaar worden deze boeken "ververst".
Ik vertrek 15-02-07 voor een weekje naar Las Vegas en dan ga ff langs de AAA en neem een tourbook mee van de State die in volgende keer wil bezoeken (vakantie voorpret)
De korting voor de pretparken kan aardig oplopen; in sommige gevallen wel meer dan 20%. dat is toch de moeite waard om ff langs te gaan.
In de tourboeken staat leuke informatie/tips en ieder jaar worden deze boeken "ververst".
Ik vertrek 15-02-07 voor een weekje naar Las Vegas en dan ga ff langs de AAA en neem een tourbook mee van de State die in volgende keer wil bezoeken (vakantie voorpret)
Las Vegas Fan
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Niet echt, het komt regelmatig voor, dat we in een file staan ergens op een interstate in een onbekende staat en dan is een papieren kaart wel makkelijk om een alternatieve route te vinden.ned in MO schreef:Daar heb je tegenwoordig toch een GPS voor?
Ook hebben de tourbooks veel toeristische informatie en is het makkelijk om een hotel in de buurt op te zoeken, als je op doorreis bent.
Voor iedere lange autoreis haal ik kaarten en tourbooks bij Triple A.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
De meeste (grotere) plaatsen hebben wel een AAA. Op de site kun je de adressen vinden. Er wordt gevraagd om een zipcode. Vul hier bijv. de zipcode in van je eerste overnachtingsplaats of een plaats waar je de AAA wilt bezoeken.Iris_1982 schreef:Liggen die AAA kantoren langs de weg of vind je ze in de grote steden?
Marjan en ik hebben voor zaterdagochtend ook een bezoekje aan de AAA in Florence, KY gepland. Kunnen we onze landkaarten verzameling weer uitbreiden.

Roland
Hallo,
Je kunt bij hotels/motels boeken met een AAA tarief. Geldt dit tarief ook als je lid bent van de ANWB? Moet je dan een pasje bij de AAA gaan halen of volstaat het ANWB pasje?
Gr,
Frank
Je kunt bij hotels/motels boeken met een AAA tarief. Geldt dit tarief ook als je lid bent van de ANWB? Moet je dan een pasje bij de AAA gaan halen of volstaat het ANWB pasje?
Gr,
Frank
Web-log: http://fringswereld.punt.nl/
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Als je lid bent van de ANWB, kun je idd tegen het AAA-tarief boeken. Bij het inchecken kun je gewoon je ANWB-pasje laten zien.frenkie schreef:Je kunt bij hotels/motels boeken met een AAA tarief. Geldt dit tarief ook als je lid bent van de ANWB? Moet je dan een pasje bij de AAA gaan halen of volstaat het ANWB pasje?
Wij zijn net terug uit Amerika. Wij hadden natuurlijk weer extra koffers nodig.
Wij hadden er 2 gekocht bij de Samsonite outlet store. Nu was er een mevrouw voor ons die ik hoorde vragen of er extra AAA korting zat op een toilettas. Wij dus natuurlijk ook vragen, er zat al flinke korting op de koffers die wij hadden uit gezocht. Kregen we nog eens extra 20% korting op beide koffers vanwege AAA. Weet iemand of je nog meer AAA korting krijgt in winkels? En welke zoal.

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Meestal staat er wel een vignet o.i.d. op de deur of op het raam geplakt. Anders altijd vragen, in ieder geval in hotels of campgronds, bij bepaalde winkels, maar ook bij entreekaartjes bijv.mieke15 schreef:Wij zijn net terug uit Amerika. Wij hadden natuurlijk weer extra koffers nodig.Wij hadden er 2 gekocht bij de Samsonite outlet store. Nu was er een mevrouw voor ons die ik hoorde vragen of er extra AAA korting zat op een toilettas. Wij dus natuurlijk ook vragen, er zat al flinke korting op de koffers die wij hadden uit gezocht. Kregen we nog eens extra 20% korting op beide koffers vanwege AAA. Weet iemand of je nog meer AAA korting krijgt in winkels? En welke zoal.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1362 Weergaves