Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen One World Observatory New York
Ervaringen One World Observatory New York
Wie o wie heeft er al gestaan en wil zijn ervaring hier delen. Ben heel benieuwd...
Laatst gewijzigd door Hinko op 17 aug 2015, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel ter verduidelijking aangepast
Reden: Topictitel ter verduidelijking aangepast
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: https://oneworldobservatory.com
Ik ga er volgende week heen.
Ik hoop wel dat het weer meezit en niet dat het bewolkt is ofzo
En wat ik jammer vind is dat je achter glas staat en niet in de buitenlucht
Ik hoop wel dat het weer meezit en niet dat het bewolkt is ofzo
En wat ik jammer vind is dat je achter glas staat en niet in de buitenlucht
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Ervaringen One World Observatory New York
Wij zijn er geweest op een regenachtige dag. Door de regen en de bewolking hadden we helaas niet het mooiste uitzicht. Het was zeker mooi om mee te maken maar het heeft niet een heel erg grote indruk op me gemaakt.
Het was niet druk toen wij er waren maar dat zal te maken hebben gehad met het weer.
Het was niet druk toen wij er waren maar dat zal te maken hebben gehad met het weer.
Wij waren er op een zonnige dag. Wij vonden het uitzicht erg mooi, anders dan vanaf bijv. Top of the Rock, maar dat kan ook niet anders vanaf dit punt.
Het is ook wel een bijzonder gevoel, vonden wij, om hier te staan. Van boven kun je ook op het 911 Memorial kijken. We hadden online kaarten besteld en de drukte viel erg mee.We stonden binnen 10 minuten boven, naar beneden komen duurde iets langer (20 min ongeveer).
Het is ook wel een bijzonder gevoel, vonden wij, om hier te staan. Van boven kun je ook op het 911 Memorial kijken. We hadden online kaarten besteld en de drukte viel erg mee.We stonden binnen 10 minuten boven, naar beneden komen duurde iets langer (20 min ongeveer).
- explorer87
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij hadden gereserveerd voor een bepaalde dag en tijdstip. Helaas was het erg mistig.
Zonder problemen kunnen verplaatsen naar de volgende dag waarop het zeer mooi weer was!
Uitzicht was super mooi! Zeker een aanrader. Wel reserveren, dan sta je niet lang in de rij!
Zonder problemen kunnen verplaatsen naar de volgende dag waarop het zeer mooi weer was!
Uitzicht was super mooi! Zeker een aanrader. Wel reserveren, dan sta je niet lang in de rij!
Ook wij zijn net terug en vonden het geweldig. We hadden ook kaartjes op datum en tijd en konden zo door.
Het moment dat je bovenkomt en het uitzicht ziet, zo gaaf! We hebben er wel uren rondgelopen, had dit echt niet willen missen. Op de foto's geen last van het glas. TOTR hebben we ook gedaan, heel ander uitzicht en zonder glas. Deze hebben wij 's avonds bezocht tijdens zonsondergang en daarna, ook super!!
Het moment dat je bovenkomt en het uitzicht ziet, zo gaaf! We hebben er wel uren rondgelopen, had dit echt niet willen missen. Op de foto's geen last van het glas. TOTR hebben we ook gedaan, heel ander uitzicht en zonder glas. Deze hebben wij 's avonds bezocht tijdens zonsondergang en daarna, ook super!!
Florida 2014
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia / Westkust en Florida / Boston-New England 2022
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
Las Vegas en LA 2019
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik ben er vorige week geweest en eerlijk was het toch een beetje een tegenvaller.
Mooi uitzicht hoor, maar ik vind het gewoon jammer dat je achter glas staat dat maakt de hele beleving toch iets minder imo.
Het hoogtepunt is toch wel als die muur(of is het een doek? weet het even niet meer
) open gaat en je opeens dat uitzicht ziet 
Mooi uitzicht hoor, maar ik vind het gewoon jammer dat je achter glas staat dat maakt de hele beleving toch iets minder imo.
Het hoogtepunt is toch wel als die muur(of is het een doek? weet het even niet meer

-
- Amerika-expert
Wij zullen aankomend weekend in NYC zijn en heb de website van One World Observatory bekeken.
Vind het erg moeilijk om een tijd te schatten hoe laat we er zullen zijn. Heeft iemand ervaring gehad met het te laat of te vroeg komen op de gereserveerde tijd?
En wat waren de wacht tijden van mensen zonder kaartje? Groot verschil?
Vind het erg moeilijk om een tijd te schatten hoe laat we er zullen zijn. Heeft iemand ervaring gehad met het te laat of te vroeg komen op de gereserveerde tijd?
En wat waren de wacht tijden van mensen zonder kaartje? Groot verschil?
Wij waren er afgelopen juli en het was behoorlijk druk, flinke wachtrij voor mensen zonder kaartje.
Wij waren er een halfuurtje te vroeg. Er werden speciale rijen gemaakt voor de gereserveerde tijden. Je mag pas naar binnen op jouw tijd, heeft dus geen nut om veel vroeger te gaan. Weet niet hoe het gaat als je te laat bent.
Wij waren er een halfuurtje te vroeg. Er werden speciale rijen gemaakt voor de gereserveerde tijden. Je mag pas naar binnen op jouw tijd, heeft dus geen nut om veel vroeger te gaan. Weet niet hoe het gaat als je te laat bent.
Florida 2014
Las Vegas en LA 2019
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
Las Vegas en LA 2019
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
-
- Amerika-expert
Dank je wel voor de info. Misschien toch maar een gokje nemen op de tijd dan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1205 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 3 Reacties