Feedback meer dan welkom!!
Mss ook aangeven wat onze interessepunten zijn: combinatie van natuur en stad. We willen heel graag ook de Universal Studio's aan het traject toevoegen, LA op zich zegt ons niet zoveel. We plannen te verblijven in h/motels, al zijn we ook niet vies van kamperen, maar het lijkt me zo'n gedoe om dat geregeld te krijgen (het boeken op zich + een tent meezeulen op het vliegtuig voor maar enkele nachten lijkt me dan ook zo'n gekkenwerk).
Dag1: aankomst in Las Vegas -> naar Boulder City (Hoover Dam)
Dag 2: Boulder City -> door state of fire NP -> naar Springdale
Dag 3: Springdale - Zion NP
Dag 4: naar Tropic - Bryce NP
Dag 5: Tropic - Bryce NP
Dag 6: Page
Dag 7: Page
Dag 8: naar Monument Valley en 's avonds naar Cameron (om een goedkope overnachting te hebben)
Dag 9: Grand Canyon NP - overnachting in Tusayan
Dag 10: Grand Canyon NP - 's aonvds naar Williams (ook weer om een goedkopere overnahcting te hebben)
Dag 11: via Route 66 naar Las Vegas
DAg 12: Las Vegas
Dag 13: naar Death Valley NP - overnachten in Beatty (of is dit echt heel ver om?)
Dag 14: nog wat Death Valley NP - doorrijden naar June Lake of Oakhurst
Dag 15: Oakhurst - Yosemite
Dag 16: Oakhurst - Yosemite
Dag 17: Sequoia NP -> doorrijden naar LA / voorstad (vb Sherman Oaks)
Dag 18: Universal Studios - 's avonds opnieuw overnachten in LA/voorstand (Sherman Oaks)
Dag 19: kustroute richting San Simeon (overnachten)
Dag 20: San Simeon -> SF
Dag 21: SF
Dag 22: SF
Dag 23: SF -> NH
Waar ik zelf het meest over twijfel is dag 6-7-8 (rond Page). Ik zie Page enkel en alleen als een goedkope slaapplaats waar ik dag 6 laat aankom, dag 7 de highlights (Antelope Canyon en Horseshoe Bend) wil doen en vanaf dag 8 dacht ik door te rijden naar Monument Valley - ik wil dit immers ofwel in de ochtend- ofwel in de avondzon doen. 's Avonds zou ik dan al (in het donker) naar Cameron rijden om al dicht bij de Grand Canyon te zitten maar wel een hele dure overnachting in Tusayan uit te sparen.
Wat denken jullie?