Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas (computerspel) - deel VI

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas deel VI

Bericht door PSVwally »

Ik heb dat geluk de laatste tijd niet bepaald. Nu weer op 0 beginnen, alles kwijt na een miljoen chips te hebben verspeeld.
Kurt10
Amerikakenner
Partner van: Elskey
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Kurt10 »

Ik in het weekend ook Paul :shock:
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
tokkie99
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door tokkie99 »

heeft iemand al iemand een keer zo'n maverick reward gekocht?

hoe gaat zoiets in zijn werk?
moflaa
Amerika-ontdekker

Bericht door moflaa »

Ben ik nou de enige die niet meer de auto spin knop kan gebruiken?
Ingrid1958
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Ingrid1958 »

moflaa schreef:Ben ik nou de enige die niet meer de auto spin knop kan gebruiken?
Geen problemen mee :wink:
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

Graag zou ik duidelijkheid willen over hoeveel rewards ik mag nemen. We gaan in Juni 2016 naar Vegas en ik heb nu 1.900.000 Lp's en mijn vriendin heeft nu zo'n 300.000 lp's.
Zijn de regels nog steeds maximaal 3 rewards per 90 dagen ?
We gaan in Juni, dus kunnen we dan nu 3 rewards pp nemen ( hoteelovernachtigingen en binnen 90 dagen boeken voor juni) en dan na 90 dagen nog eens 3 rewards , bv diners/shows ?
Mag je ook nog steeds 3 nachten (in verschillende hotels) nemen ?

Nog verder andere ristricties ??
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

Nee je mag maar 3 rewards gebruiken tijdens een periode van 30 dagen.

Ook als je nu al zou boeken, op het moment dat je overnacht. Telt mee.

Dus maar 3 rewards per persoon. Ik geloof dat er tegenwoordig ook niet mgm rewards tussenstaan die niet meetellen voor de 3 per persoon, zoals de helicoptervlucht.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Die 90 dagen haal je volgens mij door de war met je esta. En je moet binnen 90 dagen je aangekochte reward (geldt niet voor alle, maar bv hotelovernachtingen en volgens mij shows) telefonisch bevestigen anders wordt de reward teruggeplaatst en krijg je de lp's terug die het je gekost heeft.
Nu was het eerst zo dat als je chips had gekocht dat je nog een reward kon nemen, maar nu weet ik niet zeker of dat nog zo is.
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Ik vind het wel heel jammer dat er steeds minder data beschikbaar zijn in de hotels, ben nu MyVegas aan het spelen voor een hotel in Atlantic City voor volgend jaar, maar heb zo'n idee dat dit een heel lastig verhaal zal gaan worden.
Probeer een half jaar van tevoren te boeken en dan maar hopen dat er wat vrij is.

Inmiddels wel al 2 keer in Las Vegas gebruik gemaakt van de Rewards dus heb er ook al wel van genoten!
KUCO
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door KUCO »

Als nieuw lid van het forum had ik graag een vraagje gesteld.
Volgend jaar in augustus zitten we voor 2 nachten in Las Vegas.
We zijn dan ook volop aan het spelen op MyVegas.
We hadden graag voor tickets gespaard voor "O" maar helaas speelt hij niet in de week dat wij er zijn.
Daarom zouden we nu voor KA willen gaan.
Wat mij echter nog niet duidelijk is als je een reward wil innen voor een show staat er dat je hem moet redeemen 90 dagen na aankoop.
Bedoeld men daar nu mee dat je binnen de 90 dagen nadat je hem besteld hebt moet telefoneren met M-life desk om de boeking te maken, wat bij ons dan begin augustus is.
Wat wil zeggen dat ik de huidige rewards voor KA dus nu reeds kan redeemen voor 3 augustus.
Of wil dit zeggen dat je enkel de reward kan redeemen als je binnen de 90 dagen ook effectief naar Las Vegas gaat om hem op te nemen.
Ik heb al vele uren aan het lezen geweest op het forum maar het is me nog steeds niet helemaal duidelijk.
Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is.
Nog een kleine vraag, is het makkelijk om te parkeren in de buurt van het MGM, wijzelf verblijven in het Trump hotel.
Alvast bedankt voor de info.
annet2009
Amerikakenner

Bericht door annet2009 »

Die 90 dagen betekent inderdaad dat je de boeking moet maken binnen 90 dagen na aankoop van de reward. De manier van boeken schijnt veranderd te zijn. Je moet nu online boeken, met een link die je in je mail krijgt als je de reward hebt gekocht. Als je per telefoon de boeking maakt moet je daar tegenwoordig voor betalen, ik dacht $15.
Je kunt boeken zodra de data in de periode dat je wilt gaan beschikbaar zijn. Op dit moment kun je nog geen rewards voor shows in augustus inwisselen. Het makkelijkste is om pagina 2 van de reward in de gaten te houden, nu zie je daar de black out data voor 2015. Als 2016 (of een deel van 2015) erbij komt zie je dat daar en dan kun je de reward kopen en een boeking maken.

Parkeren kan bij elk hotel op de strip, ook bij MGM. Volg de bordjes self parking.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

En je kan ook bijna overal 'gratis' valet parkeren bij de hotels. Dan betaal je 2 dollar als je de auto terug ophaalt. Ideaal. Bij sommige hotels moet je echt een pokkeeind lopen alvorens je op de place to be bent.
Je moet je kaartjes voor KA 's middags al ophalen (ik dacht voor 16u ofzo). Vergis je niet in het MGM. Daar ben ik dus letterlijk in verdwaald. Mede doordat ze aan het verbouwen waren, maar toch.

Dat het 'boeken' veranderd is is voor mij overigens nieuw. Ik vond het altijd wel wat vreemd dat je na het bevestigen geen mail meer kreeg, maar dat je nu ineens 15dollar moet betalen vind ik wat vreemd. Al is 15 dollar natuurlijk niets vergeleken met wat je uitspaart.
KUCO
Amerika-ontdekker

Bericht door KUCO »

Super bedankt voor de duidelijke uitleg.

Kan ik voor shows bijvoorbeeld een standard companion ticket nemen en dan ook nog een premium companion ticket met één M life account?
Of kan per show maar een soort ticket redeemen?
annet2009
Amerikakenner

Bericht door annet2009 »

PSVwally schreef: Dat het 'boeken' veranderd is is voor mij overigens nieuw. Ik vond het altijd wel wat vreemd dat je na het bevestigen geen mail meer kreeg, maar dat je nu ineens 15dollar moet betalen vind ik wat vreemd. Al is 15 dollar natuurlijk niets vergeleken met wat je uitspaart.
Je betaalt die $15 alleen als je per telefoon boekt, niet als je via de link/via internet boekt.
En het schijnt dat als je eerst online boekt voor 2 personen (als je partner ook speelt en je beide een rewards voor 1 persoon hebt gekocht dus) en je belt vervolgens om die plaatsen te veranderen om naast elkaar te zitten, dat je dan die $15 niet hoeft te betalen. Maar zelf geen ervaring mee, ik heb nog showrewards geboekt en gebruikt voordat dit veranderd was.
Laatst gewijzigd door annet2009 op 12 dec 2015, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
annet2009
Amerikakenner

Bericht door annet2009 »

KUCO schreef: Kan ik voor shows bijvoorbeeld een standard companion ticket nemen en dan ook nog een premium companion ticket met één M life account?
Of kan per show maar een soort ticket redeemen?
Nee, dat kan niet, want de rewards zijn voor jou en een gast. Je kunt er dus maar eentje per show gebruiken.
Je mag geen reward aan een ander geven, je moet hem zelf gebruiken. Als je partner ook speelt kun je wel beiden op je eigen account een reward kopen en beiden een gast meenemen (als je met 4 personen zou willen gaan).
lin77
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door lin77 »

Hallo Allemaal.. :)

Wij gaan voor de 2e keer naar las Vegas.
2 jaar geleden verbleven we in hotel New york New york.[Mlife]
We hebben toen wat buffets van ons LP punten ingeruild.

Wat mijn vraag is moet je in een Mlife hotel slapen om de LP punten te verzilveren?
Het gaat alleen om buffet of Shows
We willen nu misschien in Tropicana of in Treasure Island gaan zitten, en dat zijn geen Mlife hotels.

Bedankt Alvast voor jullie antwoorden :thumbup:
bastiaan76
Amerikafan

Bericht door bastiaan76 »

Dat hangt van de reward af. Voor de shows niet (al zijn de voorwaarden voor 2016 nog niet bekend)
De freeplay rewards moet je 1 of 2 nachten slapen in het hotel waar je freeplay wil. Ook sommige buffetten willen dat je een nacht in mgm hotel slaapt.

Ik weet niet wanneer je gaat maar heb misschien nog een leuke tip probeer het via Priceline. Wij gaan 25/6 tm 28/6 en heb toevallig gister via priceline geboekt in het 5 sterren cosmopolitan hotel voor 110 euro per nacht (ex resort fee en belasting) kwam iig neer op het zelfde bedrag als we kwijt zouden zijn voor NYNY of Monte carlo. Het hotel dat je krijgt is een verrassing je krijgt het pas te zien als je bod geaccepteerd wordt.
Afbeelding
KUCO
Amerika-ontdekker

Bericht door KUCO »

Bedankt voor de duidelijke info.
Mijn vrouw is ook reeds aan het spelen geslagen.
Ik vroeg het enkel omdat we 3 kids hebben, evntueel hadden we dan misschien nog een ticketje voor 1 persoon extra kunnen vastleggen.
Ik hoop dat de periode dat we gaan geen blackout data zullen zijn.
We spelen en lezen uiteraard verder.
lin77
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door lin77 »

Dankje voor je snelle Reactie

We gaan pas in Oktober dus we hebben nog even te gaan. :lol:
We willen boeken via Expedia dat is toch goedkoper als je samen met een ticket boekt en hotel.. Toch???
Ik moet dus goed kijken naar de voorwaarden voor dat we alle tijd voor niks hebt gespeeld :roll: Haha
Ik zit nu level 106 en lijkt wel als of ze mn punten op vreten had 700.000 chips nu 100.000 chips en dan speel ik maar 1000 per draai..
Hopelijk met de kerst weer dubbele LP :clap:
Dave_m
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Dave_m »

Ik heb ook even een korte vraag:

We zitten van 5 tot 8 juli in Las Vegas. We willen via Myvegas 2 overnachtingen vastleggen in een MGM hotel, liefst Mandalay Bay.
Wanneer kun je het beste deze 2 overnachtingen redeemen?
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer