Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegtickets naar Florida, help!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Vliegtickets naar Florida, help!
Hallo allemaal,
Wij willen 16/17 juli 2016 voor ongeveer drie weken naar Florida vliegen. Omdat we een rondreis willen maken maakt het ons niet echt uit waar we landen, Tampa, Miami, Orlando, het is allemaal prima.
Nou ben ik al een tijd op zoek naar tickets, liefst zo voordelig mogelijk natuurlijk, maar ik heb geen idee wat de normale prijs is en wanneer je een goede prijs te pakken hebt.
Met één overstop retour naar Tampa (2 volwassenen, 2 kinderen 7 en 8 jaar) voor 3100 euro retour, is het goedkoopste wat ik tot nu toe heb gevonden.
Doen? Of is dat duur?
Alvast bedankt voor de reacties!
Groet,
Marchien
Wij willen 16/17 juli 2016 voor ongeveer drie weken naar Florida vliegen. Omdat we een rondreis willen maken maakt het ons niet echt uit waar we landen, Tampa, Miami, Orlando, het is allemaal prima.
Nou ben ik al een tijd op zoek naar tickets, liefst zo voordelig mogelijk natuurlijk, maar ik heb geen idee wat de normale prijs is en wanneer je een goede prijs te pakken hebt.
Met één overstop retour naar Tampa (2 volwassenen, 2 kinderen 7 en 8 jaar) voor 3100 euro retour, is het goedkoopste wat ik tot nu toe heb gevonden.
Doen? Of is dat duur?
Alvast bedankt voor de reacties!
Groet,
Marchien
Re: Vliegtickets naar Florida, help!
Hi Marchien,
Ik vlieg zelf altijd met Arke (tegenwoordig TUI) naar Florida. In januari vlieg ik ook weer met ze naar Miami voor € 450 per persoon, Comfort class inclusief 30 kg bagage. Nu is de periode waarin jij gaat natuurlijk veel duurder, dus ik verwacht niet dat je voor die prijs kan vliegen, maar ik kan TUI van harte aanbevelen. Tot nu toe zijn ze altijd het voordeligst geweest als ik aan het speuren was naar tickets. Ook heb je het voordeel als je met hun vliegt, dat je dan op zijn minst de heen- of terugreis een non-stop vlucht hebt. Als je op Orlando vliegt heb je op de heenweg een non-stop vlucht en terugweg één stop in Miami en als je op Miami vliegt andersom.
Misschien heb je al gekeken op hun website, zo niet heb je er misschien wat aan!
Succes, groetjes Ivy.
Ik vlieg zelf altijd met Arke (tegenwoordig TUI) naar Florida. In januari vlieg ik ook weer met ze naar Miami voor € 450 per persoon, Comfort class inclusief 30 kg bagage. Nu is de periode waarin jij gaat natuurlijk veel duurder, dus ik verwacht niet dat je voor die prijs kan vliegen, maar ik kan TUI van harte aanbevelen. Tot nu toe zijn ze altijd het voordeligst geweest als ik aan het speuren was naar tickets. Ook heb je het voordeel als je met hun vliegt, dat je dan op zijn minst de heen- of terugreis een non-stop vlucht hebt. Als je op Orlando vliegt heb je op de heenweg een non-stop vlucht en terugweg één stop in Miami en als je op Miami vliegt andersom.
Misschien heb je al gekeken op hun website, zo niet heb je er misschien wat aan!
Succes, groetjes Ivy.
Ik zoek vrij regelmatig naar tickets en vaak zijn Orlando en Miami wat goedkoper dan Tampa. Voor de zomerperiode heb ik vorig jaar in februari de laatste sale gezien, bij Lufthansa; toen tickets voor rond de 550 euro. Helaas gemist omdat ik mijn vakantiedagen nog niet had en toen in juni voor 850 voor augustus geboekt; prijzen fluctueerden niet erg tussen maart en juni.
Als je het risico wil nemen kun je dus nog even wachten en kijken of er iets voorbij komt. Tip: prijsalarm instellen op Skyscanner en ook zoeken vanaf Brussel. Maar het blijft koffiedik kijken.
Als je het risico wil nemen kun je dus nog even wachten en kijken of er iets voorbij komt. Tip: prijsalarm instellen op Skyscanner en ook zoeken vanaf Brussel. Maar het blijft koffiedik kijken.
Ik zou zeggen dat het wel ietsje goedkoper kan. Inderdaad goed skyscanner/momondo etc in de gaten blijven houden. Niet helemaal goed te vergelijken omdat wij een paar maanden eerder gaan (Maart/April), maar wij hebben een retour Tampa voor €530pp.
Eerste keer Amerika in 2016 - Florida & de zuidelijke staten
rond blijven kijken vooral deze periode . zowel afgelopen zomer als in zomer 2013 voor 500 euro pp met BA naar Florida gevlogen . zoek ook eens vanaf brussel of dusseldorf. ze zijn de afgelopen maanden al 2of 3 x voor ong 400 euro pp langs geweest oa bij air europe en via brussel voor juli 2016
ik ben zelf op zoek naar de meivakantie en dan vanaf amsterdam ...ik blijf geduld hebben dat er nog een mooie prijs langskomt
ik ben zelf op zoek naar de meivakantie en dan vanaf amsterdam ...ik blijf geduld hebben dat er nog een mooie prijs langskomt
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor jullie snelle reacties.
Ik wacht nog even af, zal Tui eens bekijken en een prijsalarm instellen!
Ik wacht nog even af, zal Tui eens bekijken en een prijsalarm instellen!
-
- Amerika-newbie
Vliegen via Brussel, Jet Air Fly. Vorig jaar was ik 450 euro kwijt en dit jaar 330 euro. Inclusief belastingen. 

- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Mooi al die lage prijsjes, maar geef ook even aan wanneer je hebt gevlogen. In het hoogseizoen, wat TS doet, vlieg je niet voor 330 Euro (retour) naar Florida.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Jawel hoor. Er was toen een 'actie' van aireuropa voor 330,- naar Miami. Juli en augustus konden gewoon geboekt worden
Explore. Dream. Discover.
Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Het kan idd wel, dit voorjaar met Jetairfly naar Miami rechtstreeks vanaf Brussel eur 300,- betaald voor de mei vakantie 2 weken voor vertrek.
Afgelopen augustus geboekt voor 24 juli 2016 bij Air Europa vanaf AMS naar Miami v.v. 450,-, overstappen in Madrid.
Afgelopen augustus geboekt voor 24 juli 2016 bij Air Europa vanaf AMS naar Miami v.v. 450,-, overstappen in Madrid.
Klopt. Ik heb geboekt bij dezelfde Air Europa actie. Staat me iets van bij dat het zelfs nog wat minder was, 424 Euro dacht ik. Het kan dus wel, maar deze absurd lage prijzen zullen niet zo snel meer komen denk ik. Een en ander had er wellicht ook mee te maken dat dit bizarre tarief nog verscheen voor de normale periode van "11 maanden van te voren kunnen boeken". Het kon ook niet direct bij Air Europa worden geboekt, maar alleen via brokers.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Ik heb rechtstreeks geboektribruijn schreef:Het kon ook niet direct bij Air Europa worden geboekt, maar alleen via brokers.

- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Mmm, die actie van Air Europa was ik even vergeten. 

2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
2005 Chicago/Florida