Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Prijs tickets West-Canada hoogseizoen
Prijs tickets West-Canada hoogseizoen
Wij overwegen komende zomer een paar weken door West-Canada te reizen, samen met familie uit NL. Voor die familie kijk ik dus nu naar tickets vanaf Amsterdam naar Vancouver of Calgary. Die zijn nog aardig prijzig in mijn ogen (>€1000pp), maar ik heb echt geen idee wat normaal is voor die periode. Heeft iemand enig idee wat de laatste jaren de prijzen zijn voor dit soort tickets? Is het realistisch om te hopen op lagere prijzen?
Terug in Texas!
- Janbren
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Re: Prijs tickets West-Canada hoogseizoen
Dit jaar zijn wij op 9 september Amsterdam -> Calgary en op 29 september Vancouver -> Amsterdam rechtstreeks met KLM voor circa €950,- p.p.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Dat is buiten het hoogseizoen.
Voor juli vind ik alleen voor 2 juli een vlucht met Air Transat naar Vancouver voor 936 euro. Een week later is die vlucht 1011 euro en nog een week later 1051 euro. Volgens mij vliegt Air Transat niet elke dag op Vancouver, maar dat weet ik niet zeker.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Voor juli vind ik alleen voor 2 juli een vlucht met Air Transat naar Vancouver voor 936 euro. Een week later is die vlucht 1011 euro en nog een week later 1051 euro. Volgens mij vliegt Air Transat niet elke dag op Vancouver, maar dat weet ik niet zeker.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Dat zijn normale prijzen. Ze zijn lager geweest, maar dat is al een aantal weken geleden. Ik denk niet dat ze nog zullen zakken. Ik volg de prijzen in het hoogseizoen al jaren. En voor non stop zijn dit helaas normale bedragen.
USA: 2001-2010-2012-2013-2015-2016-2018-2023-2024
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, veel van Europa en meerdere cruises
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, veel van Europa en meerdere cruises
Non-stop ligt nog wat hoger, maar dat hoeft ook niet. helaas woont de familie in de regio met de late zomervakantie dit jaar, dus ik kom idd als laagste die 1011 van Air transat tegen.
Bedankt voor de info, we moeten dus uitgaan van minstens 1000pp, kunnen we gaan nadenken of dat haalbaar is.
Bedankt voor de info, we moeten dus uitgaan van minstens 1000pp, kunnen we gaan nadenken of dat haalbaar is.
Terug in Texas!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik kijk net op skyscanner en zie allemaal prijzen onder de €900 naar Vancouver óf Vancouver (aankomst 26 juli vertrek 26 augustus). Vluchten met BA, Lufthansa enz. Allemaal vertrek Schiphol en met maximaal 1 overstap
De beste tijden lijkt Icelandair te hebben, maar ook weer wat duurder: €925.
De beste tijden lijkt Icelandair te hebben, maar ook weer wat duurder: €925.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Heeft misschien met de data te maken, het zou 23 juli heen worden en 13 aug terug, met weinig speling. Ik heb wel iets gevonden met BA, maar dat zit je nog tegen de 950 aan. Maar dat zou een optie zijn. Goedkopere vluchten hebben een overstap van 8 uur ofzo, dat is ook niets. Icelandair ben ik helemaal nog niet tegen gekomen vreemd genoeg, ga ik nog eens naar kijken.
Terug in Texas!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Vreemd...bij mij blijven de prijzen op jouw data nagenoeg hetzelfde als bij mijn voorbeeld. Bij Gate1 (doorverwezen vanuit Skyscanner):

Op deze data vliegt Icelandair volgens mij niet. Hoe flexibel zijn de data nog? Dagje eerder of later kan verschil maken.

Op deze data vliegt Icelandair volgens mij niet. Hoe flexibel zijn de data nog? Dagje eerder of later kan verschil maken.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Wij boekten op 11 juni 2015 tickets naar Vancouver (5 juli heen, 3 augustus terug) voor precies 800 euro per ticket (plus 80 voor de baby). Niet slecht voor drie weken tevoren
Hier staat hoe & wat.

Hier staat hoe & wat.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Veel van de iets goedkopere vluchten hebben een heel lange overstap, ben je ruim 20 uur onderweg. Er is ook weinig flexibiliteit met dagen, hoogstens 1 dag ofzo, omdat we met 2 gezinnen reizen met verschillende vakantieperiodes. Daardoor valt icelandair idd af (is ook niet echt goedkoper rond die data) en air transat is ook lastiger. Maar ik heb inmiddels wel 3 tickets voor totaal 2600 gevonden met goede vluchttijden, dus hopelijk gaat het nog wel lukken om wat te boeken. Even overleggen of we dit boeken of nog heel even wachten om te kijken of er nog een aanbieding komt, maar ook om zeker te weten dat wij idd ons visum krijgen en tegen die tijd al lang en breed in de VS wonen. Dat visum zou deze maand nog geregeld moeten zijn, dus daar kunnen we denk ik nog wel op wachten. In elk geval heeft schoonzus aangegeven deze prijzen wel te willen en kunnen betalen, dus het ziet er naar uit dat we inderdaad gaan. Heb me nog niet zo heel erg in Canada verdiept, dus tussen de verhuizing door daar ook maar in gaan duiken 

Terug in Texas!
Wij hebben die lange overstap in ons voordeel omgezet door eerst een paar dagen in Toronto te blijven. Daardoor hadden we met de kinderen ook veel minder last van de jetlag: eerst die zes uur verwerken en dan later in de week nog eens drie uur extra werkte voor ons beter dan die negen uur ineens.
Als je familie (of hun kinderen) nog niet eerder in Canada is geweest en je hebt toch een paar weken de tijd, is het ook een mooi moment om de Niagara Falls te bezoeken, de Elora Gorge, Ripley's Aquarium, Ontario Science Centre, Toronto Island Park, de Zoo, de tuinen bij Hamilton etc. Maar goed, het is wel weer wat extra gedoe natuurlijk.
Als je familie (of hun kinderen) nog niet eerder in Canada is geweest en je hebt toch een paar weken de tijd, is het ook een mooi moment om de Niagara Falls te bezoeken, de Elora Gorge, Ripley's Aquarium, Ontario Science Centre, Toronto Island Park, de Zoo, de tuinen bij Hamilton etc. Maar goed, het is wel weer wat extra gedoe natuurlijk.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik ben voor 2 vliegtickets (1 volwassen en 1 kind van 11 jaar), vanaf Amsterdam naar Toronto met KLM 1335 euro kwijt. Vertrek 1-8-2016.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Vorig jaar hebben wij eur 600,- pp betaald voor AMS-YVR met BA via Expedia op 27 juli, maar die prijs was maar een paar uur beschikbaar.
Ik zet altijd alerts aan op kayak en skyscanner om de prijzen te volgen.
Ik zet altijd alerts aan op kayak en skyscanner om de prijzen te volgen.
Ze hebben een paar weken geleden geboekt, iets meer dan €800pp (3x volwassenen prijs), met perfecte tijden met BA. Nu wij nog, door de verhuizing geen tijd gehad, maar hopelijk komende week een keer tijd om onze tickets te boeken. Maar wij vliegen waarschijnlijk Houston- Seattle, en rijden naar Vancouver, dat lijkt wel goedkoper, ook voor de autohuur. Vanuit NL was vliegen op Seattle juist duurder.
Terug in Texas!
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Als het een troost kan zijn, wij hebben 1100 eur pp betaald voor vluchten naar Anchorage
voor juni volgend jaar.
Naar Canada vlogen wij in 2012 (met KLM, naar Vancouver, terug Calgary) voor 800 eur pp.

Naar Canada vlogen wij in 2012 (met KLM, naar Vancouver, terug Calgary) voor 800 eur pp.
-
- Amerika-ontdekker
Nu tickets Amsterdam-Vancouver in juli en augustus met BA voor 805,- (via Londen). Gevonden op Momondo
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 5789 Weergaves
-
Laatste bericht door AnnInBC
-
- 8 Reacties