Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotels Zuidwesten wie kijkt er mee?
Hotels Zuidwesten wie kijkt er mee?
Ik heb nu een overzicht gemaakt van hotels + prijzen tijdens onze rondreis.
Een deel van de hotels zijn afkomstig uit offertes en heb ik zelf opgezocht.
Alle tips en aanvullingen zijn welkom!
(mogelijk haal ik in een later stadium de datums weg ivm herkenbaarheid).
Het liefste betaal ik de hotels tijdens het verblijf of na afloop (van cc) maar dat is bijna nergens mogelijk.
27-jul Los Angeles Regal inn € 215
30-jul Palm Springs Royal Sun Inn € 50
31-jul Kingman Days Inn East Kingmann € 64
1-aug Grand Canyon Bright Angel € 102
2-aug Page Lake Powell Quelity inn at lake powel € 166
3-aug Bryce Canyon Bryce view lodge € 123
4-aug Zion Zion park motel € 95 (indien beschikbaar is op aanvraag)
5-aug Las Vegas Excalibur € 395 (misschien want vooraf betalen)
8-aug Bishop Travelodge bishop € 99
9-aug Yosemite Cedar Lodge € 362
11-aug San Fransisco Stratford € 601
14-aug Carmel/ Monterey Hofsas house € 157
15-aug Pismo Beach Qualitiy Inn € 132
16-aug Los Angeles Annaheim maingate in € 147
18-aug- Vliegtuig
Een deel van de hotels zijn afkomstig uit offertes en heb ik zelf opgezocht.
Alle tips en aanvullingen zijn welkom!
(mogelijk haal ik in een later stadium de datums weg ivm herkenbaarheid).
Het liefste betaal ik de hotels tijdens het verblijf of na afloop (van cc) maar dat is bijna nergens mogelijk.
27-jul Los Angeles Regal inn € 215
30-jul Palm Springs Royal Sun Inn € 50
31-jul Kingman Days Inn East Kingmann € 64
1-aug Grand Canyon Bright Angel € 102
2-aug Page Lake Powell Quelity inn at lake powel € 166
3-aug Bryce Canyon Bryce view lodge € 123
4-aug Zion Zion park motel € 95 (indien beschikbaar is op aanvraag)
5-aug Las Vegas Excalibur € 395 (misschien want vooraf betalen)
8-aug Bishop Travelodge bishop € 99
9-aug Yosemite Cedar Lodge € 362
11-aug San Fransisco Stratford € 601
14-aug Carmel/ Monterey Hofsas house € 157
15-aug Pismo Beach Qualitiy Inn € 132
16-aug Los Angeles Annaheim maingate in € 147
18-aug- Vliegtuig
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Hotels Zuidwesten wie kijkt er mee?
Heb je bij Las Vegas - Excalibur niet een typefout gemaakt? €395 voor 1 nacht lijkt me niet te kloppen.
Heb je de hotels zelf gezocht, of via een uitzendbureau? Verder lijkt er me weinig mis mee.
Je hotel voor LA in het begin ligt niet echt centraal voor de highlights van die stad. Volgens mij, maar ik kan het best mis hebben, is die buurt ook niet bepaald de beste buurt van LA.
Heb je de hotels zelf gezocht, of via een uitzendbureau? Verder lijkt er me weinig mis mee.
Je hotel voor LA in het begin ligt niet echt centraal voor de highlights van die stad. Volgens mij, maar ik kan het best mis hebben, is die buurt ook niet bepaald de beste buurt van LA.
Er zijn hotels of sites die direct alles afschrijven. Er zijn er ook die nu een deel afschrijven en de rest bij het inchecken.Het liefste betaal ik de hotels tijdens het verblijf of na afloop (van cc) maar dat is bijna nergens mogelijk.
Las Vegas is niet 1 nacht maar voor 3 nachten. Ik vind via booking.com voornamelijk hotels die meteen willen incasseren en dat is samen met de tickets een fors bedrag
. Tegen de tijd van de reis komt dat beter uit. Of zoals via een reisbureau 6 weken van te voren.

Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Bij Booking.com vind ik juist vaak hotels die gratis te annuleren zijn en pas incasseren op het moment van aankomst. Wel houden ze zich het recht voor om een garantie te leggen op je creditcard voor het bedrag van de eerste nacht, maar er wordt niets afgeschreven. Het geeft je de vrijheid om alsnog te wijzigen.
Wel betaal je dan altijd wat meer, maar soms loont het de moeite om een week van tevoren of zo alsnog te kiezen voor de direct betaaloptie en de andere boeking te annuleren.
Wel betaal je dan altijd wat meer, maar soms loont het de moeite om een week van tevoren of zo alsnog te kiezen voor de direct betaaloptie en de andere boeking te annuleren.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Behalve de eerste nacht in een lodge in een nationaal park heb ik nog nooit een hotel van te voren betaald. Dat is niet gebruikelijk. Of kijk je alleen naar speciale deals die je meteen moet betalen en niet meer kunt annuleren?
Boek alles zelf, rechtstreeks bij het hotel of via booking.com of zo, dan heb je het zelf in de hand en betaal je pas bij aankomst.
Ook voor 3 nachten is 395 voor Excalibur redelijk duur. Zit je in het weekend in Las Vegas?
Voor SF zou je eens naar een van de Motor Inns kunnen kijken, bijvoorbeeld de Coventry Motor Inn. Het parkeren is daar gratis.
Marianne
Boek alles zelf, rechtstreeks bij het hotel of via booking.com of zo, dan heb je het zelf in de hand en betaal je pas bij aankomst.
Ook voor 3 nachten is 395 voor Excalibur redelijk duur. Zit je in het weekend in Las Vegas?
Voor SF zou je eens naar een van de Motor Inns kunnen kijken, bijvoorbeeld de Coventry Motor Inn. Het parkeren is daar gratis.
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zo te zien is 5,6 en 7 augustus 2016 inderdaad vrijdag, zaterdag en zondag. Dus dan is het een stuk duurder, al vind ik het voor excalibur nog prijzig.Ook voor 3 nachten is 395 voor Excalibur redelijk duur. Zit je in het weekend in Las Vegas?
Bij booking.com steeds de annuleerbare optie. Alleen er staat bij dat ze ten alle tijde af kunnen schrijven. En idd helaas int weekend in Vegas.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Weet je dat zeker? Ik heb net zes reserveringen nagekeken en bij alle reserveringen staat:
´u betaalt tijdens uw verblijf in ....´. Wel kan er pré-autorisatie op de creditcard worden gedaan.
´u betaalt tijdens uw verblijf in ....´. Wel kan er pré-autorisatie op de creditcard worden gedaan.
Gaat zo'n preauthorisatie ook van je limiet af? Er staat bij de voorwaarden dat het ten alle tijden kan, dat zie ik voor ik ga boeken.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ze kunnen ten alle tijden een pre-autorisatie doen, maar doen dat lang niet altijd. Ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat ik een blokkering zag en dat dat daadwerkelijk invloed had op de limiet, behalve bij borg voor auto- of camperhuur.
Doen ze dat wel, dan kan dat ook weer worden opgeheven:
Wij hebben vorig jaar voor 6,5 week Australië echt alles geboekt via Booking.com en alleen een vakantiehuis was vooraf afgeschreven, maar dat stond heel duidelijk vermeld. Voor de rest niets gemerkt van pre-autorisaties, terwijl het altijd kan.
Doen ze dat wel, dan kan dat ook weer worden opgeheven:
Wij hebben vorig jaar voor 6,5 week Australië echt alles geboekt via Booking.com en alleen een vakantiehuis was vooraf afgeschreven, maar dat stond heel duidelijk vermeld. Voor de rest niets gemerkt van pre-autorisaties, terwijl het altijd kan.
Dankjewel. Dit geld dus niet alleen voor de " betaal later" hotels die in het groen aangeschreven staan? Overigens een alternatief hotel voor 1e dagen LA is welkom.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nou, dat denk ik wel. Als je kiest voor ´geen restitutie´, kies je definitief voor die kamer en dan kunnen ze inderdaad wel direct afschrijven. Je kiest dan voor de laagste prijs, maar daar staat tegenover dat je eraan vast zit en meteen moet betalen.
Wij kiezen wel voor de groene optie en zetten dat eventueel korter van te voren nog om in de ´geen restitutie mogelijk-vorm´.
LA is niet mijn ding, daar kan ik je niet mee helpen.
Wij kiezen wel voor de groene optie en zetten dat eventueel korter van te voren nog om in de ´geen restitutie mogelijk-vorm´.
LA is niet mijn ding, daar kan ik je niet mee helpen.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Suzie, kijk je alleen via Booking en ben je lid van de ANWB?
Het loont dan nl.om rechtstreeks bij het hotel te boeken tegen het AAA tarief. Meestal scheelt het zo'n 10 %.
Je kunt ook nog wat zoekopdrachten via Trivago.com doen, dan kun je zien welke sites het voordeligst zijn voor jouw hotels en misschien zie je dan wel goedkopere maar wel vergelijkbare hotels. De waardering staat er nl. bij.
Het loont dan nl.om rechtstreeks bij het hotel te boeken tegen het AAA tarief. Meestal scheelt het zo'n 10 %.
Je kunt ook nog wat zoekopdrachten via Trivago.com doen, dan kun je zien welke sites het voordeligst zijn voor jouw hotels en misschien zie je dan wel goedkopere maar wel vergelijkbare hotels. De waardering staat er nl. bij.
Ik kijk idd via booking.com. Mijn man is lid van de anwb. Bedankt voor de tip.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Ik bedoelde met betaal later idd niet de goedkoopste prijs.
Maar soms staat er bij betaal later en soms niet.
Dit is dan nooit de " geen restitutie mogelijk" optie.
Zit nu naar die Coventry Motor Inn te kijken maar die vind ik iets te duur.
Buena Vista Motor Inn is wel een optie maar die staat in het Marina District in San Francisco, op ruim 1,5 km van Fisherman's Wharf.
Dit lijkt mij niet zo handig?
Maar soms staat er bij betaal later en soms niet.
Dit is dan nooit de " geen restitutie mogelijk" optie.
Zit nu naar die Coventry Motor Inn te kijken maar die vind ik iets te duur.
Buena Vista Motor Inn is wel een optie maar die staat in het Marina District in San Francisco, op ruim 1,5 km van Fisherman's Wharf.
Dit lijkt mij niet zo handig?
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
In principe zal je bij Booking.com als je kiest voor gratis annuleren, bijna altijd ook betaal later vinden. Zo niet, dan zie je dat in je bevestiging en kan je alsnog kiezen voor annuleren.
Ik denk dat je in San Francisco niet zozeer moet kijken of je dicht bij Fishermans Wharf zit (hoofdprijs) maar of je er makkelijk kan komen met openbaar vervoer.
Ik denk dat je in San Francisco niet zozeer moet kijken of je dicht bij Fishermans Wharf zit (hoofdprijs) maar of je er makkelijk kan komen met openbaar vervoer.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Eens. De meeste mensen zitten of bij union square (let op dat je altijd aan de rand en niet midden in Tenderloin zit) of aan Lombart Street. Persoonlijk vond ik de fishermans wharf nou ook weer niet zo speciaal. Er zijn leukere plekken in SF. Dichtbij goed ov is denk ik belangrijker.Ik denk dat je in San Francisco niet zozeer moet kijken of je dicht bij Fishermans Wharf zit (hoofdprijs) maar of je er makkelijk kan komen met openbaar vervoer.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je moet voor de vergelijking wel naar de parkeerkosten kijken; zijn die inbegrepen bij het hotel wat jij gevonden had?SuzieQ schreef: Zit nu naar die Coventry Motor Inn te kijken maar die vind ik iets te duur.
Voor de Coventry Motor Inn betaal je 550 dollar ex tax, dat is goedkoper dan wat jij gevonden had (met 14% tax en de hudige dollarkoers kom ik op 574 euro)
Marianne
Via trivago en booking zie ik veel lagere prijzen voor jouw data in San Francisco. Of wil je graag in dat hotel?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Zelf gebruik ik vaak hotels.com. Daar zijn de prijzen dezelfde al booking.com (op booking staan ze zonder de toeslagen en op hotels.com alles inbegrepen). Ook nog interessant is wanneer je 10x bij hun boekt, dan krijg je 1 overnachting gratis, afhankelijk van de gemiddelde prijs van de overnachtingen. Ik heb eens gekeken voor Excalibur op die data en dan kom je op 317€ uit. Wij gaan in juni ook een bijna gelijkaardige tocht maken en dan kan je toch nog wel iets uitsparen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2574 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727
-
- 3 Reacties