Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 2
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 2
Ik kijk ook via de legacy site.
Ik ben gewoon Emerald club lid , geen status volgens mij.
Als ik UK invul scheelt het idd, is $43 goedkoper.
Geeft dat geen problemen als je opzettelijk UK invult i.p.v Netherlands?
Ik ben gewoon Emerald club lid , geen status volgens mij.
Als ik UK invul scheelt het idd, is $43 goedkoper.
Geeft dat geen problemen als je opzettelijk UK invult i.p.v Netherlands?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
die foutmelding op de "nieuwe" site met contract id 1234567 was meteen al toen de nieuwe site online ging.
Nu al een dik jaar volgens mij. Maar goed dat maakt ook allemaal niks uit.
Nee hoor. Maakt niks uit. Tenminste bij mij in september ging het allemaal prima. En waarom ook niet? Zolang de UK nog deel uit maakt van de unie zit je wel goed volgens mij.
Nu al een dik jaar volgens mij. Maar goed dat maakt ook allemaal niks uit.
Nee hoor. Maakt niks uit. Tenminste bij mij in september ging het allemaal prima. En waarom ook niet? Zolang de UK nog deel uit maakt van de unie zit je wel goed volgens mij.

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Hoi,
ik heb via Tioga een offerte laten maken voor de twee keer autohuur die ik in 2016 in Amerika nodig heb. Auto's worden op dezelfde plek ingeleverd.
Voor 17-22 augustus vanuit Manhattan wordt er 564 euro gevraagd (compact)
Voor 25 aug t/m 4 oktober vanuit Las Vegas vliegveld is de prijs 1440 (intermediate SUV) +360 euro voor extra bestuurder (maar dat is volgens mij niet nodig in Nevada, ik ga met mijn spouse).
Zijn dit een beetje gangbare prijzen?
Daarnaast staat er op de offerte een premie voor het eigen risico, want "Bij autohuur is schade aan glas, banden en bodem niet meeverzekerd. Hiervoor kan een Eigen Risico-verzekering worden afgesloten". Is dit noodzakelijk? Dat is bij elkaar ook zo'n 200 euro.
Alvast bedankt!
ik heb via Tioga een offerte laten maken voor de twee keer autohuur die ik in 2016 in Amerika nodig heb. Auto's worden op dezelfde plek ingeleverd.
Voor 17-22 augustus vanuit Manhattan wordt er 564 euro gevraagd (compact)
Voor 25 aug t/m 4 oktober vanuit Las Vegas vliegveld is de prijs 1440 (intermediate SUV) +360 euro voor extra bestuurder (maar dat is volgens mij niet nodig in Nevada, ik ga met mijn spouse).
Zijn dit een beetje gangbare prijzen?
Daarnaast staat er op de offerte een premie voor het eigen risico, want "Bij autohuur is schade aan glas, banden en bodem niet meeverzekerd. Hiervoor kan een Eigen Risico-verzekering worden afgesloten". Is dit noodzakelijk? Dat is bij elkaar ook zo'n 200 euro.
Alvast bedankt!
Ons reisverslag van onze reis naar Amerika (zomer 2016) vind je op: http://bazannemarie.blogspot.nl/
voor je autohuur in Las Vegas kom je via http://www.alamo.co.uk/brits uit op ongeveer 1209 euro. Dit is al inclusief meerdere bestuurders.
Andere site's heb ik niet gecheckt voor je.
Tja volgens sluit je die apart af bij je tussenpersoon. De autoverhuurder bied namelijk deze verzekering zelf niet aan.
Persoonlijke mening? Niet doen.
Kleine putjes in het glas wordt meestal niks van gezegd. Ruit ingeslagen door auto-inbraak is weer verzekerd en valt onder vandalisme.
Band verwisselen zijn de kosten ook niet, ook verhalen gehoord dat je de kosten weer terug krijgt van de verhuurder.
Bodem: Wagt is de kans op schade hiervan? Als je wild off road rijd maar anders......
Je eigen risico de VS is altijd 0 euro. Dit is standaard.
Tja volgens sluit je die apart af bij je tussenpersoon. De autoverhuurder bied namelijk deze verzekering zelf niet aan.
Persoonlijke mening? Niet doen.
Kleine putjes in het glas wordt meestal niks van gezegd. Ruit ingeslagen door auto-inbraak is weer verzekerd en valt onder vandalisme.
Band verwisselen zijn de kosten ook niet, ook verhalen gehoord dat je de kosten weer terug krijgt van de verhuurder.
Bodem: Wagt is de kans op schade hiervan? Als je wild off road rijd maar anders......
Je eigen risico de VS is altijd 0 euro. Dit is standaard.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Mijn ervaring is dat je veel schade mag hebben met Full Incklusive.
Afgelopen vakantie lekke band gehad. Bij het verwisselen van de band is de zijruit gesprongen. Auto uiteindelijk omgeruild op het vliegveld.
Verder niks geen kosten aan gehad.

Afgelopen vakantie lekke band gehad. Bij het verwisselen van de band is de zijruit gesprongen. Auto uiteindelijk omgeruild op het vliegveld.
Verder niks geen kosten aan gehad.

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Dat zijn heel veel kleine putjes Martijn 

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ben zo niet gaan rijden. Dat glas heb ik eruit gedrukt. Was gelukkig niet zo koud 

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Of warm.
Aan de airco heb je zo ook weinig.

Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Hallo,
in 2015 deden wij een rondje zuidwesten met start -en eindbestemming Los Angeles. Wij huurden een midsize SUV voor 26 dagen in de periode mei-juni en dat kostte ons toen zo'n 650 euro via alamo.co uk. 1 bestuurder en geen extra packages. Nu zouden we in 2017 rondje Denver - Denver doen en keek ik alvast naar de prijzen van 2016. Deze reis zou ook een huur van ook 25 dagen omvatten. Ik moet zeggen dat de prijzen de pan uit swingen als ik dit zo zie. Ik kom aan 779 pond, omgerekend zo'n 1057 euro. Is dit enkel te wijten aan de wisselkoers of is het gewoon duurder geworden ? Dit zou de prijs bijna verdubbelen...
Wouter
in 2015 deden wij een rondje zuidwesten met start -en eindbestemming Los Angeles. Wij huurden een midsize SUV voor 26 dagen in de periode mei-juni en dat kostte ons toen zo'n 650 euro via alamo.co uk. 1 bestuurder en geen extra packages. Nu zouden we in 2017 rondje Denver - Denver doen en keek ik alvast naar de prijzen van 2016. Deze reis zou ook een huur van ook 25 dagen omvatten. Ik moet zeggen dat de prijzen de pan uit swingen als ik dit zo zie. Ik kom aan 779 pond, omgerekend zo'n 1057 euro. Is dit enkel te wijten aan de wisselkoers of is het gewoon duurder geworden ? Dit zou de prijs bijna verdubbelen...
Wouter
2015 - CA NV AR UT https://braemovichgoesusa.wordpress.com/usa-2015/
2017 - CA NV AR UT CO SD WY MO https://braemovichgoesusa.wordpress.com/usa-2017/
2018 - CA
2017 - CA NV AR UT CO SD WY MO https://braemovichgoesusa.wordpress.com/usa-2017/
2018 - CA
In december hebben wij een midsize SUV bij budget.com gehuurd voor zomer 2016. Denver - Denver, 25 dagen, 845 dollar (775 euro).
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Door de reacties op dit forum hebben wij bij Autoeurope geboekt afgelopen November voor zomer 2016. We betaalden bij Budget €703,00 voor 19 dagen huur voor een minivan vanaf Denver.
Die prijs is nu ook al 100 euro gestegen.
Prijzen in de gaten blijven houden en boeken bij een goede deal.
Gr Mirjam
Die prijs is nu ook al 100 euro gestegen.
Prijzen in de gaten blijven houden en boeken bij een goede deal.
Gr Mirjam
http://usadegroot.wordpress.com
1990/1991/1994,NY&Florida/Westkust/muziekrondje
1999/2005/2007:Florida
2009:westkust
2011:west & YNP
2013:NY-Orlando
2014:Florida
2016:Denver eo
2017:NO
2018:NW
2019:NW&Canada
2022:Muziek&Texas
2023:Texmex
1990/1991/1994,NY&Florida/Westkust/muziekrondje
1999/2005/2007:Florida
2009:westkust
2011:west & YNP
2013:NY-Orlando
2014:Florida
2016:Denver eo
2017:NO
2018:NW
2019:NW&Canada
2022:Muziek&Texas
2023:Texmex
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Bedankt Hinko voor deze tip! Zojuist geboekt voor deze mooie prijs.Hinko schreef:voor je autohuur in Las Vegas kom je via http://www.alamo.co.uk/brits uit op ongeveer 1209 euro. Dit is al inclusief meerdere bestuurders.
Gelukkig nieuwjaar!
Ons reisverslag van onze reis naar Amerika (zomer 2016) vind je op: http://bazannemarie.blogspot.nl/
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Volgens mij is het tegenwoordig nog maar 1 extra bestuurder via britsHinko schreef:voor je autohuur in Las Vegas kom je via http://www.alamo.co.uk/brits uit op ongeveer 1209 euro. Dit is al inclusief meerdere bestuurders.
ja zo zie ik het nu ook staan.
Bedankt
Bedankt

Wij landen woensdag in LA en gaan dan voor het eerst een huurauto ophalen. Hebben via rentalcars geboekt bij Alamo. Wat is zo'n beetje de gangbare procedure? We zoeken op het vliegtuig de Alamo balie en zeggen simpelweg dat we via rentalcars onze auto bij hen gereserveerd hebben? (met de gegevens, creditcard en rijbewijs bij de hand uiteraard)
Ik had al gelezen dat je van tevoren de auto goed moet nakijken op beschadiging en kilometerstand, hebben jullie nog meer tips?
Toch lastig als je zoiets nog nooit gedaan hebt...
Ik had al gelezen dat je van tevoren de auto goed moet nakijken op beschadiging en kilometerstand, hebben jullie nog meer tips?
Toch lastig als je zoiets nog nooit gedaan hebt...
je volgt de borden van rentalcars, stapt in de bus naar Alamo. Allemaal wel duidelijk.
Stapt uit. Gaat naar de balie, laat je papieren zien, cc en rijbewijs. Zegt verder overal NEE op.
Grote kans dat ze proberen om je een upgrade aan te smeren of extra verzekeringen zoals road service.
Je loopt naar de garage, kiest een auto die jij wilt en rijd naar het uitrijhokje.
Vanzelf sprekend check je de auto even op beschadigingen etc etc etc.
ps kun je via rentalcars niet gebruiken maken van online check in en skip te counter?
https://www.alamo.com/en_US/car-rental/checkin.html
Je kunt dan meteen naar de garage.
Stapt uit. Gaat naar de balie, laat je papieren zien, cc en rijbewijs. Zegt verder overal NEE op.
Grote kans dat ze proberen om je een upgrade aan te smeren of extra verzekeringen zoals road service.
Je loopt naar de garage, kiest een auto die jij wilt en rijd naar het uitrijhokje.
Vanzelf sprekend check je de auto even op beschadigingen etc etc etc.
ps kun je via rentalcars niet gebruiken maken van online check in en skip te counter?
https://www.alamo.com/en_US/car-rental/checkin.html
Je kunt dan meteen naar de garage.
- bedeve
- Amerika-expert
Met een kleine aanvulling op de duidelijke posting van Hinko.
De shuttles van Alamo /National op LAX laten nog wel eens op zich wachten.
Daar zijn op allerlei fora heel veel klachten over.
Mijn tip: pak de shuttle van Dollar/Thrifty.
Deze kleinere bussen rijden heel frequent.
Ze stoppen eerst bij Thrifty en rijden dan door naar Dollar op Aviation blvd.
Dat zijn de directe buren van Alamo.
Het kost je 30 sec ( handgeklokt) om naar het parkeerterrein van Alamo te lopen
De shuttles van Alamo /National op LAX laten nog wel eens op zich wachten.
Daar zijn op allerlei fora heel veel klachten over.
Mijn tip: pak de shuttle van Dollar/Thrifty.
Deze kleinere bussen rijden heel frequent.
Ze stoppen eerst bij Thrifty en rijden dan door naar Dollar op Aviation blvd.
Dat zijn de directe buren van Alamo.
Het kost je 30 sec ( handgeklokt) om naar het parkeerterrein van Alamo te lopen
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Is dat in LA tegenwoordig een garage? Een paar jaar geleden was het gewoon een parkeerplaatsJe loopt naar de garage
Ach wat versta jij onder een garage he
Parkeerplaats mag ook.
Had beter kunnen zeggen, je loopt het Alamo terrein / gedeelte op.
Het is geen verzamelgebouw zoals in Las Vegas of Phoenix. Als je dat bedoelt dan heb je helemaal gelijk.
2012 was voor mij de laatste keer in LA. Dus dat is ook alweer vier jaar geleden.

Parkeerplaats mag ook.
Had beter kunnen zeggen, je loopt het Alamo terrein / gedeelte op.
Het is geen verzamelgebouw zoals in Las Vegas of Phoenix. Als je dat bedoelt dan heb je helemaal gelijk.
2012 was voor mij de laatste keer in LA. Dus dat is ook alweer vier jaar geleden.
- bedeve
- Amerika-expert
Het Alamo terrein op LAX is een parkeerterrein aan de straatzijde,direct grenzend aan de exit booth, met aan de oostkant daarvan het garage gedeelte.
Als je via de balie naar je auto gaat loop je vanuit de deuren rechtstreeks tegen het parkeergedeelte aan en ga je linksaf naar het garage deel.
Soms staat het parkeerterreingedeelte vol . Dan staan bijv. midsize en standard SUV's door elkaar en maak je je eigen keuze.
Soms is dat gedeelte ook helemaal leeg en stap je de giga loods in .
Het waarom der dingen en de wijsheid die daar achter zit heb ik echter nog niet ontdekt.
Misschien wel ergens in 2016 ?
Als je via de balie naar je auto gaat loop je vanuit de deuren rechtstreeks tegen het parkeergedeelte aan en ga je linksaf naar het garage deel.
Soms staat het parkeerterreingedeelte vol . Dan staan bijv. midsize en standard SUV's door elkaar en maak je je eigen keuze.
Soms is dat gedeelte ook helemaal leeg en stap je de giga loods in .
Het waarom der dingen en de wijsheid die daar achter zit heb ik echter nog niet ontdekt.
Misschien wel ergens in 2016 ?
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20057 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-