Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas (computerspel) - deel VI
Re: myvegas kamers
hoi ginny,
ik bedoelde inderdaad met 3 personen op 1 kamer, 2 queens bedden zou dan goed. maar hoef je dan niet het aantal
personen door te geven die op de kamer verblijven?
ik bedoelde inderdaad met 3 personen op 1 kamer, 2 queens bedden zou dan goed. maar hoef je dan niet het aantal
personen door te geven die op de kamer verblijven?
Dat weet ik niet meer precies. In principe reserveer je per kamer, niet per persoon.
Maar als het moet is het toch geen enkel probleem om op te geven dat er drie mensen slapen?
Maar als het moet is het toch geen enkel probleem om op te geven dat er drie mensen slapen?
ik denk ook niet dat ze moeilijk zullen doen over 2 of 3 personen.maar in ieder geval bedankt voor je snelle antwoord
Nee, nog nooit meegemaakt dat daar moeilijk over wordt gedaan. De kamers zijn geschikt voor vier personen, dus met minder is er niks aan de hand.
Ik zou trouwens wel zo snel mogelijk gaan reserveren, de gratis kamers zijn niet tot het oneindige beschikbaar.
Via myVegas boek je de kamer, zonder dat je aantal personen hoeft door te geven, maar in principe wordt uitgegaan van 2 personen.
Op de reward staat bij de voorwaarden: "An additional per person, per night charge applies to third or fourth guests in the same room".
Bij de meeste hotels kun je kiezen tussen 2 queens of 1 king, maar hou er rekening mee dat ze geen garantie geven dat je die 2 queens ook krijgt. Soms kan je bij het boeken je voorkeur al aangeven, soms pas bij inchecken en dan moet het dus maar net beschikbaar zijn.
Bij MGM Grand kun je volgens mij nooit een kamer met 2 queens krijgen, daar is de reward alleen voor de petit king room.
Ik heb afgelopen jaar een reward voor Mandalay Bay gebruikt, 2 queens gevraagd en gekregen (wij waren wel gewoon met 2 personen).
Op de reward staat bij de voorwaarden: "An additional per person, per night charge applies to third or fourth guests in the same room".
Bij de meeste hotels kun je kiezen tussen 2 queens of 1 king, maar hou er rekening mee dat ze geen garantie geven dat je die 2 queens ook krijgt. Soms kan je bij het boeken je voorkeur al aangeven, soms pas bij inchecken en dan moet het dus maar net beschikbaar zijn.
Bij MGM Grand kun je volgens mij nooit een kamer met 2 queens krijgen, daar is de reward alleen voor de petit king room.
Ik heb afgelopen jaar een reward voor Mandalay Bay gebruikt, 2 queens gevraagd en gekregen (wij waren wel gewoon met 2 personen).
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Als je de kamer wilt boeken kan je op de mlife pagina aangeven met hoeveel personen je gaat.
De prijs blijft ook bij 3 of 4 personen op 0 staan.
Wil je er bijvoorbeeld nog een nacht betaald aan vastplakken dan wordt de prijs wel duurder bij 3 of 4 personen.
NOTE MOD: Gaarne alle MyVegas vragen specifiek in het MyVegas topic houden. Dit topic is er niet voor niets speciaal sticky voor gemaakt
De prijs blijft ook bij 3 of 4 personen op 0 staan.
Wil je er bijvoorbeeld nog een nacht betaald aan vastplakken dan wordt de prijs wel duurder bij 3 of 4 personen.
NOTE MOD: Gaarne alle MyVegas vragen specifiek in het MyVegas topic houden. Dit topic is er niet voor niets speciaal sticky voor gemaakt
Re: MyVegas deel VI
Wanneer zou ik voor Ka kunnen gaan als ik in augustus pas ga? En hotelovernachtingen? Ik snap het redeem systeem nog steeds niet.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
En kan je voor bijvoorbeeld Kà meerdere tickets 'redeemen'? Ik zou graag tickets voor ons hele gezin (6 personen) bijeen sparen, voor Kà of een andere voorstelling van Cirque du Soleil.
Zuidwesten 2015: http://brusselmans.wix.com/brusselmanstravels
Mid- en zuidwesten 2016: Denver - Las Vegas: https://brusselmans6.wordpress.com
Sydney 2017: https://sydney2017blog.wordpress.com
Marokko 2017: https://marokkoreis2017.wordpress.com
Mid- en zuidwesten 2016: Denver - Las Vegas: https://brusselmans6.wordpress.com
Sydney 2017: https://sydney2017blog.wordpress.com
Marokko 2017: https://marokkoreis2017.wordpress.com
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Je mag maar 1 dezelfde reward per account. Dus 6 tickets voor KA met 1 account gaat niet lukken.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als ik myvegas op mijn telefoon zet begint ie bij level klopt dat? Ik bedoel ik snap niet helemaal hoe het werkt met redeemen van te voren.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij zijn een maand of 7 inactief geweest op my vegas maar hebben nu voor mei, juni terug geboekt.
Klopt het dat je nu voor overnachtingen eerst via myvegas je reward moet innen en dan via mlife moet gaan zien of er nog iets vrij is op de datum dat je wil?
Klopt het dat je nu voor overnachtingen eerst via myvegas je reward moet innen en dan via mlife moet gaan zien of er nog iets vrij is op de datum dat je wil?

- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Zo heb ik het wel begrepen. En als er dan geen geschikte datum is kun je je reward cancellen.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Met de nieuwe regels mag je dus maar 1 kamer nemen als je er bent?
En hoe zit het dan met show`s en eten?
Maximaal 1binnen 30 dagen?
Als ik een MGM hotel boek (met korting via bijvoorbeeld smatervegas) kan ik dan alsnog 1 nacht redeemen?
En als mijn partner ook een overnachting claimt in een ander hotel mag dat wel (via zijn account)?
Wij zijn er van donderdag tot en met maandag. Zouden we dan op zowel donderdag als zondag een gratis nacht kunnen krijgen met twee accounts en daar tussenin gewoon betalen in hetzelfde hotel of kan dat niet?
Als ik een MGM hotel boek (met korting via bijvoorbeeld smatervegas) kan ik dan alsnog 1 nacht redeemen?
En als mijn partner ook een overnachting claimt in een ander hotel mag dat wel (via zijn account)?
Wij zijn er van donderdag tot en met maandag. Zouden we dan op zowel donderdag als zondag een gratis nacht kunnen krijgen met twee accounts en daar tussenin gewoon betalen in hetzelfde hotel of kan dat niet?
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Op dit moment zijn de palace resorts er een beetje uit, dus kan je idd alleen maar kiezen uit de MGM hotels.
Het belangrijkste blijft gewoon goed de voorwaarden van de rewards lezen! Want ik heb het idee dat dat nogal eens vergeten of onderschat wordt aan sommige vragen te zien. Ik ben op dit moment niet van plan om naar Vegas te gaan, dus ik loop zelf wat achter met alle nieuwe regels, maar veel kan je gewoon vinden door te lezen!
Als jij een hotel boekt buiten MyVegas om kan je natuurlijk gewoon ook nog een nacht via MyVegas boeken. bv SmarterVegas staat hier helemaal buiten namelijk. Je partner kan op zijn eigen account ook gewoon een nacht claimen, in het zelfde of in een ander hotel. Het staat dan immers op zijn naam en niet die van jou. Je kan proberen bij de incheckbalie of je die ene losse nacht tussen die 2 MyVegas nachten kan koppelen, nee heb je , ja kan je krijgen namelijk. En anders verhuis je een paar verdiepingen? Zo heel veel tijd kost je dat ook niet. Vergeet niet dat dit je gewoon heel veel geld scheelt, dan is 10min verhuizen peanuts lijkt mij.
Voor hotelbuffetten moet je ook goed lezen. Sommige buffetten staan los van de hotels, voor andere buffetten moet je in een MGM hotel overnachten.
Zorg iig dat je gratis lid wordt van Mlife, anders kan je sowieso al bijna niets via MyVegas beginnen. En voor je gaat inchecken of whatever in je Las Vegas hotel eerst even bij één vd Mlife balies een pasje laten maken.
Ik weet niet of deze MyVegas playing guide nog helemaal actueel is?
Het belangrijkste blijft gewoon goed de voorwaarden van de rewards lezen! Want ik heb het idee dat dat nogal eens vergeten of onderschat wordt aan sommige vragen te zien. Ik ben op dit moment niet van plan om naar Vegas te gaan, dus ik loop zelf wat achter met alle nieuwe regels, maar veel kan je gewoon vinden door te lezen!
Als jij een hotel boekt buiten MyVegas om kan je natuurlijk gewoon ook nog een nacht via MyVegas boeken. bv SmarterVegas staat hier helemaal buiten namelijk. Je partner kan op zijn eigen account ook gewoon een nacht claimen, in het zelfde of in een ander hotel. Het staat dan immers op zijn naam en niet die van jou. Je kan proberen bij de incheckbalie of je die ene losse nacht tussen die 2 MyVegas nachten kan koppelen, nee heb je , ja kan je krijgen namelijk. En anders verhuis je een paar verdiepingen? Zo heel veel tijd kost je dat ook niet. Vergeet niet dat dit je gewoon heel veel geld scheelt, dan is 10min verhuizen peanuts lijkt mij.
Voor hotelbuffetten moet je ook goed lezen. Sommige buffetten staan los van de hotels, voor andere buffetten moet je in een MGM hotel overnachten.
Zorg iig dat je gratis lid wordt van Mlife, anders kan je sowieso al bijna niets via MyVegas beginnen. En voor je gaat inchecken of whatever in je Las Vegas hotel eerst even bij één vd Mlife balies een pasje laten maken.
Ik weet niet of deze MyVegas playing guide nog helemaal actueel is?
Ik ben inmiddels alle topics aan het lezen en de rewards.
Het wordt steeds een beetje duidelijker
.
Het wordt steeds een beetje duidelijker

Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Je partner kan ook een overnachting in hetzelfde hotel nemen zodat je er twee nachten achterelkaar kunt zitten. Ze koppelen dan de accounts aan elkaar waardoor je niet van kamer hoeft te wisselen. Maar 1 persoon kan maar 1 overnachting boeken.SuzieQ schreef:Met de nieuwe regels mag je dus maar 1 kamer nemen als je er bent?
Voor alle foto's
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
Dankjewel.
Ik denk dat ik niet genoeg ga hebben voor 2x een Ka ticket (op beide accounts 1) als die nog terug komt tenminste.
Ik neem aan dat alle MGM rewards gelden voor die max 3 dus zowel een room, buffet en een show in een MGM hotel toch?
Ik denk dat ik niet genoeg ga hebben voor 2x een Ka ticket (op beide accounts 1) als die nog terug komt tenminste.
Ik neem aan dat alle MGM rewards gelden voor die max 3 dus zowel een room, buffet en een show in een MGM hotel toch?
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ja.
Maar hoe kan je nu al zeggen dat je niet genoeg lp's bij elkaar gaat sprokkelen als je pas eind juli gaat? Je moet het gewoon echt bijhouden, dat is het enige. En ja, soms gaat het traag, maar als je er aandacht aan besteed en dus flink wat vrienden hebt en iig 2 of 3x per dag die strip leegtrekt en de daily spin ook echt dagelijks meepakt kan je echt snel veel lp's harken hoor.
Maar hoe kan je nu al zeggen dat je niet genoeg lp's bij elkaar gaat sprokkelen als je pas eind juli gaat? Je moet het gewoon echt bijhouden, dat is het enige. En ja, soms gaat het traag, maar als je er aandacht aan besteed en dus flink wat vrienden hebt en iig 2 of 3x per dag die strip leegtrekt en de daily spin ook echt dagelijks meepakt kan je echt snel veel lp's harken hoor.
Ik ga het gewoon proberen
.
Sowieso is het natuurlijk de vraag of er een hotel uberhaubt beschikbaar is die periode maar dat zien we dan wel weer.

Sowieso is het natuurlijk de vraag of er een hotel uberhaubt beschikbaar is die periode maar dat zien we dan wel weer.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten