Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas (computerspel) - deel VI
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: MyVegas deel VI
Wij zijn aan het zien hoe we een reward moeten inleveren voor een show, vorig jaar moesten we gewoon de reward nemen en dan aan de mlife desk van het betreffende hotel de reward inleveren.
Nu lees ik bij de redemption voorwaarden dat we moeten inloggen op onze mlife.com account en daar op de redemption code link moeten drukken echter die link vinden we niet, weet iemand waar we die moeten zoeken?
mvg
Harry & Adrienne
Nu lees ik bij de redemption voorwaarden dat we moeten inloggen op onze mlife.com account en daar op de redemption code link moeten drukken echter die link vinden we niet, weet iemand waar we die moeten zoeken?
mvg
Harry & Adrienne

Een reward voor een show heb je nooit zomaar bij de Mlife desk kunnen inleveren. Je moest bellen om plaatsen te reserveren en dan kon je de tickets later bij de box office ophalen. Rewards voor buffetten en dergelijke kan je wel gewoon bij de Mlife desk inleveren.
Tegenwoordig schijnt je inderdaad online te moeten reserveren voor shows. De redemption code link zou in de mail moeten staan die je ter bevestiging van je reward-aankoop hebt gekregen.
Tegenwoordig schijnt je inderdaad online te moeten reserveren voor shows. De redemption code link zou in de mail moeten staan die je ter bevestiging van je reward-aankoop hebt gekregen.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Bij het claimen van een Reward krijg ik nu de volgende melding op mijn M:ife account
We are unable to match your myVEGAS profile to your M life account. Please call M life Member Services at 866.761.7111 for assistance.
Heeft iemand dit wel eens eerder gehad en inderdaad gewoon maar even bellen?
We are unable to match your myVEGAS profile to your M life account. Please call M life Member Services at 866.761.7111 for assistance.
Zijn alle sold out rewards zichtbaar of zijn er ook die je niet ziet?
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Klopt volledig, was ik vergeten dat we toen hebben moeten bellen.annet2009 schreef:Een reward voor een show heb je nooit zomaar bij de Mlife desk kunnen inleveren. Je moest bellen om plaatsen te reserveren en dan kon je de tickets later bij de box office ophalen. Rewards voor buffetten en dergelijke kan je wel gewoon bij de Mlife desk inleveren.
Maar daarmee hebben we de redemption link nog niet

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Heb je misschien 2 mlife accounts?dhg2000 schreef:Bij het claimen van een Reward krijg ik nu de volgende melding op mijn M:ife account
Misschien ben je nog ingelogd met de andere.
Dit gebeurde mij ook, toen kreeg ik ook zo'n melding.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Gewoon bellen, dan wordt je meteen goed geholpen. Heb ik ook gedaan nadat ik die melding kreeg.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Ik heb ook nog een vraagje.
Zopas heb ik voor de show KA een companion ticket geclaimed.
Hierop heb ik dan een bevestigingsmail gekregen met de redemption code en een link waarlangs je de datum moet invullen waanneer je wil gaan.
Echter zijn er nog maar enkel data beschikbaar tot 3 juli volgend jaar.
Wij gaan echter pas op 3 augustus naar Vegas. Dus ik kan de gewenste datum nog niet aanvragen.
Ik moet de reward wel pas redeemen tegen 04/04/2016, kan ik dan best gewoon nog een tijdje wachten tot deze vrij worden gegeven of kan ik deze beter annuleren?
Hoe moet je het regelen als je als gezin plaatsen wil hebben naast elkaar, we zouden dan elk met ons Mlife account een companion ticket claimen en dan nog een 5e ticket bijkopen.
Dit is me nog niet echt duidelijk via de site, dit zou ook wel aan mijn gebrekkig Engels taalgebruik kunnen liggen uiteraard.
Alvast bedankt voor de info.
Zopas heb ik voor de show KA een companion ticket geclaimed.
Hierop heb ik dan een bevestigingsmail gekregen met de redemption code en een link waarlangs je de datum moet invullen waanneer je wil gaan.
Echter zijn er nog maar enkel data beschikbaar tot 3 juli volgend jaar.
Wij gaan echter pas op 3 augustus naar Vegas. Dus ik kan de gewenste datum nog niet aanvragen.
Ik moet de reward wel pas redeemen tegen 04/04/2016, kan ik dan best gewoon nog een tijdje wachten tot deze vrij worden gegeven of kan ik deze beter annuleren?
Hoe moet je het regelen als je als gezin plaatsen wil hebben naast elkaar, we zouden dan elk met ons Mlife account een companion ticket claimen en dan nog een 5e ticket bijkopen.
Dit is me nog niet echt duidelijk via de site, dit zou ook wel aan mijn gebrekkig Engels taalgebruik kunnen liggen uiteraard.
Alvast bedankt voor de info.
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Bij elk companion ticket moet je ook een betaalde ticket hebben, zo begrijp ik het tenminste. Met 5 personen moet je dus 3 betaalde tickets aanschaffen en dan (als jullie meer accounts hebben) 2 companion tickets nemen. Om naast elkaar te kunnen zitten zal je moeten bellen met Mlife.
Bij elk companion ticket moet je ook een betaalde ticket hebben, zo begrijp ik het tenminste. Met 5 personen moet je dus 3 betaalde tickets aanschaffen en dan (als jullie meer accounts hebben) 2 companion tickets nemen. Om naast elkaar te kunnen zitten zal je moeten bellen met Mlife.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Heb toevallig net voor mij en mijn vriendin een comp ticket voor KA genomen als ik dan ga boeken zie ik de stoel die ik krijg sectie 101 rij B stoel 1 en 2. Volgens de kaart van het theater Helemaal vooraan. Iemand ervaring of dit goede plaatsen zijn?
Vandaag nog eens gekeken naar de tickets voor KA en er is een dagje bijgekomen in juli dat boekbaar is.
In mijn geval dus nog een maandje wachten en dan zouden de tickets boekbaar moeten zijn.
Nu zag ik wel dat je bij aanvraag van de tickets een service & delivery fee moet betalen, is dit steeds het geval?
Mijn delivery methode is WILL CALL.
Bedankt voor de info.
In mijn geval dus nog een maandje wachten en dan zouden de tickets boekbaar moeten zijn.
Nu zag ik wel dat je bij aanvraag van de tickets een service & delivery fee moet betalen, is dit steeds het geval?
Mijn delivery methode is WILL CALL.
Bedankt voor de info.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb in 2013 geen fee betaald iig. Misschien dat dat tegenwoordig anders is?
overigens is vooraan zitten prima. Alleen als het podium verticaal staat zal je misschien nogal eens omhoog moeten kijken. Maar je kan ook een heel klein beetje over de rand kijken waar ze allemaal in springen.
Ik weet niet of je via Mlife ook gewone tickets voor KA kunt bestellen, maar als dat niet kan dan vrees ik wel dat het misschien lastig wordt om naast elkaar te komen. De MyVegas tickets kunnen ze koppelen, dat weet ik wel.elk companion ticket moet je ook een betaalde ticket hebben, zo begrijp ik het tenminste. Met 5 personen moet je dus 3 betaalde tickets aanschaffen en dan (als jullie meer accounts hebben) 2 companion tickets nemen. Om naast elkaar te kunnen zitten zal je moeten bellen met Mlife.
overigens is vooraan zitten prima. Alleen als het podium verticaal staat zal je misschien nogal eens omhoog moeten kijken. Maar je kan ook een heel klein beetje over de rand kijken waar ze allemaal in springen.
Wanneer wil je gaan?KUCO schreef:Vandaag nog eens gekeken naar de tickets voor KA en er is een dagje bijgekomen in juli dat boekbaar is.
Ik wacht op augustus.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
We zouden graag op 3 of 4 augustus gaan.
Echter zijn er op donderdag en vrijdag geen shows van KA dacht ik.
Dus zal het 3 augustus worden.
Echter zijn er op donderdag en vrijdag geen shows van KA dacht ik.
Dus zal het 3 augustus worden.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Bij de daily spin staan er bij allebei onze accounts geen loyalty points meer bij, is dat bij jullie ook zo?
Bij staat er een 400 op nog.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Ben je momenteel toevallig in de U.K.? Daar staan namelijk geen LP's meer in de daily spin.Inge&Marco schreef:Bij de daily spin staan er bij allebei onze accounts geen loyalty points meer bij, is dat bij jullie ook zo?
Iets met wettelijke regels waardoor dat niet mag (sinds myVegas rewards voor de U.K. heeft).
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Nee, ben gewoon in Nederland... Misschien staan er alleen LP bij vanaf dag 5? Heb een aantal dagen de daily spin gemist.
Dan weet ik het ook niet. Bij mij staan de LP's nog gewoon erop.
En ik heb ook wel eens de daily spin gemist, maar dan verdwenen niet de LP's. Alleen krijg je dan pas na 5 dagen 3x het aantal.
En ik heb ook wel eens de daily spin gemist, maar dan verdwenen niet de LP's. Alleen krijg je dan pas na 5 dagen 3x het aantal.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Bij mij staat zowel die van 250 als van 1000 nog gewoon op het rad 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-