Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
rv campings probleem met 7 personen?
rv campings probleem met 7 personen?
Hallo,
Wij zijn bezig om .bepaalde campings vast te zetten voor onze rondreis SF-SF.
Nu stuiten wij op het probleem dat als we willen reserveren , het maximaal aantal personen 6 is. Maar wij zijn met 7 personen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Zou het problemen geven om voor 6 personen te boeken en dan uiteindelijk toch met 7 personen te komen?
Hoop dat iemand hier een antwoord op kan geven.
Wij zijn bezig om .bepaalde campings vast te zetten voor onze rondreis SF-SF.
Nu stuiten wij op het probleem dat als we willen reserveren , het maximaal aantal personen 6 is. Maar wij zijn met 7 personen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Zou het problemen geven om voor 6 personen te boeken en dan uiteindelijk toch met 7 personen te komen?
Hoop dat iemand hier een antwoord op kan geven.
-
- Amerika-expert
Re: rv campings probleem met 7 personen?
Met een RV gaat het toch om de maat van de RV en niet om het aantal mensen? Wij hebben een RV waar we met 6 personen en 2 grote honden in kunnen, maar normaal gesproken woont m'n man er alleen. Maar dat ding staat gewoon op dezelfde plek, of de hele kudde er nu in zit of manlief in z'n uppie.
Kan me niet voorstellen dat het problemen geeft als je met 7 personen ergens staat, zolang je RV maar past.
Kan me niet voorstellen dat het problemen geeft als je met 7 personen ergens staat, zolang je RV maar past.
Bij tent plaatsen op de campings van de Nat Parks of Prov. park zie je nog weleens een beperking staan van "up to 2 large tents" of "up to 2 cars". Of er ook maximaal aantal personen staat kan ik me niet herinneren.
Betreft het wellicht commercial campgrounds, waarbij ze niet willen dat er meer dan zoveel personen gebruik maken van de faciliteiten als douche en toiletgebouwen om "overbevolking" te voorkomen? Of waar ze last hebben van vele herriemakende groepen, want dat is vaak het risico. Met hoe meer je bent destilleer kans op geluidsoverlast voor anderen.
Om het exacte antwoord te krijgen op je vraag kan je de betreffende camping(s) misschien een mailtje sturen??
Betreft het wellicht commercial campgrounds, waarbij ze niet willen dat er meer dan zoveel personen gebruik maken van de faciliteiten als douche en toiletgebouwen om "overbevolking" te voorkomen? Of waar ze last hebben van vele herriemakende groepen, want dat is vaak het risico. Met hoe meer je bent destilleer kans op geluidsoverlast voor anderen.
Om het exacte antwoord te krijgen op je vraag kan je de betreffende camping(s) misschien een mailtje sturen??
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Op veel campings is vaak inderdaad een max van het aantal personen of betaal je meer bij meer personen. Vorig jaar ook gemerkt toen we, maar, met zijn vieren reisden. Er zijn campings waar je boven de twee personen meer gaat betalen. Maar ik heb nooit gemerkt dat het aantal personen geteld werd. Er is zelfs niet naar gekeken. Ik zou dus niet zeggen dat je met 7 bent, maar wel met 6. Ik kan me niet voorstellen dat dat dan een probleem is.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij waren afgelopen zomer met 6. In de parken was dat vaak het maximum per site. Hoe strikt dit gehandhaafd wordt weet ik niet.
Deze quote stond in het rood in onze reservering van Zion Watchman:
Deze quote stond in het rood in onze reservering van Zion Watchman:
6 person maximum capacity is STRICTLY enforced. Single exception: large single family unit (mother, father and their immediate children). Arriving with more than 6 may result in purchasing another site or cancellation of your reservation.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Bedankt voor jullie reacties.
Het probleem zit bij het online boeken van de campings, daar staat "up to 6 persons".
Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met een betreffende camping en aangegeven dat we met 1 camper komen inclusief 7 personen,daar werd niet moeilijk over gedaan.
Nu maar hopen dat andere campings hier ook niet moeilijk over gaan doen.
Het probleem zit bij het online boeken van de campings, daar staat "up to 6 persons".
Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met een betreffende camping en aangegeven dat we met 1 camper komen inclusief 7 personen,daar werd niet moeilijk over gedaan.
Nu maar hopen dat andere campings hier ook niet moeilijk over gaan doen.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
In een hotel ja, maar op een camping? Bij eerstgenoemde zit het vaak op veiligheidsregels vast en bij evt calamiteiten. Bij campings wet ik niet hoe dat zit maar die weten toch ook dat een grote RV zeker 6 a 7 slaapplaatsen heeft?
2011: rondreis West-USA
2014: Chicago - LA
2016 (to go): Chicago - Seattle
Reisblog: http://familiehalmagoesusa.blogspot.com
2014: Chicago - LA
2016 (to go): Chicago - Seattle
Reisblog: http://familiehalmagoesusa.blogspot.com
Dat leek ons ook vrij logisch Ronald46, maar omdat wij tijdens het boeken online tegen dit probleem opbotste vroeg ik me af of ze echt heel moeilijk zouden gaan doen als wij online voor 6 personen boeken en uiteindelijk aankomen met 7 personen.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
zolang je er geen tenten bij gaat zetten is het niet zo een probleem denk ik. Misschien dat ze voor de extra persoon iets extra rekenen vanwege het sanitair of zo.
Bedankt voor je reactie Ned in Mo. Ik hoop dat het goed komt.
Heb je wel zeven gordels in de camper?
Volgens mij zijn er niet veel campers waarbij dit het geval is.
Volgens mij zijn er niet veel campers waarbij dit het geval is.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Bij ons in de C30 van Cruise America zaten 9 gordels.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
In 2007 gingen Bauke en Agnes met hun 5 (lange, volwassen) zonen in een camper door de USA. Hun verslag is nog steeds online, al missen de foto´s: http://bbeurden2007.blogspot.nl
Ik heb van hen nooit gehoord over problemen omdat ze met teveel personen waren.
Zij hadden een 29-31 ft. van Road Bear en daarin zitten inderdaad ook 9 gordels. Het extra bed losten ze op met een luchtbed in het looppad.
Ik heb van hen nooit gehoord over problemen omdat ze met teveel personen waren.
Zij hadden een 29-31 ft. van Road Bear en daarin zitten inderdaad ook 9 gordels. Het extra bed losten ze op met een luchtbed in het looppad.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht