Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Frenk1976: tips en advies, rondreis september
- Frenk1976
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Reis Frenk1976: tips en advies, rondreis september
Hallo beste forumleden. Het begint alweer te kriebelen. Na een jaartje Florida willen we toch weer heel graag naar ons geliefde westen. We zitten te denken aan een rondje Denver ergens midden september. Ondanks wij de afgelopen jaren de nodige ervaring hebben opgedaan in Amerika vinden we het toch fijn om advies, tips en jullie mening te vragen betreffende de gekozen Route. De reis staat in de steigers. niets ligt vast. We reizen met onze dochter van 2 jaar.
De volgende route hebben we in gedachte:
Dag 1: Amsterdam-Denver
Dag 2: Denver-Aspen Aspen en de Marroon Bells
Dag 3: Aspen-?????? Geen Invulling, graag tips
Dag 4: ??????-Moab Bezoek Arches
Dag 5: Moab-Hankville Bezoek Dead Horse Point en Canyonlands
Dag 6: Hankville-Torrey Bezoek Goblin Valley State Park, Cathedral Valley Loop
Dag 7: Torrey-Provo Bezoek Bryce Canyon en Reisdag in de Namiddag
Dag 8: Provo-Jackson Hole Reisdag
Dag 9: Jackson Hole Bezoek Grand Teton
Dag 10: Jackson Hole-West Yellowstone Bezoek Yellowstone Park
Dag 11: West Yellowstone Bezoek Yellowstone Park
Dag 12: West Yellowstone-Cody of Greybull Bezoek Yellowstone Park en Reisdag in de namiddag
Dag 13: Greybull-Deadwood Bezoek Devils Tower
Dag 14: Deadwood-Rapid City Bezoek Blackhills en Custer State Park
Dag 15: Rapid City Bezoek Mount Rushmore en Bear Country USA
Dag 16: Rapid City-Lusk Bezoek Badlands en Reisdag in de namiddag
Dag 17: Lusk - Rocky Mountains Bezoek Rocky Mountains
Dag 18: Rocky Mountains Bezoek Rocky Mountains
Dag 19: Rocky Mountains-Denver Denver
Dag 20: Denver Shoppen
Dag 21: Denver-Amsterdam
Tevens heb ik de volgende vragen:
Wat te doen in de Rocky Mountains?
Waar Overnachten tussen Aspen en Moab?
Wat is er nog meer te doen omgeving Aspen? Crystal Mill twijfelen we over!
Reisdruk? Zitten er dagen bij die absolute niet haalbaar zijn? Dag 12 t/m 13?
Ook alle andere adviezen zijn meer dan welkom!!!
Alvast bedankt
Frenk
De volgende route hebben we in gedachte:
Dag 2: Denver-Aspen Aspen en de Marroon Bells
Dag 3: Aspen-?????? Geen Invulling, graag tips
Dag 4: ??????-Moab Bezoek Arches
Dag 5: Moab-Hankville Bezoek Dead Horse Point en Canyonlands
Dag 6: Hankville-Torrey Bezoek Goblin Valley State Park, Cathedral Valley Loop
Dag 7: Torrey-Provo Bezoek Bryce Canyon en Reisdag in de Namiddag
Dag 8: Provo-Jackson Hole Reisdag
Dag 9: Jackson Hole Bezoek Grand Teton
Dag 10: Jackson Hole-West Yellowstone Bezoek Yellowstone Park
Dag 11: West Yellowstone Bezoek Yellowstone Park
Dag 12: West Yellowstone-Cody of Greybull Bezoek Yellowstone Park en Reisdag in de namiddag
Dag 13: Greybull-Deadwood Bezoek Devils Tower
Dag 14: Deadwood-Rapid City Bezoek Blackhills en Custer State Park
Dag 15: Rapid City Bezoek Mount Rushmore en Bear Country USA
Dag 16: Rapid City-Lusk Bezoek Badlands en Reisdag in de namiddag
Dag 17: Lusk - Rocky Mountains Bezoek Rocky Mountains
Dag 18: Rocky Mountains Bezoek Rocky Mountains
Dag 19: Rocky Mountains-Denver Denver
Dag 20: Denver Shoppen
Dag 21: Denver-Amsterdam
Tevens heb ik de volgende vragen:
Wat te doen in de Rocky Mountains?
Waar Overnachten tussen Aspen en Moab?
Wat is er nog meer te doen omgeving Aspen? Crystal Mill twijfelen we over!
Reisdruk? Zitten er dagen bij die absolute niet haalbaar zijn? Dag 12 t/m 13?
Ook alle andere adviezen zijn meer dan welkom!!!
Alvast bedankt
Frenk
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: tips en advies, Rondreis September
Het is een mooie route, maar je hebt zo hier en daar wel wat weinig tijd.
Ik heb geen ervaring met Aspen en omgeving maar tussen Aspen en Moab zou je een stop kunnen maken in Grand Junction voor een bezoek aan het Colorado NM. Zie daarvoor ons 2013-verslag.
Van Torrey via Bryce naar Provo vind ik erg ver; voor Bryce is er zo nauwelijks tijd en voor Capitol Reef en de UT12 ook niet.
Ik zou geen twee nachetn Jackson doen maar op dag 9 al naar Yellwostone irjdne. dan rij je niet heen en weer en als je in Grant Vilalge of Lake of Old faithful overnacht heb je otch nog bijna een volle dag voor grand Teton. Je hebt op die manier ook wat meer tijd voor Yellwostone, dat is nu wel heel beperkt.
Hou er rekening mee dat er al veel voorzieningen sluiten in spetember. Als je in het park wilt overnachten kun je het beste zo snel mogelijk naar accommodatie kijken.
Heb je voor de mogelijkheden in Rocky Mountain NP op de NPSsite gekeken en op www.ontdek-amerika.nl?
Marianne
Ik heb geen ervaring met Aspen en omgeving maar tussen Aspen en Moab zou je een stop kunnen maken in Grand Junction voor een bezoek aan het Colorado NM. Zie daarvoor ons 2013-verslag.
Van Torrey via Bryce naar Provo vind ik erg ver; voor Bryce is er zo nauwelijks tijd en voor Capitol Reef en de UT12 ook niet.
Ik zou geen twee nachetn Jackson doen maar op dag 9 al naar Yellwostone irjdne. dan rij je niet heen en weer en als je in Grant Vilalge of Lake of Old faithful overnacht heb je otch nog bijna een volle dag voor grand Teton. Je hebt op die manier ook wat meer tijd voor Yellwostone, dat is nu wel heel beperkt.
Hou er rekening mee dat er al veel voorzieningen sluiten in spetember. Als je in het park wilt overnachten kun je het beste zo snel mogelijk naar accommodatie kijken.
Heb je voor de mogelijkheden in Rocky Mountain NP op de NPSsite gekeken en op www.ontdek-amerika.nl?
Marianne
- Frenk1976
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Re: Reis Frenk1976: tips en advies, rondreis september
Hallo Marianne,
Dank je voor je snelle reactie. Colorado NM is inderdaad een mooie toevoeging aan de route. Ik besef me ook dat het op sommige plaatsen wat krapjes is qua tijd. Maar we weten ook dat we met onze 2 jarige dochter toch niet alles kunnen bezichtigen. De UT12 en Capitol Reef hebben we al ooit gedaan. Desondanks dat blijft die dag erg krap.
Ik ga ervan uit dat de wegen in Yellowstone in september nog gewoon te rijden baar zijn? Al weet je het eind september nooit. We gaan overnachten in West Yellowstone, dat is prijs technisch interessanter.
Uiteraard ben ik bekend met de ontdek-amerika site. Met Betrekking tot de Rocky Mountain NP ben ik benieuwd of er leuke wandelingen zijn die met een kinderwagen te doen zijn, cq korte wandelingen.
Frenk
Dank je voor je snelle reactie. Colorado NM is inderdaad een mooie toevoeging aan de route. Ik besef me ook dat het op sommige plaatsen wat krapjes is qua tijd. Maar we weten ook dat we met onze 2 jarige dochter toch niet alles kunnen bezichtigen. De UT12 en Capitol Reef hebben we al ooit gedaan. Desondanks dat blijft die dag erg krap.
Ik ga ervan uit dat de wegen in Yellowstone in september nog gewoon te rijden baar zijn? Al weet je het eind september nooit. We gaan overnachten in West Yellowstone, dat is prijs technisch interessanter.
Uiteraard ben ik bekend met de ontdek-amerika site. Met Betrekking tot de Rocky Mountain NP ben ik benieuwd of er leuke wandelingen zijn die met een kinderwagen te doen zijn, cq korte wandelingen.
Frenk
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Aan de oostzijde van het Rocky Mountain National Park is de wandeling rond het Sprague Lake te doen met een kinderwagen. Het pad is geasfalteerd en rolstoeltoegankelijk.
NPS-website: klik hier
Website voor invaliden: klik hier
Ons verslag 2004 en dan op dag 3: klik hier.
Ook bij het Bear Lake is een deel van het wandelpad rolstoelvriendelijk: http://www.nps.gov/romo/planyourvisit/a ... MP_2555791
Voor wat betreft het reizen door het Yellowstone NP in september: wij waren daar in 2010 half september en hadden er prachtig weer en goed berijdbare wegen, een week eerder had het er gesneeuwd. Het weer is niet te voorspellen. Klik hier voor het verslag.
NPS-website: klik hier
Website voor invaliden: klik hier
Ons verslag 2004 en dan op dag 3: klik hier.
Ook bij het Bear Lake is een deel van het wandelpad rolstoelvriendelijk: http://www.nps.gov/romo/planyourvisit/a ... MP_2555791
Voor wat betreft het reizen door het Yellowstone NP in september: wij waren daar in 2010 half september en hadden er prachtig weer en goed berijdbare wegen, een week eerder had het er gesneeuwd. Het weer is niet te voorspellen. Klik hier voor het verslag.
De wegen in september zijn over het algemeen wel te bereiden in Yellowstone. Ik was er afgelopen september (niets dan sneeuw, regen en kou) en er was slechts een weg gesloten, ivm sneeuwstormen snachts. Het jaar ervoor was ik er ook in september en toen was het schitterend weer met 24 graden. Er valt inderdaad niets van te zeggen, maar de kans dat alle wegen open zijn is groter dan dat ze dicht zijn.
Een andere leuke wandeling die makkelijk te doen is in RMNP is die om Lily Lake. Als het windstil is heb je hier een prachtige spiegeling op het water. Dit meer ligt aan de Peak to Peak Highway, dus moet je even kijken hoe je dit zou inpassen.
Een andere leuke wandeling die makkelijk te doen is in RMNP is die om Lily Lake. Als het windstil is heb je hier een prachtige spiegeling op het water. Dit meer ligt aan de Peak to Peak Highway, dus moet je even kijken hoe je dit zou inpassen.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Er loopt net een topic over tips voor Aspen: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=62365Frenk1976 schreef:Wat is er nog meer te doen omgeving Aspen? Crystal Mill twijfelen we over!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik er een reden waarom je in Rapid City verblijft ipv in Hill City, Custer of Keystone? Dan zit je overal relatief dichtbij.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Op zich vallen de prijzen in Yellowstone wel mee, wij hadden een ruime cabin bij de Old Faithful Snowlodge voor onderveer 100 dollar en ook Lake was heel betaalbaar.Frenk1976 schreef: We gaan overnachten in West Yellowstone, dat is prijs technisch interessanter.
Marianne
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Dag 3 zou Grand Junction een mogelijke stop kunnen zijn.
Dan heb je op dag 4 een klein stukje te rijden (via de Utah 128) en kan je Arches bezoeken.
Dag 5: wil je hier beide delen van Canyonlands bezoeken en dan nog naar Hanksville? Lijkt me erg veel.
Dag 7 via de Utah 12 en een bezoek aan Bryce kan op 1 dag maar dan ook nog naar Provo is wat veel
Je hebt weinig tijd voor Yellowstone
South Dakota zou ik iets anders inplannen.
Ideaal zou zijn als je 1 à 2 dagen langer op vakantie kan.
Dag 5: Moab - bezoek Dead Horse Point en Island in the Sky (Canyonlands) - Green River
Dag 6: Green River - Goblin Valley - Capitol Reef - Torrey
Dag 7: Torrey - Utah 12 - Bryce
Dag 8: Bryce - SLC
Dag 9: SLC - Jackson
Dag 10: Jackson - Yellowstone
Dag 11: Yellowstone
Dag 12: Yellowstone
Dag 13: Yellowstone - Cody
Dag 14: Cody - Sheridan
Dag 15: Sheridan - Devils Tower - Deadwood
Dag 16: Deadwood - Badlands - Interior
Dag 17: Interior - Black Hills - Custer / Hill City
Dag 18: Custer / Hill City
Dag 19: Custer - Estes Park
Dag 20: Estes Park (RMNP)
Dag 21: Estes Park - Denver
Dag 22: Denver
Dag 23: Denver - Amsterdam
Wij deden in 2011 een rondje Denver met Yellowstone en South Dakota (wel geen Moab-Bryce). Misschien heb je iets aan ons verslag.
Groetjes,
Ingrid
Dan heb je op dag 4 een klein stukje te rijden (via de Utah 128) en kan je Arches bezoeken.
Dag 5: wil je hier beide delen van Canyonlands bezoeken en dan nog naar Hanksville? Lijkt me erg veel.
Dag 7 via de Utah 12 en een bezoek aan Bryce kan op 1 dag maar dan ook nog naar Provo is wat veel
Je hebt weinig tijd voor Yellowstone
South Dakota zou ik iets anders inplannen.
Ideaal zou zijn als je 1 à 2 dagen langer op vakantie kan.
Dag 5: Moab - bezoek Dead Horse Point en Island in the Sky (Canyonlands) - Green River
Dag 7: Torrey - Utah 12 - Bryce
Dag 8: Bryce - SLC
Dag 9: SLC - Jackson
Dag 10: Jackson - Yellowstone
Dag 13: Yellowstone - Cody
Dag 14: Cody - Sheridan
Dag 15: Sheridan - Devils Tower - Deadwood
Dag 16: Deadwood - Badlands - Interior
Dag 17: Interior - Black Hills - Custer / Hill City
Dag 18: Custer / Hill City
Dag 19: Custer - Estes Park
Dag 20: Estes Park (RMNP)
Dag 21: Estes Park - Denver
Wij deden in 2011 een rondje Denver met Yellowstone en South Dakota (wel geen Moab-Bryce). Misschien heb je iets aan ons verslag.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
- Frenk1976
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Bedankt voor de tip ik heb inderdaad Rapid City vervangen voor Hill CityPSVwally schreef:Ik er een reden waarom je in Rapid City verblijft ipv in Hill City, Custer of Keystone? Dan zit je overal relatief dichtbij.
- Frenk1976
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Iedereen super bedankt voor de tips en ideeën. Ondertussen heb ik weer wat aan de route kunnen sleutelen om hem zo optimaal mogelijk te maken.
Dag 2: Denver - Silver Plume - Aspen
Dag 3: Aspen - Maroon Bells - Colorado NM - Moab
Dag 4: Moab - Arches - Moab
Dag 5: Moab - Dead Horse Point en Canyonlands - Green River
Dag 7: Torrey - Bryce Canyon - Nephi
Dag 8: Nephi - Reisdag - Jackson
Dag 9: Jackson - Grand Teton - Yellowstone
Dag 10: Yellowstone
Dag 12: Yellowstone - Sheridan
Dag 13: Sheridan - Devils Tower - Deadwood
Dag 14: Deadwood - Custer SP - Hill City
Dag 15: Hill City - Mount Rushmore - Bear Country USA - Rapid City
Dag 16: Rapid City - Badlands - Lusk
Dag 17: Lusk - Rocky Mountains NP - Estes Park
Dag 18: Estes Park - Rocky Mountains NP - Blackhawk
Dag 19: Blackhawk - Denver
Dag 20: Denver
Dag 21: Denver - Amsterdam
Wat vinden jullie hiervan? Graag jullie tips en aanvulling
*Yellowstone zijn we al ooit geweest en 2 volle dagen daar lijkt me voldoende, toch?
*Van Torry naar Bryce over de 24 lijkt me sneller dan over de 12. Deze mooie weg hebben we al ooit gereden en daar doe je inderdaad 4 a 5 uur over.
*Kan ik in 1,5 dag in de Rocky Mountains, de trail ridge road rijden, bear en sprague lake bezoeken?
*Capitol Reef en Goblin Valley hebben we ook al eens bezocht, dit keer zou ik Cathedrall Valley loop willen rijden. Is dat te combineren met een snelle stop in Goblin Valley?
Dag 7: Torrey - Bryce Canyon - Nephi
Dag 8: Nephi - Reisdag - Jackson
Dag 9: Jackson - Grand Teton - Yellowstone
Dag 10: Yellowstone
Dag 12: Yellowstone - Sheridan
Dag 13: Sheridan - Devils Tower - Deadwood
Dag 14: Deadwood - Custer SP - Hill City
Dag 15: Hill City - Mount Rushmore - Bear Country USA - Rapid City
Dag 16: Rapid City - Badlands - Lusk
Dag 17: Lusk - Rocky Mountains NP - Estes Park
Dag 18: Estes Park - Rocky Mountains NP - Blackhawk
Dag 19: Blackhawk - Denver
Dag 20: Denver
Dag 21: Denver - Amsterdam
Wat vinden jullie hiervan? Graag jullie tips en aanvulling
*Yellowstone zijn we al ooit geweest en 2 volle dagen daar lijkt me voldoende, toch?
*Van Torry naar Bryce over de 24 lijkt me sneller dan over de 12. Deze mooie weg hebben we al ooit gereden en daar doe je inderdaad 4 a 5 uur over.
*Kan ik in 1,5 dag in de Rocky Mountains, de trail ridge road rijden, bear en sprague lake bezoeken?
*Capitol Reef en Goblin Valley hebben we ook al eens bezocht, dit keer zou ik Cathedrall Valley loop willen rijden. Is dat te combineren met een snelle stop in Goblin Valley?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Niet dat er in Rapid City niets te beleven valt, maar met de tijd die je hebt kan je beter midden in de natuur bij de mooiste plekken zitten.
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Op dag 17 denk ik niet dat je nog tijd hebt voor de Trail Ridge Road. Je zou die weg toch altijd tot Alpine VC moeten rijden en dan terug.
Een wandeling bij Bear Lake zou wel kunnen op die dag.
Dan op dag 18 de TRR tot Alpine en terug. Ik zou hier dan weer in Estes Park overnachten. (met een overnachting in Estes Park zou je ook nog wat verder de TRR kunnen rijden)
Op dag 19 kan je dan via Nederland en Black Hawk naar Denver.
Groetjes,
Ingrid
Een wandeling bij Bear Lake zou wel kunnen op die dag.
Dan op dag 18 de TRR tot Alpine en terug. Ik zou hier dan weer in Estes Park overnachten. (met een overnachting in Estes Park zou je ook nog wat verder de TRR kunnen rijden)
Op dag 19 kan je dan via Nederland en Black Hawk naar Denver.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
- Frenk1976
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
De vliegtickets zijn geboekt. Dus we gaan definitief weer naar ons geliefde Amerika. We hebben besloten om nog 2 dagen aan onze reis toe te voegen, zodat we wat meer rust creëren in de route? Een dag extra heb ik gepland bij Capitol Reef en de andere bij de Rocky Mountains. Wat vinden jullie nu van de route? Moet ik nog iets schuiven? De dagen liggen nog niet vast. Komend weekend willen we de eerste overnachtingen gaan vast leggen. Kan iemand mij advies geven waar ik moet overnachten tussen dag 7 en 8. Liefst ergens tussen Capitol Reef en Bryce Canyon. Graag jullie mening en adviezen. Alvast bedankt
Dag 7: Torry - Cathedral Vally Loop - ??????
Dag 8: ??????? - Bryce Canyon - Nephi
Dag 9: Nephi - Reisdag - Jackson
Dag 10: Jackson - Grand Teton - Yellowstone
Dag 13: Yellowstone - Sheridan
Dag 14: Sheridan - Devils Tower - Deadwood
Dag 15: Deadwood - Custer SP - Hill City
Dag 16: Hill City - Mount Rushmore - Bear Country USA - Rapid City
Dag 17: Rapid City - Badlands - Lusk
Dag 18: Lusk - Rocky Mountains NP - Estes Park
Dag 19: Estes Park - Rocky Mountains NP - Estes Park
Dag 20: Estes Park - Rocky Mountains NP - Blackhawk
Dag 21: Blackhawk - Denver
Dag 7: Torry - Cathedral Vally Loop - ??????
Dag 8: ??????? - Bryce Canyon - Nephi
Dag 9: Nephi - Reisdag - Jackson
Dag 10: Jackson - Grand Teton - Yellowstone
Dag 13: Yellowstone - Sheridan
Dag 14: Sheridan - Devils Tower - Deadwood
Dag 15: Deadwood - Custer SP - Hill City
Dag 16: Hill City - Mount Rushmore - Bear Country USA - Rapid City
Dag 17: Rapid City - Badlands - Lusk
Dag 18: Lusk - Rocky Mountains NP - Estes Park
Dag 19: Estes Park - Rocky Mountains NP - Estes Park
Dag 20: Estes Park - Rocky Mountains NP - Blackhawk
Dag 21: Blackhawk - Denver
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
De cathedral valley loop kan je gemakkelijk tussen de 5 en 8u over doen als je het rustig aan doet en veel uitstapt onderweg. Het is dus lastig om aan te geven of je daarna nog wel ver wilt rijden. Normaal gesproken zou je dus het beste weer in torrey kunnen overnachten. Maar dan is bryce de dag erna en door naar Nephi weer niet echt handig, vooral ook omdat je tijdens het rijden van de ut12 ook echt wel een aantal keren wilt stoppen.
Maar doe je maar 5u over de cathedral valley loop dan zou je bv naar Escalante kunnen rijden.
Omdat je dag9 al zo'n stuk moet rijden zal je misschien ook wel niet veel meer in Grand Teton doen. Dan is de dag erna en dan door naar Yellowstone ook erg kort dag. Of voor GC, of anderzijds met voor die 'slechts' 2 dagen Yellowstone. Vergis je ook niet in de rit naar Sheridan namelijk. Daar kom je ook nog over diverse bergpassen.
Ik vond Blackhawk een leuk dorp, maar in dit geval zou ik van Estes park via de peak to peak in 1 ruk naar Denver rijden en die ene dag ergens tussen Torrey en Sheridan zetten om toch wat relaxter te kunnen rijden.
Maar doe je maar 5u over de cathedral valley loop dan zou je bv naar Escalante kunnen rijden.
Omdat je dag9 al zo'n stuk moet rijden zal je misschien ook wel niet veel meer in Grand Teton doen. Dan is de dag erna en dan door naar Yellowstone ook erg kort dag. Of voor GC, of anderzijds met voor die 'slechts' 2 dagen Yellowstone. Vergis je ook niet in de rit naar Sheridan namelijk. Daar kom je ook nog over diverse bergpassen.
Ik vond Blackhawk een leuk dorp, maar in dit geval zou ik van Estes park via de peak to peak in 1 ruk naar Denver rijden en die ene dag ergens tussen Torrey en Sheridan zetten om toch wat relaxter te kunnen rijden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 3451 Weergaves
-
Laatste bericht door nwolf
-
- 19 Reacties