Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel gezocht omgeving Boston met kids.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hotel gezocht omgeving Boston met kids.
Deze zomer gaan we 5 weken rondtrekken door de USA. Ik ben de reis nu aan het plannen en krijg graag tips!
Om te beginnen willen we twee overnachtingen in een hotel boeken in Boston. Mag wat ons betreft buiten Boston zijn, we hebben immers een auto. Wie heeft er een leuke tip voor een fijn hotel met drie kinderen (familiekamer)?
Ik hoor het graag.
Na Boston willen we twee dagen naar de Hampton's. Heeft iemand daar ervaring mee en zo ja, een leuke tip voor een goed hotel?
Dank!
Groetjes,
Kim
Om te beginnen willen we twee overnachtingen in een hotel boeken in Boston. Mag wat ons betreft buiten Boston zijn, we hebben immers een auto. Wie heeft er een leuke tip voor een fijn hotel met drie kinderen (familiekamer)?
Ik hoor het graag.
Na Boston willen we twee dagen naar de Hampton's. Heeft iemand daar ervaring mee en zo ja, een leuke tip voor een goed hotel?
Dank!
Groetjes,
Kim
Re: Hotel omg Boston met kids
Hi,
Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn? Wij zijn vorig jaar drie nachten in Great Wolf Lodge in Fitchburg geweest. Ongeveer 45 minuten rijden vanaf Boston.
Onze kinderen waren 11 en 13 en vonden het erg leuk. Voor iets jongere kinderen is het nog leuker. Ze hebben een supergaaf zwembad (waterpark) met glijbanen. Erg leuk na een dagje Boston. Houd er trouwens wel rekening mee dat het parkeren in Boston extreem duur is. Wij betaalden bijna 50 dollar voor 3,5 uur.
Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn? Wij zijn vorig jaar drie nachten in Great Wolf Lodge in Fitchburg geweest. Ongeveer 45 minuten rijden vanaf Boston.
Onze kinderen waren 11 en 13 en vonden het erg leuk. Voor iets jongere kinderen is het nog leuker. Ze hebben een supergaaf zwembad (waterpark) met glijbanen. Erg leuk na een dagje Boston. Houd er trouwens wel rekening mee dat het parkeren in Boston extreem duur is. Wij betaalden bijna 50 dollar voor 3,5 uur.
Re: Hotel omg Boston met kids
Wij hadden een Homewood Suites in (de buurt van) Cambridge, ook met 3 kinderen.
Ook in de Hamptons hadden we een Homewood Suites hotel.
Het was onze eerste reis naar de VS met de kinderen, die we geregeld hebben tijdens het sterfbed van mijn moeder. Mijn man heeft de hilton honors website geopend (hij verzamelt professioneel heel wat punten) en op alle locaties hotels gereserveerd. We hadden er allebei geen zin in maar we moesten wel wat vinden. Maar al bij al vielen die Homewood Suites hotels telkens héél erg mee. We hadden meestal een afzonderlijke slaapkamer, soms zelfs 2, ideaal met (3) kinderen. Ontbijt is inbegrepen en meestal een lichte avondmaaltijd ook (nu ja, het was niet zo licht en altijd meer dan voldoende).
Wij parkeerden in Boston vlakbij het aquarium, het was prijzig maar toch minder dan 50$ voor 3,5 uur.
Ook in de Hamptons hadden we een Homewood Suites hotel.
Het was onze eerste reis naar de VS met de kinderen, die we geregeld hebben tijdens het sterfbed van mijn moeder. Mijn man heeft de hilton honors website geopend (hij verzamelt professioneel heel wat punten) en op alle locaties hotels gereserveerd. We hadden er allebei geen zin in maar we moesten wel wat vinden. Maar al bij al vielen die Homewood Suites hotels telkens héél erg mee. We hadden meestal een afzonderlijke slaapkamer, soms zelfs 2, ideaal met (3) kinderen. Ontbijt is inbegrepen en meestal een lichte avondmaaltijd ook (nu ja, het was niet zo licht en altijd meer dan voldoende).
Wij parkeerden in Boston vlakbij het aquarium, het was prijzig maar toch minder dan 50$ voor 3,5 uur.
Re: Hotel gezocht omgeving Boston met kids.
Wij sliepen ook in Homewood Suites in Cambridge.
Beviel prima, 10 minuten lopen naar het metrostation Alewife
Beviel prima, 10 minuten lopen naar het metrostation Alewife
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Wij sliepen in Methuen MA, ongeveer 35 minuten rijden naar Boston. Hadden een Days Inn en dat was een mooi net hotel met binnenzwembad. In de omgeving restaurants. Ook in de buurt een outlet mall in NH. Vanuit Methuen hadden we ook een dagtrip naar Gloucester voor een walvistocht, ook een aanrader met het leuke plaatsje Rockport er langs. Parkeren in Boston deden we op een parkeerterrein buiten waar ze 15 dollar voor een hele middag vroegen.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Hinko, hoe lang is het dan nog met de metro naar hartje Boston?
Kun je ook een indicatie geven van de parkeerkosten bij Alewife en de kosten van een metro kaartje? $2,75?
Kun je ook een indicatie geven van de parkeerkosten bij Alewife en de kosten van een metro kaartje? $2,75?
Pumi1000, heb je een adres waar deze parkeerplaats was?
We zijn nl op zoek naar een betaalbare parkeerplaats in Boston.
We zijn nl op zoek naar een betaalbare parkeerplaats in Boston.
20 minuten ofzo, wellicht een half uur. Ik weet echt niet meer. Wellicht even via Google berekenen
Ik weet niet wat de parkeerkosten waren, wij gingen altijd lopen.
Edit: http://www.mbta.com/schedules_and_maps/ ... opId=10029
Parking Rate: $7.00/day. $8.00/overnight

Ik weet niet wat de parkeerkosten waren, wij gingen altijd lopen.
Edit: http://www.mbta.com/schedules_and_maps/ ... opId=10029
Parking Rate: $7.00/day. $8.00/overnight
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht