Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Helikoptervlucht New York
- kimi 2014
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Helikoptervlucht New York
Hallo ,
Wij zijn terug aan het voorbereiden van onze 4 de N-Y reis en we hebben een vraagje.
Wie heeft er al een helicopter tour gemaakt boven N-Y?
Wij zoeken een goeie maatschappij.
mvg
philippe
Wij zijn terug aan het voorbereiden van onze 4 de N-Y reis en we hebben een vraagje.
Wie heeft er al een helicopter tour gemaakt boven N-Y?
Wij zoeken een goeie maatschappij.
mvg
philippe
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Helikoptervlucht New York
hoi Iceman, sla dit topic er maar eens op na
- miccie
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Zowel in 2009 als in 2014 heb ik een vlucht gedaan. De eerste keer was het bij Liberty, de laatste keer weer ik niet uit mijn hoofd. Beide keren ben ik er naartoe gegaan zonder reservering. Hoefde maar kort te wachten, en ik kon instappen. Er zitten een aantal bedrijven aan pier 6.
Het is een geweldige ervaring. De laatste keer duurde de tocht goed 20 minuten. Hier een filmpje:
Het is een geweldige ervaring. De laatste keer duurde de tocht goed 20 minuten. Hier een filmpje:
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
- kimi 2014
- Amerika-ontdekker
@Marian , nochtans het topic doorzocht en deze link niet gevonden , bedankt. 

- kimi 2014
- Amerika-ontdekker
@miccie , bedankt voor de reactie , maar wij gaan midden in de zomer .
Wat denken jullie over deze site , daar kan je ook gaan reserveren. ( vind zelf een goeie site)
http://www.newyork.nl/
Wat denken jullie over deze site , daar kan je ook gaan reserveren. ( vind zelf een goeie site)
http://www.newyork.nl/
- miccie
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Persoonlijk zou ik niet reserveren, maar op een dag dat de lucht mooi helder is erheen gaan. Dan ter plaatse aangeven dat je mee wilt vliegen. Je hoeft maar kort te wachten. Hooguit 20 minuten wachten is mijn ervaring.
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht