In oktober van dit jaar ga ik met mijn vriendin naar Florida met uiteraard een bezoek aan Key West. Mijn vriendin (en ik stiekem ook wel) is een groot fan van dolfijnen. Op het forum heb ik het e.e.a. hierover kunnen lezen, maar echt een antwoord heb ik niet kunnen vinden op mijn vraag/vragen.
Is het mogelijk om een jetski te huren en dan richting Dolphins Playground te gaan? (mijn gevoel zegt nee i.v.m. de veiligheid van de dieren)
Wij hebben geen vaarbewijs en geen ervaring in het zelf besturen van een boot dus is een boot huren geen optie. Ik heb gelezen dat het mogelijk is om een soort van kapitein in te huren en dan lekker een tijdje de zee op te gaan. De kosten hiervan kan ik nergens terug vinden (behalve de kosten voor een tour en dat is niet wat we zoeken). Ik heb namelijk ergens gelezen dat je dan met de boot naar de dolfijnen speelplaats kan gaan en/of kan aanmeren om een zandbank waarbij de niks anders dan water om je heen ziet. Lijkt ons fantastisch om mee te maken.
Mochten jullie mij wat meer kunnen vertellen hierover dan luister/lees ik graag mee. Mocht dit toch ergens gemeld staan en ik dit gigantisch over het hoofd gezien heb, excuses dan

Groet,
Michael