Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Spa suite Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
NickBr
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Spa suite Las Vegas

Bericht door NickBr »

Hallo allemaal,

Ik ga in November 2015 voor 7 dagen met mijn broer naar Las Vegas, de eerste 3 nachten verblijven we in het Stratosphere hotel maar daarna willen we eigenlijk nog 3 nachten een wat grotere luxere kamer met een voorkeur voor jacuzzi of spa.
Nu heb ik al meerdere hotels gevonden die een spa suite aanbieden maar daar lijkt de rest weer wat minder of het is niet betaalbaar.
We zoeken iets tussen €500-1100 voor 3 nachten.
Heeft iemand een aanrader of ervaring met een mooie kamer met mooi uitzicht over de strip en waar misschien een jacuzzi inebgrepen is?
Ben jullie nu al dankbaar voor de reacties :)!

Groetjes Nick
marieke van oorschot
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Spa suite Las Vegas

Bericht door marieke van oorschot »

Wij hebben afgelopen zomer in de spa suite van New York New York geslapen. Deze kamer was groot en had een jacuzzi op de kamer (nou ja, zelfs in de kamer!). Wij hadden geen Stripview, maar er zullen vast wel suites zijn in NYNY die dit wel hebben.

Ik heb er, via een aanbieding, 102 dollar per nacht voor betaald.

Groetjes Marieke
Loves Vegas!
Lianne1989
Amerikafan

Bericht door Lianne1989 »

Wij hebben in september 3 nachten geboekt in The Signature, dit hotel ligt achter MGM Grand en hoort daar ook bij. Ik weet niet of dat de luxe is die je zoekt, er is een grote badkamer (of 2) waar een bubbelbad in zit. Maar niet op de kamer zelf. We hebben een actie gevonden via travelvegas.com. We betalen voor 3 nachten 370 dollar incl tax en resort fee. En we hebben ook nog 120 dollar resort credit om daar te besteden.
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Wij hadden dit jaar een petite suite met stripview in Treasure Island. 2 badkamers waarvan 1 met 2 persoons jacuzzi.
Dus niet in de kamer. TI is zeer betaalbaar.
Randy86
Amerika-ontdekker

Bericht door Randy86 »

Mijn vriendin en ik zitten in oktober in Hilton Elara. Een hotel achter (en voormalig eigendom van) Planet Hollywood.

Hier hebben wij voor 4 nachten een suite met 1 slaapkamer voor nog geen € 800,- met een jacuzzi in de slaapkamer. Ik heb hier dus nog geen ervaring mee maar de reviews zijn goed.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik zat via MyVegas 2 jaar geleden in het Mandalay Bay in een grand suite. Ook hier, zoals in zoveel Vegas hotels incl Jacuzzi en tv op de badkamer.
1 ste x USA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door 1 ste x USA »

PSVwally schreef:Ik zat via MyVegas 2 jaar geleden in het Mandalay Bay in een grand suite. Ook hier, zoals in zoveel Vegas hotels incl Jacuzzi en tv op de badkamer.
Als je boekt via MyVegas ,kun je dan een kamer uitkiezen of was dit een aanbieding?
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Wij hebben tot 2 keer toe in de Tower Spa suite in MGM gezeten voor rond de $100/120 per nacht dacht ik. Hadden geen Stripview, maar dat zal je vast kunnen boeken. We hadden de deal de 1e keer via [url]http://www..lasvegasdirect.com[/url] en de 2e keer via Expedia.
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

1 ste x USA schreef:Als je boekt via MyVegas ,kun je dan een kamer uitkiezen of was dit een aanbieding?
Dan krijg je de goedkoopste kamer. De keuze is meestal beperkt uit een king of queen room.
Afbeelding
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik raad je dan aan het Myvegas topic eens door te lezen 1ste x usa. Het is niet echt boeken zoals bij normale hotels. Die kamer is inmiddels bij dit spel niet meer beschikbaar
Dannymeurs
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Dannymeurs »

ik ben net terug uit Las Vegas en heb nu al 2x in caesar palace geslapen en 2x een "gewone" kamer geboekt.
2x toevallig de zelfde kamer gekregen met uitzicht op de strip en een groot bubbelbad, extra douche en aparte wc.

en het fijne is dat het super centraal op de strip ligt.
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

In het Luxor heb ik een upgrade gekregen naar een kamer inclusief jacuzzi, terwijl we deze kamer via MyVegas hadden geclaimd.
83angel
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door 83angel »

even deze een upje omhoog :).
Ik ben op zoek naar hetzelfde.
Heeft iemand nog meer hotels waar ze deze spa kamers hebben.
Wij willen in juni gaan. Beste nu al boeken of worde nde prijzen straks nog lager?
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Mandalay Bay is wel luxe. Ligt wel een beetje op het einde van de strip (qua hotels dan)
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

the signature at MGM grand!
Zeer betaalbaar.
voor een dikke 100-150 $ per nacht heb je hier als je wil een two room balcony suite met aparte living/keuken, grote mooie slaapkamer, balkon, kleine badkamer en grote badkamer met tv en jacuzzi bad!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer