Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis HaroldD: eerste keer Amerika zomer 2016 Zuidwesten

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
HaroldD
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Reis HaroldD: eerste keer Amerika zomer 2016 Zuidwesten

Bericht door HaroldD »

Wij gaan in de zomer (ergens eind juli) voor het eerst naar Amerika.

We gaan vliegen vanaf DUS naar NYC waar we 4 nachten verblijven.
Daarna vliegen we op dinsdag door naar LA waar we rond 14:00 aankomen voor een rondje zuidwest Amerika. Hiervoor hebben we 18 dagen.
We hebben al e.e.a. gehoord van vrienden en kennissen, maar willen toch graag van mensen die er al wat vaker geweest zijn weten of we wat missen en dat we overal voldoende tijd hebben.

Onze voorlopige route is nu als volgt:
Dag a t/m e: NYC
Dag 1: LA - Palm Springs
Dag 2: Palm Springs - Scottsdale (via Joshua tree NP)
Dag 3: Scottsdale - Williams (Grand canyon)
Dag 4: Williams - Monument Valley - Page ('s ochtends Grand Canyon, 's middags monument valley)
Dag 5: Page - Bryce Canyon
Dag 6: Bryce Canyon - Zion
Dag 7: Zion - Las Vegas (via hoover dam)
Dag 8: Las Vegas
Dag 9: Las Vegas - Death Valley - Bakersfield
Dag 10: Bakersfield - Sequioa - Yosemite (overnachtingsplaats nog onbekend)
Dag 11: Yosemite - Lake Tahoe (via Tioga Pass)
Dag 12: Lake Tahoe -SF
Dag 13: SF
Dag 14: SF ('s ochtends Alcatraz) - Carmel/Monterey
Dag 15: Carmel/Monterey - Santa Barbara
Dag 16: Santa Barbara - Santa Monica (bezoek aan LA)
Dag 17: Santa Monica (bezoek aan LA)
Dag 18: Santa Monica - terugvlucht DUS

Is een middag/avond en een ochtend genoeg voor de Grand Canyon? We willen sowieso niet in een helicopter. Wij dachten zelf de middag/avond met de auto rondkijken en zonsondergang kijken en de ochtend een korte hike te doen (south kaibab trail).
Of kunnen we beter vanaf Palm Springs naar Williams rijden en dan een stukje route 66 meepakken? Dan hebben we een dag extra voor GC en ook meer tijd om op dag4 op tijd te vertrekken naar monument valley?
Eigenlijk willen we Lake Tahoe wel skippen, want ik lees en hoor hierover dat dit niet heel bijzonder is.
We willen eigenlijk naar zowel sequioa en yosemite en de Tioga pass. Is dit de combineren?
Wat kunnen we het beste doen als we Lake Tahoe skippen?

Alle input is welkom.
Alvast dank.
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Eerste keer Amerika zomer 2016 Zuidwesten

Bericht door ingrid14 »

Leuke plannen hebben jullie !

Al goed dat je je route hier eerst voorlegt want er zitten niet evidente slaapplaatsen in. Komt dit van een reisbureau?

Lake Tahoe zou ik zelf ook uit de route laten.

Dagen 4-9-10-15 zijn eigenlijk niet te doen.

Bij Page kom je aan de Glenn Canyon Dam. Deze is wat minder groot dan de Hoover Dam maar het is er veel minder druk en veel goedkoper als je de dam zelf ook wilt bezoeken.

Monterey - Santa Barbara is eigenlijk wat te veel voor 1 dag.

Dag 1: LA - Palm Springs - Joshua tree NP - Kingman
Dag 2: Kingman - Grand canyon (doe jezelf een plezier en probeer een kamer in het park zelf te regelen, vb Bright Angel of Maswik Lodge)
Dag 3: Grand Canyon - Page (bezoek aan Lake Powell, Glenn Canyon Dam, Horseshoe Bend)
Dag 4: Page - ochtend bezoek Antelope Canyon - Bryce Canyon
Dag 5: Bryce Canyon - Zion
Dag 6: Zion - Las Vegas
Dag 7: Las Vegas
Dag 8: Las Vegas - Death Valley - Lone Pine of Bishop
Dag 9: Lone Pine of Bishop - Tioga Pass - Yosemite (ook hier doe jezelf een plezier en probeer in de vallei zelf te overnachten)
Dag 10: Yosemite
Dag 11: Yosemite - Sequoia
Dag 12: Sequoia - SF
Dag 15: Carmel/Monterey - Morro Bay
Dag 16: Morro Bay - Santa Barbara - Santa Monica (bezoek aan LA)

Veel plezier met puzzelen !

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Mrvanilla
Moderator

Bericht door Mrvanilla »

Mooie plannen inderdaad! Maar wel een paar 'gekke' momentjes.

Waarom ga je naar Scottsdale? Daar is niet veel te beleven. Ik zou inderdaad direct doorrijden en proberen te overnachten in het park zelf. Ik ben niet per se een voorstander van overnachten in een NP, maar de Grand Canyon is daar wel een uitzondering op. De mooiste momenten zijn rond zons op- en ondergang. Er zijn ook voordelige accommodaties te vinden daar, zoals de Maswik Lodge en Yavapai Lodge.

Tusayan zou ook nog een optie kunnen zijn.

Zoals al gezegd is dag vier erg ambitieus. Net als de kronkels rond de Sierra Nevada. Bakersfield kan er sowieso uit. De route van Ingrid laat zien wat 'logisch' is.

Succes.
Groetjes,
Daniel
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Je maakt een rondje en eigenlijk heb je voor dat rondje op een normaal tempo al 20 dagen nodig zonder monument valley.
Nu kan je natuurlijk dingen skippen en sneller doen door bv niet in death valley te overnachten en maar 1 nacht zion te doen, maar dan kom je nog 1 ergens eigenlijk 1 of 2 dagen te kort.

Kom je dag 1 overigens pas aan in LA? Dan is het namelijk niet zo verstandig om nog naar Kingman te rijden in Ingrids voorstel. Misschien is PS in je eigen voorstel al wel veel, afhankelijk van hoe laat je aankomt.

Dag 4, Grand Canyon - Monument Valley - Page is wel te doen, maar je heb dan en de dag erna geen tijd om nog fatsoenlijk de dingen rond Page te bekijken anders kom je weer tijd te kort voor Bryce.

Dag 9 is qua afstand wel te doen, maar je hebt dag 10 amper tijd om echt iets in Seki te gaan bekijken omdat je weer naar Yosemite moet. Idem voor Yosemite als je dan weer door moet naar Lake Tahoe. Je kan ook eerst naar Yosemite en dan naar Seki, de afstand tussen beide en San Francisco maakt niet zo'n groot verschil.

De route van Ingrid maakt het allemaal een stuk logischer iig
HaroldD
Amerika-ontdekker

Bericht door HaroldD »

Dank voor de reacties.
We gaan even aan het puzzelen.

Ter info:
We komen dag 1 rond 14:00 uur aan op LAX. Dan naar autoverhuur en onderweg.
Is het dan nog te doen om PS en Joshua tree te bezoeken en dan naar Kingman te rijden (ik zag dat dit ca, 6 uur rijden is?) Op zich hebben we niet in de planning hier lang te blijven, maar even doorheen rijden en rondkijken. Of we doen we deze plaatsen daarme tekort?

Op zich is de hoover dam of een dam voor ons geen must. Meer even kijken bij de hoover dam of erover heen rijden. Is 35 km vanaf Vegas, dus meer om even geweest te zijn. In Page hadden we Lake Powell en Horseshoe bend en Antelope Canyon gepland. Eigenlijk willen we wel graag naar monument valley (jeep tour doen van ca. 2 uur). Zou dit er nog in te passen zijn?

De route zonder Lake Tahoe spreekt ons erg aan, alleen moet je dan wel wat omrijden naar Sequoia. Is dit hiervoor de moeite waard? Is dit naast de grote reusachtige bomen echt bijzonder genoeg om dat een dag aan te spenderen en om te rijden? Of kom je deze bomen ook al tegen in Yosemite? (ze staan er wel las ik, maar ze zijn aan het verbouwen waar de sequoia trees staan?)

Route Highway 1 gaan we nog even naar kijken, maar het aantal dagen daarvoor kan wel blijven staan dus.

alvast bedankt voor jullie input.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Lake Tahoe zou ik sowieso vergeten, ook met Lake Tahoe moet je omrijden voor Sequoia. Ik zou Sequoia ook vergeten als het je alleen om de sequioia's gaat. Die kun je inderdaad in Yosemite zien, bijvoorbeeld in de Merced Grove (zie hiervoor ons 2015-verslag bij 25 juni).
Als je wel voldoende tijd hebt kun je naar Kings Canyon rijden en daar de Grant Grove bezoeken. Je ziet daar meer en grotere sequoia's dan in de Merced Grove. Kijk eens op googlemaps hoeveel extra tijd dat kost.
Je hebt het over zonsondergang bij de GC, maar waarom dan in Williams overnachten? Dan moet je in het donker nog ruim een uur terugrijden. Zie voor de mogelijkheden in het park http://www.grandcanyonlodges.com.

Marianne
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

We komen dag 1 rond 14:00 uur aan op LAX. Dan naar autoverhuur en onderweg.
Is het dan nog te doen om PS en Joshua tree te bezoeken en dan naar Kingman te rijden (ik zag dat dit ca, 6 uur rijden is?) Op zich hebben we niet in de planning hier lang te blijven, maar even doorheen rijden en rondkijken. Of we doen we deze plaatsen daarme tekort?
Ik ben ook wel van na het aankomen nog wat te gaan doen, maar dit lijkt me toch gekkenwerk.
Je gaat ook nog eens rond 16u wegrijden bij het autoverhuurbedrijf, dus je gaat grote kans al de dubbele rijtijd naar Palm Springs hebben. Ik denk dat je max richting de oostkant van LA, evt Barstow moet rijden en het daar wel voor gezien moet houden voor die dag.
De route zonder Lake Tahoe spreekt ons erg aan, alleen moet je dan wel wat omrijden naar Sequoia. Is dit hiervoor de moeite waard? Is dit naast de grote reusachtige bomen echt bijzonder genoeg om dat een dag aan te spenderen en om te rijden? Of kom je deze bomen ook al tegen in Yosemite? (ze staan er wel las ik, maar ze zijn aan het verbouwen waar de sequoia trees staan?)
Zeker de moeite waard en ook een stuk rustiger dan Yosemite. Sequoia wordt nogal eens overgeslagen, vooral omdat het niet lekker op routes ligt, maar het is een prachtig park om rond te kijken. Vergeet ook Kings Canyon NP niet, dat ligt daar ook
HaroldD
Amerika-ontdekker

Re: Reis HaroldD: eerste keer Amerika zomer 2016 Zuidwesten

Bericht door HaroldD »

Dank voor jullie input.
We hebben onze route wat aangepast en zijn nu tot het volgende gekomen:

Dag 2: Palm Springs - via Joshua tree NP – via route 66 – Kingman/Williams
Dag 3: Grand Canyon
Dag 4: Grand Canyon- Monument Valley - Page
Dag 9: Las Vegas - Death Valley – Lon pine/Bishop
Dag 10: Lon Pine/Bishop – via Tioga Pass - Yosemite
Dag 11: Yosemite
Dag 12: Yosemite – King Canyon (sequioa trees kijken) -SF
Dag 15: Carmel/Monterey - Santa Barbara

In principe hebben we zo alles er in zitten waar we graag heen willen.
We overwegen nu wel om een hotel te zoeken in de grand canyon.
Sequoia hebben we geschrapt, maar we willen wel graag de sequoia trees zien, dus hebben we na yosemite een korte stop in king canyon (Grant Grove) ingepland.

Zou bovenstaande route haalbaar zijn om alles te zien?
We zijn geen wandelaars die een hele dag in een park gaan wandelen, eerder met een shuttlebus door yosemite om zo op verschillende plaatsen in het park te komen of met een jeep door monument valley.

dank voor jullie input
Gast

Bericht door Gast »

Lake Tahoe is prachtig, waarom raadt iedereen dat toch af?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

In 1 dag van Yosemite via Grant grove naar SF is wel erg veel, alleen aan reistijd is het al bijna 8 uur. Ik gaf Grant Grove als mogelijkheid voor als je tijd had. Met dit schema heb je geen tijd; als je sequoia's wilt zien zou ik dat in Yosemite doen.
Ik zou de eerste dag verder rijden dan Palm Springs en niet te veel tijd aan Joshua Tree besteden. Ik zou de route van Ingrid aanhouden voor dat deel.
Verkijk je niet op de grootte van de parken. Je hoeft echt geen hele dag te wandelen maar een paar korte wandelingen zijn toch wel echt de moeite waard om iets van de parken te zien. Met de shuttlebus zie je in Yosemite niet veel, dat is alleen een manier om bij de trailheads te komen.
Als je niet een hele dag wil wandelen, waarom dan een volle dag voor de Grand Canyon?

@eoms: omdat het vaak niet past in de route. Zeker niet met een rondje LA in 18 dagen.

Marianne
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

ik denk als hij pas om 16u wegrijdt bij het autoverhuurbedrijf dat hij midden in de avondspits terecht komt. Veel verder dan PS komt hij denk ik echt niet. Ik zou denk ik ook kiezen om Sequoiabomen in Yosemite te bekijken dan naar Kings Canyon te rijden. Je gaat in die 18 dagen veel rijden (tel buiten de routekm er makkelijk 500km bij) dan kan zo'n rit je net opbreken.
HaroldD
Amerika-ontdekker

Bericht door HaroldD »

Tickets zijn geboekt.
Auto is gehuurd (ik kon het niet laten om toch te gaan voor een Ford Mustang cabrio ipv een SUV)
We hebben ook alvast diverse hotels geboekt met gratis annuleren bij booking.com zodat we de komende maanden altijd nog kunnen veranderen, maar gezien we in het hoogseizoen gaan al wel vast wat dingen gereserveerd.

Qua route hebben we nu het volgende:

Dag 2: Palm Springs - via Joshua tree NP – via route 66 – Williams
Dag 3: Grand Canyon
Dag 4: Grand Canyon- Monument Valley - Page
Dag 9: Las Vegas - Death Valley – Bishop
Dag 10: Bishop – via Tioga Pass - Yosemite
Dag 11: Yosemite
Dag 12: Yosemite -SF
Dag 14: SF ('s ochtends Alcatraz) - Monterey
Dag 15: Monterey - Santa Barbara

Komende maanden gaan we ons wat verder verdiepen wat we op de verschillende plaatsen allemaal kunnen doen. We kunnen dan altijd nog wat bijschaven aan de route en overnachtingsplaatsen.

We hebben nog wel een aantal vragen:
-Is het verstandig een national park pass te kopen met het aantal parken wat wij gaan bezoeken? Is deze pass ook inclusief voor de auto of moeten we die dan nog apart betalen?
-Waar moeten we aan denken om mee te nemen zoals bijvoorbeeld apaters voor in de stopcontacten?
-We hebben voor navigatie de HERE maps app waarmee we de kaarten van CA,UT,AR en NV hebben gedownload voor offline gebruik op de Iphone. Heeft iemand hier ervaring mee of dit goed werkt? Zit er in Amerikaanse auto's ook een 12V aansluiting voor het de autolader van een IPhone?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Martin & Marianne schreef: Als je niet een hele dag wil wandelen, waarom dan een volle dag voor de Grand Canyon?
Ik quote mezelf nog maar even. :wink: Het is goed om aan te geven wat je wilt doen, dan kunnen we beter meedenken.
En zie ik het goed dat je de GC vanuit Williams wilt bezoeken? Waarom kijk je niet naar accommodatie in het park?
Overweeg een overnachting bij Monument Valley, dat is erg mooi bij zonsondergang. Je hebt dan nog voldoende tijd voor de GC als je niet gaat wandelen en het geeft je ook meer tijd bij Page.

Voor Zion heb je niet veel tijd, zeker als je ook nog naar de Hoover Dam gaat. Je zou ook de Glen Canyon Dam bij Page kunnen beozeken, dat ligt op de route.

Je kunt zelf uitrekenen of een parken pas uit kan. Kijk eens op de NPS.gov-sites voor de kosten per park. De pas is voor een auto inclusief de inzittenden.
Wij nemen altijd een verloopstekker en een stekkerdoos mee om alle aparatuur op te laden.

Marianne
ingrid14
Amerika-expert

Bericht door ingrid14 »

Eens met Marianne wat betreft de overnachting voor Grand Canyon. Met overnachtingen in Williams mis je de mooiste momenten van de dag bij GC, namelijk sunrise en sunset.

Here Maps werkt goed off line.
De laatste jaren hebben wij al telkens een huurauto met 12 Volt aansluiting gehad.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
HaroldD
Amerika-ontdekker

Bericht door HaroldD »

We hadden zelf gedacht om eerst naar PS te rijden.
Dan daarna een reisdag waarbij we via Joshua tree gaan, route 66 en einde van die dag in Williams eindigen.
Deze dag is zonder stoppen ongeveer 7 uur rijden, dus wij rekenen ongeveer 10 uur.
Dan zijn we er dus echt aan het einde van de dag.
Dan de volgende dag GC bezoeken (uitkijkpunten en een korte hike) en slapen in Tusayan waarbij we de zonsondergang kunnen meepakken en misschien de volgende ochtend zonsopgang.
Dan de volgende dag op tijd vertrekken voor monument valley. Daarn een jeep tour en dan door naar Page.
Dan volgende dag horse shoe bend en antelopen canyon en daarna naar bryce canyon.
Dit dag ernaa bezoeken en dan rijden naar Zion.
Volgende dag Zion bezoeken en dan naar Vegas (hoover dam is geen must).
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Als je naar mijn route kijkt heb je op dag 2 bij de grand canyon wrs alleen tijd voor zonsondergang...dus geen Williams. Dan is een volle dag daarna gewoon wel aan te raden.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

HaroldD schreef: Dan de volgende dag GC bezoeken (uitkijkpunten en een korte hike) en slapen in Tusayan waarbij we de zonsondergang kunnen meepakken en misschien de volgende ochtend zonsopgang.
Kijk eens naar iets in het park (bijvoorbeeld Bright Angel Lodge of Maswik Lodge), dan ben je vaak goedkoper uit dan in Tusayan, en je kunt alles lopend of met de shuttlebus doen. zie voor de mogelijkheden www.grandcanyonlodges.com.

Marianne
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Als je met zn 2-en gaat is zo'n mustang een prima bakkie hoor :thumbup:
Louise vo
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Louise vo »

Wauw jullie hebben een mooie reis in het vooruitzicht zeg. Heerlijk!!!
En natuurlijk al lekker genieten van alle voorbereidingen en die zijn er genoeg.

Persoonlijk vind ik het jammer dat jullie niet overnachten in Death Valley, de zons op en ondergangen zijn er fantastisch!!
Maar goed ook wij weten dat je gewoon niet alles kunt zien en doen wat je graag zou willen.

Voor Yosemite zou ik je ook aan raden om op tijd een hotel te boeken of een lodge wat je natuurlijk maar wil. Dit is erg snel vol.
De prijzen zijn er flink maar het is ideaal. Zoek je een hotel buiten het park dan moet je vaak een heel stuk rijden.

Houdt er in San Francisco rekening mee dat je ook op tijd een hotel zoekt. De hotels zijn er (soms) aardig prijzig en vaak moet je flink
betalen om je auto bij het hotel te kunnen parkeren. Maar als je goed zoekt kun je leuke hotels vinden voor een schappelijke prijs waar je
niet hoeft te betalen voor het parkeren van je auto. Het openbaar vervoer in San Francisco is overigens ook goed te doen.
Het hotel waar wij verbleven was Travelodge at the Presidio. Een leuk simple hotel met behulpzaam personeel.

Wij hebben afgelopen jaar de hoover dam bezocht maar vonden het eigenlijk niet zo bijzonder. En je staat soms in een lange rij voor je er eindelijk bent. Je auto wordt gecontroleerd en je rijdt in file over de dam om te kunnen parkeren. En wat is zelf jammer vind is dat je echt overal voor moet betalen. Het parkeren zelfs de toegang tot het visitor center kost geld. Je mag geen drinken meenemen naar binnen houdt door rekening mee. Je gaat door controle poorten en zo controleren je tas.

Voor de rest wens ik jullie veel plezier er geniet ervan. Gaan jullie ook een weblog bij houden tijdens de reis?
Afbeelding
2015Camperreis Chicago naar Las Vegas http://janwillemenlouise2015.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2014 Florida
2012 Westen USA http://janwillemenlouise.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik heb het laatst ook al ergens geschreven. Kijk eens naar de pure afstanden per dag en wat je onderweg allemaal wilt bekijken. Maar vooral ook hoe lang je over het bekijken denkt te gaan doen.

Ik haal er even een dag uit.

Dag 4

Dag 4 is puur qua afstand afgerond een uur of 5 rijden. Hou er wel rekening mee dat het vanaf Tuba City een uur later is. Dat uur win je pas weer terug als je bij Page bent. Dus Tusayan - Monument Valley (ik reken hotel the view, omdat daar ook de self drive begint). is afgerond 3u rijden, maar het is 4u later als toen je bij de GC vertrok. Hou daar rekening me als je een jeeptour boekt dat je dus op tijd daar bent! Maar je bent dus op zn vroegst rond het middaguur bij Monument Valley
Een gemiddelde jeeptour zal tussen de 2u en 3u duren. Hou even 3u aan met inchecken en voor je vertrokken bent. Verder wil je ook nog wel even wat rondkijken vanaf het plateau bij the view en even wat eten drinken en een plaspauze houden, dus zeg dat je een uur of 3.5 á 4 minimaal nodig hebt bij MV. Jammer van de zonsondergang, maar op naar Page. Page is 2u rijden, maar je wint door de tijdzone het uur weer terug, dus je bent ongeveer een uur later in page. Dat zal dus rond 5u zijn.

Ik zou je echt aanraden om nu eerst de horseshoe bend nog te bezoeken. Dat kost je tussen een uur en 1.5u. Ik kom daar zo op terug. Daarna lekker wat gaan eten en dan de keuze maken om bv nog even een viewpoint langs lake Powell of bij een strand wat te gaan bekijken als de zon ondergaat.

Als je de horseshoe bend de volgende ochtend, samen met een van de antelope canyons nog moet doen, dan ben je daar al snel minimaal 3u voor kwijt met een stop bij het meer als je richting Bryce gaat zal dit betekenen dat je pas tussen 15 en 16u bij Bryce gaat wezen. Dus je tijd die dag voor bryce is erg kort. Als je dan de volgende ochtend ook nog aan Bryce moet besteden trekt dat weer door naar Zion. En de dag daarna wil je via de hooverdam weer naar Las Vegas, wat ook een ommetje is. Dan bekt de route niet lekker. Het stroopt omdat je overal net tijd te kort komt.
Ik begrijp je keuze voor Williams, maar misschien moet je het doortrekken tot Valle, Tusayan of GCvillage. Het is een uur verder. Dan de volgende dag ipv nogmaals bij de GC overnachten al naar Tuba City of Kayenta rijden. Niet de meest aantrekkelijke plekken, maar je zit een stuk dichterbij Monument Valley en al in de juiste tijdzone.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer