Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur NO USA

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
vienneke84
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Autohuur NO USA

Bericht door vienneke84 »

Hoihoi

Ondertussen ligt onze route zo goed als vast en zijn bijna alle logies al geboekt! Er is al veel gewerkt dus.. des te meer tijd over om ons goed te gaan verdiepen in what to see and do...

Het enige zowat dat nog niet geboekt is, is de huurwagen... ik ben reeds twee maal naar West usa geweest en het lijkt me dat een huurwagen in NO zoveel duurder is? Kan dat of zijn de prijzen vergeleken met vorig jaar zoveel veranderd? :o

Vorig jaar hadden we een midsize SUV voor zo n 600 euro... nu zouden we voor ong zelfde aantal dagen vlug over de 1000 euro zitten voor een kleine of compacte auto :blink: :blink: en dan moet de drop off kost er nog worden bijgeteld... (ong 150 dollar).... nog mensen hier die ervaren dat het niet goedkoop is in deze regio?

Met rentalcars hadden we vorig jaar trouwens ook nog extra bestuurder inclusief..dat zou er nog eens bij gerekend moeten worden.... vorig jaar heb ik wel zo goed als de volledige route gereden..maar ergens geeft het wel een veilig gevoel dat mn reisgenootje ook stuur kan overnemen... een mens weet nooit wat kan gebeuren op reis natuurlijk.. zou men tijdens de autohuur nog kunnen starten met extra bestuurder eigenlijk?

Groetjes
2009: New York
2011: South West
2015: South West
2016: North East

https://evyontheroad.wordpress.com/
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Autohuur NO USA

Bericht door Hinko »

Toevallig iemand vandaag met dezelfde vraag als jou:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=62676
Wellicht heb je wat aan die antwoorden die daar gegeven zijn.

Welke plaats zoek je?
New York schijnt duurder te zijn dan andere plaatsen in het oosten.
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

New York is inderdaad zo'n €200 duurder dan de steden er omheen.
Om die reden ga ik met de bus naar Philadelphia om daar de auto op te halen. En dan een one-way fee van €50 omdat ik uit gemak toch de auto wil inleveren vanwaar ik terugvlieg (JFK).
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Yuur
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Yuur »

Yep, ook meegemaakt, qua kosten viel het idd tegen, ook omdat ik zo dom EZpass all inclusive te nemen. Heb in 3 weken tijd 2 tolpoortjes ermee gepakt (veel b-wegen gereden) maar wel elke dag betaald voor de all-in service. Ach ja, weer wat wijzer geworden.. :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer