Schrijf eens een route uit met een extra dag Page, en met alle andere wijzigingen en kijk hoe je dan uitkomt.
Marianne
Niet helemaal hetzelfde of misschien zelfs helemaal niet hetzelfde, maar als je op Google afbeeldingen zoekt, is er wel enige gelijkenis tussen de Fire Wave in Valley of Fire en de Wave. Ik veronderstel dat de Wave vele malen mooier is, maar ja, misschien is de Fire Wave beter dan niets als je geen permit bemachtigt voor de Wave.Hannes schreef:En spijtig van Wave, mss een alternatief in de buurt met gelijkaardige looks...
Tx Marianne! Ja klopt, ik had toen nog niet echt door waar Page lag, was nog in algemene lijnen aan het plannen als in 'dit park wil ik zien', nog niet aan steden etc beland. Zal je verslag nu eens lezen!Ik had al aangegeven dat de Wave tussen Page en Kanab ligt; je zou het vanuit Page kunnen bezoeken - als je een permit weet te bemachtigen. Kijk eens in mijn 2011-verslag voor een bezoek. Kijk ook eens op www.ontdek-amerika.nl daarvoor. En zie ook de verslagen van Kalaman voor de Wave en andere bezienswaardigheden in de buurt.
Moab is voor Arches en Canyonlands een goede uitvalsbasis. zie ook ons 2013-verslag voor Moab, het Needles deel en de route naar Capitol reef (de UT95). En voor een deel van de South Kaibab Trail.