Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Laura&Edwin
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Laura&Edwin »

Hinko schreef:ja heb vorig jaar ook meteen geboekt toen het kon met de 1234567 code. Prijs heb ik ook nog niet lager gezien
De FB is voor mijn huur veel te duur. De 5005949 komt nog redelijk in de buurt.
Dit is de EMI Latin code. Is qua prijs nog aantrekkelijker, maar voor mij onduidelijk voor wie deze nu bedoeld is. Al voldoende als je 'Olah kan zeggen?
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

aw ik zie het al. Heb in mij eerder post een foutje gemaakt.

5005946 = NATIONAL INT'L POINT OF SALE
5005949 = EMI Latin International
robg
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door robg »

De prijs met code 5005949 was bij mij heel wat voordeliger dan de andere codes, maar dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat niet alle verzekeringen meegeboekt worden.
Ik heb ondertussen een mailtje naar National gestuurd en volgend antwoord gekregen:

Due to the business contract on the account we are not able to add any coverage's. The company may have their own insurance that covers everything.

Om nu bij EMI te gaan solliciteren om van hun voordelen te kunnen genieten, lijkt me wat overdreven :roll: dus ga ik mijn reservatie toch maar annuleren en via een andere weg boeken. Ik zou graag van de emerald aisle willen profiteren, maar de prijzen lijken mij momenteel aan de dure kant.
Schommelen de prijzen of gaan deze alleen nog duurder worden? Voorlopig zal ik wel iets boeken dat ik nog kan annuleren, maar dan weet ik of het de moeite is om te prijzen nadien nog even te checken.
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Niemand hier weet helaas of de prijzen weer lager worden, feit is wel dat de prijzen de laatste maanden behoorlijk zijn gestegen.
Regelmatig maar prijzen checken is het advies, of alternatieve zoeken zoals ik bij Hertz.
susa
Amerika-ontdekker

Bericht door susa »

Voor onze 2 weken LAS vakantie:

$399 betaald all-in (CDW) voor midsize, maar bij de executive isle (door de upgrade) uiteindelijk een Jeep Grand Cherokee 4x4 mee gekregen. Prachtige ritten mee gemaakt (DV titus canyon, Escalante Burr Trail)
Er stonden geen auto's klaar, maar expliciet om een 4x4 gevraagd en na 20 minuten kwam deze ook aanrijden.
M Kactus
Amerikakenner

Bericht door M Kactus »

Ik heb toch nog een vraag, en ik heb het antwoord niet meteen teruggevonden in het topic.
Wij hebben een FCAR gehuurd bij National, en ik heb een EC-nummer. Nu zie ik echter in je lijstje:
midsize: ER midsize of EA
fullsize: ER fullsize

Betekent dat dat je niet uit de Emerald Aisle mag kiezen als je een FCAR hebt geboekt? Of dat het niet slim is, omdat de kans groot is dat je een ICAR meeneemt?
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Als EC lid hoef je inderdaad maar ICAR (midsize) te boeken als je in de EA wilt uitzoeken.
NU je FCAR hebt is het geen probleem, je kunt gewoon in de EA uitzoeken. Als er niets naar je zin bijstaat, ga je naar een vriendelijke greeter. Dan leg je uit dat je EC lid bent en FCAR hebt geboekt. Grote kans (maar geen garanties...) dat ze wel iets voor je regelen en tenminste FCAR ;)
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Tenzij je Executive bent.
Dan kun je een Fullsize reserveren, midsize betalen en mag kiezen uit EA en ES.
Ik doe dat nooit hoor, wellicht dat sommige members perse een fullsize willen en is dat soms nodig op drukke locaties tijdens drukke periode's.
M Kactus
Amerikakenner

Bericht door M Kactus »

Oké, duidelijk. Bedankt, heren! Het was met het feesttarief van onlangs, en we hebben een FCAR genomen om toch ietsje extra te hebben tegenover anders :) Niet helemaal de bedoeling duidelijk, maar het geeft natuurlijk wel enige zekerheid.
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

Hinko schreef:Tenzij je Executive bent
Inderdaad!
En ik kom dit weer aan m'n 40 rental days met die mooie tarieven :thumbup:
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Foto van 1 van de 3 Emerald Executive aisle rijen op Phoenix.
2016-06-17 20.02.10.jpg
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

staat goed vol Stan. Heb je nog gekeken wat er allemaal stond?
theovg
Amerikafan

Bericht door theovg »

Vorig jaar de auto opgehaald in Tampa, maar volgens mij is daar geen Executive aisle wel een gewone Emerald aisle of heb ik niet goed gekeken want dit jaar komen we ook weer daar aan.
We werden ook direct na het laten zien van het pasje daar naartoe gestuurd.
Hadden toch een aardige auto (Buick Enclave) waar we wel tevreden mee waren, maar echt veel keus was er niet alleen gewone fullsize auto's.
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

Was eind april nog in Tampa en heb prima van m'n Exec status gebruik kunnen maken - top service daar :)
Toen er geen auto was die wij graag wilden hebben ze die bij Alamo gehaald.
Executive aisle is helemaal links, bij de muur. Borden hangen er niet erg zichtbaar idd.
theovg
Amerikafan

Bericht door theovg »

Bedankt Harry , dan heb ik duidelijk niet goed gekeken, ik heb niks zien staan :roll: , ik neem toch aan dat ze maar 1 afdeling hebben.
Maar we gaan in november kijken aan de linkse kant als we binnen komen voor het lekkere tarief, bedankt daar nog voor.
Ellis71
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Ellis71 »

Harryh hebben jullie in Tampa de auto opgehaald bij de rode of de blauwe zijde op de luchthaven.
Want dat schijnt ook nog verschil te maken.
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

@Ellis71: Blue, maar wijst zich zelf vanaf de bagageband. Straat oversteken en je bent er.
Laura&Edwin
Amerikakenner

Bericht door Laura&Edwin »

Hinko schreef:staat goed vol Stan. Heb je nog gekeken wat er allemaal stond?
Ha Stan,

Ben ik ook benieuwd naar. Dit is de plek waar wij over een maandje ook mogen 'uitzoeken'. Bedankt voor het delen van de foto in ieder geval. Maakt al wel veel duidelijker.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Sorry geen foto van de gewone Emerald Aisle. Na de lange vlucht was er niet veel goesting bij mijn vrouw om heel de garage door te lopen ;)

Nu de Executive aisle. Er stond eerst een rij met fullsize auto's, niet echt naar gekeken. Dan een tweede rij met nog meer allegaartje. Dan de laatste rij, die op foto, daar stond vanalles van SUV's, veel Hyundai Santa Fe's bijvoorbeeld, Stond ook een Jeep Grand Cherokee maar sober van interieur, ook een gewone Jeep Cherokee, die zag er wat kleintjes uit. Ook nog een Dodge Durango. En dan 2 Ford Explorers, waarvan ik 1 mee heb, en de andere direct ook weggekaapt werd. Helemaal op het einde stond er ook nog een Dodge Ram pick-up, maar die was ook rap weg.
Ellis71
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Ellis71 »

Iemand recent ervaring met de emerald isle op Miami airport, las op flyertalk dat het er niet best gesteld was met de emerald isle.
Alvast bedankt...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer