Veel Amerikanen kunnen slecht achteruitrijden, dus vaak zijn pull through plekken duurder dan de back in (waar je achteruit in moet). Wij kozen vaak juist voor de back in, dan sta je meestal wat rustiger. Het is op deze camping ook nogal een verschil of je bijvoorbeeld vaak naar het zwembad wil en je kinderen daar in de gaten wilt houden, dan zou ik kiezen voor een plekje bij het zwembad. Wil je juist niet in die drukte, dan kan je beter helemaal aan de andere kant gaan zitten. Bij de springkussens zullen ook veel kinderen komen.
Ik kies vaak een plekje in de buurt van een toiletgebouw, vanwege de betere WIFI-ontvangst, daar zitten namelijk vaak de routers of extenders. Ik zie ook wat klachten over de pislucht van honden, ik vermoed dat The Backyard en The Farm bij de hondenuitlaatplaats zitten, een no go dus.
Dat zijn dus wat overwegingen. Dat snelwegverhaal kan je ook gewoon even vragen

En ja, 1100-1200 is aardig rustig, maar toch overal redelijk dichtbij. Let op: de rode plekken zijn voor grote campers die 50 Amp. nodig hebben en dus duurder, die heb je niet nodig met een huurcamper. Die hebben standaard 30 Amp., die grote hebben vaak wasmachines en drogers aan boord.