Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 3
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 3
Bij ons is een mini-van ook goedkoper dan een suv.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Weet je zeker dat je Gold membership gelinkt is aan je boeking? Dat was bij mij nl. niet het geval terwijl ik ook net lid geworden was. Een medewerker van Hertz heeft mijn boeking eruit gehaald en vervolgens een nieuw boeking gemaakt waar mijn Gold membership wel aan gekoppeld was.
Ik was ook ingelogd Vito. Bij mij staat ook die regel toeslag extra bestuurder. Maar onderaan staat ook Gold Service Confirmed en bovenaan staat Service Type: Gold Canopy (= mijn achternaam verschijnt op een scherm met daarop een vaknummer waar de auto staat)
Toch even mail gestuurd naar Hertz om te vragen hoe het zit met mijn boeking:
Thank you for your e-mail.
Dus al je twijfelt mail gewoon even naar Hertz.I can inform you that as a Hertz member you can add your spouse or domestic partner as an additional driver free of charge at the time of pick up. Any other additional driver will cost USD 13.50/day or USD 189 maximum.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ja, oke, maar jij bent wsch al eens met rijbewijs aan de balie geweest? Ik bedoelde meer Confusius die ook net lid is geworden.
ja dat klopt hoor. Kan hoor dat je dan eerst langs de balie moet maar het ging mij meer om die twee bestuurder.
Ik ben niet getrouwd dus dan geldt het alsnog niet?Hinko schreef:Ik was ook ingelogd Vito. Bij mij staat ook die regel toeslag extra bestuurder. Maar onderaan staat ook Gold Service Confirmed en bovenaan staat Service Type: Gold Canopy (= mijn achternaam verschijnt op een scherm met daarop een vaknummer waar de auto staat)
Dus al je twijfelt mail gewoon even naar Hertz.I can inform you that as a Hertz member you can add your spouse or domestic partner as an additional driver free of charge at the time of pick up. Any other additional driver will cost USD 13.50/day or USD 189 maximum.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je hoeft niet getrouwt te zijn, samenwonen is genoeg.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Dat is de domestic partner, geen probleem.
- bedeve
- Amerika-expert
Het is dus iedereen waar je mee op reis bent.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Dit zegt Wiki over een spouse.
A spouse is a life partner in a marriage, civil union, domestic partnership or common-law marriage. The term is gender neutral, whereas a male spouse is a husband and a female spouse is a wife. Although a spouse is a form of significant other, the latter term also includes non-marital partners who play a social role similar to that of a spouse, but do not have rights and duties reserved by law to a spouse.
Klopt het dat je bij Hertz een auto toegewezen krijgt en niet zoals bij Alamo er gewoon zelf een mag kiezen uit de rij?
volgens mij kun je bij Hert niet kiezen inderdaad.
Als er Gold Canopy service is, zie je op een scherm in welk vaknummer je auto staat.
Bevalt de auto niet kun je natuurlijk altijd vragen of er een andere beschikbaar is.
Op sommige locaties heb je wel Gold Choice, zelf geen ervaring mee. Het lijkt een beetje op de Emerald Club van National.
Meer info over Hertz Gold Choice vind je hier. Land wel even op de VS zetten!!
Voor bovenstaande geldt wel dat je Gold member moet worden. En boeken rechtstreeks via Hertz. Dan heb je het sowieso.
Als er Gold Canopy service is, zie je op een scherm in welk vaknummer je auto staat.
Bevalt de auto niet kun je natuurlijk altijd vragen of er een andere beschikbaar is.
Op sommige locaties heb je wel Gold Choice, zelf geen ervaring mee. Het lijkt een beetje op de Emerald Club van National.
Meer info over Hertz Gold Choice vind je hier. Land wel even op de VS zetten!!
Voor bovenstaande geldt wel dat je Gold member moet worden. En boeken rechtstreeks via Hertz. Dan heb je het sowieso.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Onze auto stond bij Hertz idd op naam in een vak, ik vond dat wel jammer, ik vind het leuker als je kan kiezen, we hadden dan ook nogal een kale auto, later in SLC omgeruild tegen een veel mooiere maar ook toen geen keus.
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Weet iemand toevallig of er drop-off kosten zijn tussen LA en Denver bij Alamo?
Via drive-usa.de staat er bij "One-Way fee": free maar uit de voorwaarden haal ik dat er wel een one-way fee zou moeten zijn.
Ik heb het hun ook al via de mail gevraagd echter krijg ik daar maandag waarschijnlijk pas bericht van.
Via drive-usa.de staat er bij "One-Way fee": free maar uit de voorwaarden haal ik dat er wel een one-way fee zou moeten zijn.
Ik heb het hun ook al via de mail gevraagd echter krijg ik daar maandag waarschijnlijk pas bericht van.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik had (via usareisen.de of drive-usa.de) met Alamo GEEN dropoff kosten tussen LA en Denver. Al deden ze daar in eerste instantie aan de balie wat lastig over. Toen ik eenmaal naar de supervisor had gevraagd was het snel afgehandeld.
Ok bedankt, dan iig maar zorgen dat ik al het papierwerk meeneem zodat ik dat aan de balie kan overleggen.
Wat ik raar vind is dat het op de site van Alamo nergens te vinden is, ik zou wel ergens een tabel verwachten maar helaas.
Wat ik raar vind is dat het op de site van Alamo nergens te vinden is, ik zou wel ergens een tabel verwachten maar helaas.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
DIT is de dropoff sheet van Alamo. Maar je moet het zo zien dat drive-usa.de in jouw geval de dropoff kosten voor hun rekening neemt. Daarom kan je dat niet terugvinden op de sheet.
Op mijn voucher stond duidelijk Paid Full en ook duidelijk no one way fee. Maar de dame in kwestie vond het nodig om het toch aan te rekenen, want 'iedereen kan wel iets op een papiertje zetten'. Of ik dan ter plekke drive usa maar wilde bellen. Daar had ik (midden in de nacht in Europa) geen trek in. Wat drive usa overigens wel doen, want het probleem komt vaker voor, is dat als je toch besluit om te betalen snel de kosten terug te betalen. Maar dan moet je alsnog dus bellen en dingen regelen.
Op mijn voucher stond duidelijk Paid Full en ook duidelijk no one way fee. Maar de dame in kwestie vond het nodig om het toch aan te rekenen, want 'iedereen kan wel iets op een papiertje zetten'. Of ik dan ter plekke drive usa maar wilde bellen. Daar had ik (midden in de nacht in Europa) geen trek in. Wat drive usa overigens wel doen, want het probleem komt vaker voor, is dat als je toch besluit om te betalen snel de kosten terug te betalen. Maar dan moet je alsnog dus bellen en dingen regelen.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Je mag bij Hertz altijd vragen om een andere auto, al staat hij voor je klaar.ina schreef:Onze auto stond bij Hertz idd op naam in een vak, ik vond dat wel jammer, ik vind het leuker als je kan kiezen, we hadden dan ook nogal een kale auto, later in SLC omgeruild tegen een veel mooiere maar ook toen geen keus.
Even een vraagje. Wij waren net bij de ANWB om een kaart te kopen. Nu vroeg die man of wij dus op vakantie gingen en of we zelf gingen rijden. Hij zei dat we dan een internationaal rijbewijs moesten hebben. Ik heb daar nog nergens iets over gelezen, dus mijn vraag is; Hebben we dat nodig?
Autohuur doen we waarschijnlijk bij Budget(.be)
Autohuur doen we waarschijnlijk bij Budget(.be)
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee, is niet nodig.
Heb je een Hallwag=kaart gekocht?
Marianne