Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hotel boeken via internet

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Michke
Amerika-newbie

hotel boeken via internet

Bericht door Michke »

Wie heeft er ervaring in het boeken van een hotel via internet?

Ik heb zojuist 3 nachten hotel in New orleans geboekt via hotels.com

maar ik heb dat nog nooit eerder gedaan en ben een beetje huiverig of alles nu wel goed gelukt is.

Wie heeft er ervaring mee? En heeft ook iemand ervaring via hotels.com
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Wij boeken tegenwoordig heel regelmatig via Internet. Zowel hotels als campgrounds en dat is altijd al goed gegaan. Hier in Europa gebruiken we tegenwoordig bookings.com en hebben we voor niet te veel geld vaak hele leuke kamers.

De enige campings die vorig jaar allemaal mis gingen, waren in ons geval geboekt door het reisbureau!
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Wij hebben vorig jaar een aantal hotels via hotel.com geboekt en dat was allemaal prima in orde.
Je krijgt meestal een bevestiging via de mail met een reserveringsnummer en die zou ik bewaren en meenemen.

Marjon
mirdj
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Voor onze stedentrips en korte trips in Europa boeken wij eigenlijk altijd via internet en we hebben nog nooit problemen gehad. Voor Amerika hebben we ook al verschillende keren hotels geboekt en ook daar hebben we nog nooit problemen gehad.
Leonie
Amerika-ontdekker

Bericht door Leonie »

Wij hebben ook voor Florida 8 nachten (in 4 verschillende hotels) via hotels.com geboekt. Tis bij ons nog nooit mis gegaan met het boeken van te voren.. was altijd goed geregeld.

Wel handig om de bevestiging uit te printen en mee te nemen.. mocht er toch iets mis gaan kan je die altijd laten zien. En misschien je creditcard overzicht? Daarmee kan je altijd aantonen dat je betaald hebt.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Wij boeken ook altijd onze hotels via Internet. Via hotels.com, Expedia.nl, choicehotels.com of direct bij de hotels. Gaat altijd goed..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
ronaldstark
Amerikafan

Bericht door ronaldstark »

wat is dan goedkoper, via een site zoals hotels.com of rechtstreeks bij een hotel? :?:
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

ronaldstark schreef:wat is dan goedkoper, via een site zoals hotels.com of rechtstreeks bij een hotel? :?:
meestal is http://www.priceline.com goedkoper.
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Color01 schreef:
ronaldstark schreef:wat is dan goedkoper, via een site zoals hotels.com of rechtstreeks bij een hotel? :?:
meestal is http://www.priceline.com goedkoper.
Maar daar kun je niet gewoon een hotel naar je eigen keuze boeken, alleen een categorie kiezen. Achteraf hoor je dan waar je terecht komt. Het is inderdaad wel goedkoop.

Ik heb al mijn reizen altijd via internet geboekt, alleen mij eerste Amerika reis via het reisbureau. Ook mijn europareizen boek ik altijd via internet. Het is altijd afhankelijk van de regio welke site het goedkoopst is. In mijn ervaring zijn de hotels in Amerika het goedkoopst op hun eigen site, maar dat hoeft ook niet altijd. Ik kijk altijd via tripadvisor of via dit forum naar een goed advies voor een hotel en ga dan op zoek naar de goedkoopste deal.

Ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad met een internetboeking, behalve in november 2005 op Key West, een hotel geboekt via Priceline. Dat doe ik dus nooit meer!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

Jasmino schreef:
Maar daar kun je niet gewoon een hotel naar je eigen keuze boeken, alleen een categorie kiezen.
tegenwoordig kun je ook de hotel naar je keuze uitzoeken.

kijk maar eens goed op de site.
Leonie
Amerika-ontdekker

Bericht door Leonie »

Van de hotels die ik geboekt heb heb ik allemaal de prijs vergeleken op: http://www.hoteldiscount.com, http://www.hotels.com, http://www.priceline.com, en de site van het hotel zelf.
Alle hotels heb ik uiteindelijk bij http://www.hoteldiscount.com (onderdeel van hotels.com) geboekt, en die waren allemaal goedkoper of even duur als priceline.
Ligt er dus waarschijnlijk aan waar/wat je boekt. Gewoon goed zoeken en vergelijken!
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Wat ook een goede methode is om de avond te voren je volgende bestemming te boeken, on line. Dan krijg je vaak ook goede prijzen, gewoon bij het hotel zelf
monster
Amerikakenner

Bericht door monster »

Ik heb nu 2 nachten bij Super 8 geboekt in 2 verschillende hotels. Aan het eind van de reservering stond dat er als bevestiging een email naar mijn adres verstuurd zou worden.... Deze heb ik nog niet ontvangen.... heeft iemand hier ervaring mee?? Ik heb 3 dagen geleden gereserveerd. :?
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Ook nooit problemen gehad met het boeken via het internet. Wel met het annuleren van een boeking bij een reservering via Expedia. Annuleren moet je daar tijdig doen, ik weet het niet meer precies, maar iig een dag van te voren, misschien wel langer. Terwijl je de reservering, gemaakt op de hotelsite zelf, meestal op dezelfde dag nog geannuleerd kan worden. Ik weet niet hoe dat is op andere boekingsites.

@Jasmino: wat ging er mis met jouw reservering via priceline? Wil nl voor onze komende reis ook gaan boeken via priceline :lol:
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Deze heb ik nog niet ontvangen.... heeft iemand hier ervaring mee?? Ik heb 3 dagen geleden gereserveerd.
Nee geen ervaring mee, eigenlijk altijd per omgaande een bevestiging ontvangen (automatisch gegenereerd)

Ik zou, als je binnenkort niets hoort, er ff een mailtje aanwagen via hun contactform.
(of je spamfilter houdt het tegen?)
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Jasmino schreef:
Color01 schreef: meestal is http://www.priceline.com goedkoper.
Maar daar kun je niet gewoon een hotel naar je eigen keuze boeken, alleen een categorie kiezen. Achteraf hoor je dan waar je terecht komt. Het is inderdaad wel goedkoop.

Ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad met een internetboeking, behalve in november 2005 op Key West, een hotel geboekt via Priceline. Dat doe ik dus nooit meer!
Ik heb al mijn Amerika vakanties in de laatste 6 jaar via Priceline geboekt, en ook veel voor familie en vrienden in die periode. Een hotel is een hotel, of je het nu via Priceline boekt of niet. En ik bedoel hier dan via de 'biedingsmanier', niet het boeken via Priceline net als expedia of hotels.com.

Ik heb nog geeneen keer een probleem gehad. Ik heb altijd superhotels gehad voor ongelooflijk lage prijzen. Ik heb dus echt heel veel voorbeelden, ik zal er kort een paar noemen.

Recent voor een verblijf in Orlando het Amerisuites hotel geboekt in Kissimmee. Kostte $ 32 per dag, incl. ontbijt. Amerisuites is onderdeel van Hyatt en dit was dus een suite-hotel met aparte slaapkamer en 'woon'kamer/keuken, in de buurt van Disney.

Verder in Las Vegas bijvoorbeeld het Ventian geboekt voor $ 89 per nacht. Verder in Costa Mesa (net onder LA) een Hilton voor $ 55 per nacht. In Walt Disney World het Hilton voor $ 55, het Wyndham voor $ 60, in Miami het Intercontinental voor $ 55 etc etc.

Als je je goed voorbereidt, weet jij heel vaak al van te voren welk hotel je gaat winnen voor welke prijs. Ik heb maar heel zelden een verrassing gehad bij een boeking. En natuurlijk moet je dan van te voren even checken of dat hotel wel prima is. Maar het zijn altijd hotels van bekende ketens, dus geen rare hotels. Vaak dus zakenhotels die weten dat ze in bepaalde periodes vrije kamers hebben en die dan op deze manier 'verkopen'.

Ik zou het echt iedereen aanraden (en dat doe ik dan ook :wink: ), zonder dat ik aandelen heb :lol: ! Kijk maar eens naar mijn florida vakantie van vorig jaar, alles via priceline en echt de meest mooie hotels voor fantastische prijzen. Ook voor mijn vakantie deze zomer naar het zuidwesten ga ik weer met priceline in de weer. Met name in de grote steden dan (LA, Vegas, SF), want de hotels bij NP zijn haast niet op priceline te krijgen, helaas ..... :cry:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Wij hebben diverse hotels geboekt via expedia.com. Omdat sommige mensen ons lieten weten dat dat wel eens fout kon aan heb ik na de boekingen een e-mail gestuurd naar de betreffende hotels en gevraagd of er voor ons een kamer was gereserveerd.
Elke keer werd dat bevestigd en was ik gerust gesteld.
Carola
Adriane
Amerika-ontdekker

Bericht door Adriane »

ik heb heel goede ervaring met hotwire.com. Weet je ook pas aan het einde van de boeking welk hotel je hebt geboekt. Heb de afgelopen 5 jaren diverse malen in downtown Chicago (en omgeving) en Wisconsin in hotels verbleven die geboekt waren via hotwire.com. Altijd in 4* of meer. Om een voorbeeld te geven: in september 2006 zaten we in Atlanta Hilton (Georgia) voor $ 36,00 per nacht. *off topic*: via hotwire.com hadden we toen ook onze huurauto geboekt voor $ 18,95 p/dag. Een SUV, van Avis.
Ik heb geen idee of hotwire.com voor andere steden/delen van Amerika ook zo goed werkt. Ik heb via hotwire.com afgelopen september ook getracht een hotel te boeken in Greenville (SC) of omgeving. Ik kreeg toen betere deals via Expedia.com.
Mijn ervaring is dat ik altijd na iedere online reservering (hotels, autohuur of een aankoop) direct een bevestigings-email ontvangen heb.
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Hoe werkt die priceline dan? Ik zie alleen tarieven die ik ook op andere sites zie.
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

monster schreef:Ik heb nu 2 nachten bij Super 8 geboekt in 2 verschillende hotels. Aan het eind van de reservering stond dat er als bevestiging een email naar mijn adres verstuurd zou worden.... Deze heb ik nog niet ontvangen.... heeft iemand hier ervaring mee?? Ik heb 3 dagen geleden gereserveerd. :?
Je zou direct een E-mail moeten ontvangen, dus als je hem nog niet hebt krijg je hem ook niet meer (waarschijnlijk inderdaad je spamfilter). Maar op de site van Super 8 kun je via motels & reservations naar Retrieve Reservations, inloggen met je naam en creditcard gegevens aangezien je geen confirmation nummer hebt. Hier kun je dan je reserverings details (zoals confirmation number) bekijken, vragen om een nieuwe bevestigings e-mail of je reservering weer cancelen. Succes!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer