Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas (computerspel) - deel VI

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
83angel
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VI

Bericht door 83angel »

weet je ook of er nog plaatsen waren voor eind juni?
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Voor de show rewards komen nu 30 dollar service en reserveringskosten overeen (per ticket).
Ik vraag mij even af of dit dan wel voordeliger is dan een 2=1 of 50% korting actie via een andere site.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Dave_m
Amerikafan

Bericht door Dave_m »

83angel schreef:weet je ook of er nog plaatsen waren voor eind juni?
Net even gekeken:
Datum 9,10, 16, 17, 18, 21, 23, 24, 28 en 30 juni zijn niet beschikbaar.
Rest van de data's zijn nog goud gearceerd, dus beschikbaar. :wink:
Josje99
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Josje99 »

Waar zie je dat?
Maxmannl
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Maxmannl »

SuzieQ schreef:Voor de show rewards komen nu 30 dollar service en reserveringskosten overeen (per ticket).
Ik vraag mij even af of dit dan wel voordeliger is dan een 2=1 of 50% korting actie via een andere site.
Dan hebben wij denk net op tijd geredeemed. Die voorwaarden waren midden vorige maand nog niet.
Bij ons alles 0 :D

Tickets afhalen bij Will Call balie
De enige echte Ticketbaas
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

Die van mij is ook 0 maar ik moet er nog 1.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
martin484
Amerikafan

Bericht door martin484 »

Ik ben ook druk bezig met dit spelletje :-) en ben aan het sparen voor de show "KA"
Nu zie ik inderdaad ook dat je 40.000 nodig hebt, ik kom daar al aardig in de buurt maar ben er nog niet. Nu ga ik in Juni die kant op, kan ik als ik zo meteen die 40.000 gehaald heb al die 40.000 muntjes inwisselen voor 1 kaart? ik zie namelijk dat als je die 40.000 inwisselt je dan ook binnen 90 dagen moet gaan, of klopt dat niet? En uiteraard willen we naast elkaar zitten :-)....is dit dan wel mogelijk?
Martin
Purk87
Amerikafan

Bericht door Purk87 »

Je moet hem binnen 90 dagen verzilveren m.a.w. je moet binnen 90 dagen bellen en je kaartje reserveren.
Je kunt er dan eentje claimen en dan snel doorspelen voor de andere kaart en dan tegelijk boeken. Anders is de kans, denk ik, klein dat je naast elkaar zit als je bijv. 2 maanden later pas weer genoeg munten hebt.
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
martin484
Amerikafan

Bericht door martin484 »

Bedankt Purk87 voor je antwoord. Ik was eigenlijk van plan, 1 te "winnen" en dan 1 erbij te kopen, weet niet of dat mogelijk is en dat je dan wel naast elkaar kan zitten? Voordat ik 2x 40.000 muntjes heb ben ik wel een tijdje verder (denk ik).

Even een hele andere vraag, hoe halen jullie veel muntjes en fiches? wat is een goede tip...
Martin
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

elke dag tussen de 10 en 15 vrienden toevoegen in het begin van het spel. 2 of 3x per dag even het spel opstarten om de strip leeg te plukken (kost je een minuut) en elke dag die daily spin te doen. Dat gaat op een gegeven moment ook hoger oplopen namelijk.
Verder zou je tom christopher en james hite toe kunnen voegen, die hebben vrij veel free chips posts. Al is die laatste de laatste tijd meer van de mobiele versie.

In het begin is het gewoon zaak om eerst niet te hoog in te zetten en al de hotels te bouwen. Dan kan je ook wel elke dag blut gaan. Daarna als de inzetten wat hoger worden zou je vb ook een week al het hierboven genoemde kunnen doen en dan geen spel spelen om wat chips te sparen en met een iets hogere inzet te spelen. Al kan je ook soms (vaak) gewoon zo 1 miljoen chips in een paar minuten verliezen...
martin484
Amerikafan

Bericht door martin484 »

Bedankt Paul voor je reactie. Ik speel het spelletje nu eigenlijk alleen mobiel en heb nog niemand toegevoegd, misschien dat ook maar eens doen :-) , desondanks heb ik al wel 25000 muntjes bij elkaar verzameld :D
Ik heb het hier vaker gelezen "hotels bouwen" ? Hoe bouw ik iets?

Edit : ik ben er al uit, bouwen gaat (volgens mij) niet op de mobile versie maar wel op de pc.
Laatst gewijzigd door martin484 op 05 feb 2016, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Martin
KUCO
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door KUCO »

Ik heb deze ochtend mijn tickets kunnen boeken voor CDS show Ka op 03 augustus.
Ik had via mijn vrouw en mijn account de standard companion tickets geredeemed.
Ook heb ik nog een vijfde ticket bijgeboekt via mijn Mlife account.
Toevallig is het gelukt om allemaal plaatsen naast elkaar te kunnen boeken in vak 101 rij B zetel 1t.e.m.5
Liever hadden we iets meer naar achter toe gezeten maar je kan niets alles hebben hé. :D
De geredeemde tickets kwamen op $43,5/pers en het apart bestelde op $75,21/pers + $12,3/pers service and delivery fees.
Ik ben blij dat ik het zo heb kunnen regelen en niet hoef te bellen met de Mlife desk om naast elkaar te kunnen zitten.
Purk87
Amerikafan

Bericht door Purk87 »

martin484 schreef:Bedankt Paul voor je reactie. Ik speel het spelletje nu eigenlijk alleen mobiel en heb nog niemand toegevoegd, misschien dat ook maar eens doen :-) , desondanks heb ik al wel 25000 muntjes bij elkaar verzameld :D
Ik heb het hier vaker gelezen "hotels bouwen" ? Hoe bouw ik iets?

Edit : ik ben er al uit, bouwen gaat (volgens mij) niet op de mobile versie maar wel op de pc.
Juist :)
Op de mobiele versie kan je de journeys spelen en verdien je extra punten/muntjes.
Op de PC bouw je hotels en kan je daar muntjes vandaan halen. Je loyalty points verdien je daar wel sneller. Als je de mogelijkheid hebt, dan kan je alle apps downloaden (my vegas, my vegas blackjack en konami) en kan je zowel op de PC als op de app spelen.
Als je op den duur wat verder bent, dan kan je hem op auto-spin zetten en hoef je er amper naar om te kijken.

M.b.t. een extra ticket kopen weet ik niks. Wij zijn volop punten aan het sparen voor september en hebben nog niks gekocht.

Zo op het eerste gezicht zou ik niet snel naar zo'n show gaan, maar ik lees er hier toch veel leuke verhalen over... Misschien toch eens kijken :lol:
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Toevallig is het gelukt om allemaal plaatsen naast elkaar te kunnen boeken in vak 101 rij B zetel 1t.e.m.5
Liever hadden we iets meer naar achter toe gezeten maar je kan niets alles hebben hé. :D
Wow, dat zijn echt prima plekken hoor. Gebeurt alles vlak voor je. De 'actie' gebeurt op sommige moment door heel de zaal. En je hebt beenruimte. Ik zat vooraan op de 2e ring en dat was ook prima, maar helemaal achterin (behalve in het midden misschien) zit je toch best een eind er vanaf.
ka.jpg
Purk, je moet misschien inderdaad wel een beetje van shows/theater houden, maar het zijn zeker shows die je even van de straat houden. Althans, dat vond ik van KA wel.
D.eikelboom
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door D.eikelboom »

vraag

wij zijn in juni in Vegas.
nu heb ik een overnachting in New york New york "gekocht"van mijn loyalty points.
de data dat wij daar zijn zijn nog beschikbaar.
ik speel met 2 accounts 1 voor mezelf en 1 van mn vriendin

nu komt mijn vraag:
ik wil 3 nachten boeken
1 nacht met mijn eigen account
1 nacht met het account van mn vriendin
en 1 nacht los boeken en gewoon betalen.

hoe zorg ik ervoor dat we gewoon in 1 kamer kunnen blijven.
heb geen zin om elke nacht naar een andere kamer te moeten verhuizen.

het aanklikken van de kamer was overigens een dom foutje ik wou een show aanschaffen maar zat er totaal niet met mn hoofd bij en heb de hotelkamer geboekt! (verkeerde brouwser)

alvast bedankt voor jullie reacties
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

je moet sowieso bellen om de MyVegas reserveringen te bevestigen, volgens mij kan je dan bij de 2e reservering gewoon vragen of je ze kan koppelen. En dan kan je direct vragen of je die 3e nacht er zelf bij kan boeken.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik dacht dat je niet meer hoefde te bellen voor de kamers en alles online kan doen tegenwoordig?
D.eikelboom
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door D.eikelboom »

het lijkt er wel op dat je alles online bevestigd.
maar ik bel er wel gewoon achter aan om t zeker te weten.

maar hoe zit het nu precies met die 90 dagen.
moet je binnen 90 dagen reserveren of binnen 90 dagen na aanschaf van de reward er gebruik van maken.

ik dacht het laatste maar ik kan nu al gewoon reserveren. en zit nog ruim buiten de 90 dagen.
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door annet2009 »

Purk87 schreef:Je moet hem binnen 90 dagen verzilveren m.a.w. je moet binnen 90 dagen bellen en je kaartje reserveren.
Je kunt er dan eentje claimen en dan snel doorspelen voor de andere kaart en dan tegelijk boeken.
Dit kan helemaal niet.
Ten eerste kan je de reward maar 1 keer claimen. En ten tweede mag je geen rewards weggeven (rewards voor 1 persoon moet je zelf gebruiken, rewards voor 2 personen zijn voor jou en een gast).
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door annet2009 »

D.eikelboom schreef:maar hoe zit het nu precies met die 90 dagen.
moet je binnen 90 dagen reserveren of binnen 90 dagen na aanschaf van de reward er gebruik van maken.

ik dacht het laatste maar ik kan nu al gewoon reserveren. en zit nog ruim buiten de 90 dagen.
Shows en kamers moet je binnen 90 dagen na aankoop reserveren.
De datum dat je de show gaat zien of in het hotel slaapt mag dus verder weg zijn.

Om 2 overnachtingen van 2 verschillende accounts en gewone betaalde nachten te linken (zodat je niet van kamer hoeft te veranderen tussendoor) kun je bellen, maar je kan het over het algemeen ook laten doen bij het inchecken.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer