Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 3
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 3
Dank je wel!
Nee, ik heb nu een kaart van Marco Polo gekocht als "route-teken-kaart". Ik vind het leuker om dat even op tafel te leggen dan om de route op Google Maps te "plotten".
Volgens mij hadden we van Hallwag twee kaarten nodig, omdat onze route verdeeld is over 2 kaarten.
Nee, ik heb nu een kaart van Marco Polo gekocht als "route-teken-kaart". Ik vind het leuker om dat even op tafel te leggen dan om de route op Google Maps te "plotten".
Volgens mij hadden we van Hallwag twee kaarten nodig, omdat onze route verdeeld is over 2 kaarten.
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Kun je bij Budget ook zelf je auto kiezen?
Wij vonden het laatst te druk in de ANWB winkel en hebben de Halwag kaart teruggelegd dat komt later wel.
Wij vonden het laatst te druk in de ANWB winkel en hebben de Halwag kaart teruggelegd dat komt later wel.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Nee, bij Budget mag je niet zelf kiezen.
Aan de balie zeggen ze welke auto er voor je klaar staat.
Je kunt dan nog wel zeggen dat je een andere wil. Dan noemen ze in rap tempo een paar automerken en types op waar uit je dan mag kiezen.
Moet je dan maar net weten wat voor auto's dat zijn
Aan de balie zeggen ze welke auto er voor je klaar staat.
Je kunt dan nog wel zeggen dat je een andere wil. Dan noemen ze in rap tempo een paar automerken en types op waar uit je dan mag kiezen.
Moet je dan maar net weten wat voor auto's dat zijn

Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
In Phoenix noemden ze de rij waar we uit konden kiezen, dit was ook bij Budget.SuzieQ schreef:Kun je bij Budget ook zelf je auto kiezen?
hoe zit het nu bij hertz met zelf kiezen ?
Ik ben goldmember geworden maar moet eerst langs balie om te activeren mag ik dan wel of niet zelf kiezen ?
Ik ben goldmember geworden maar moet eerst langs balie om te activeren mag ik dan wel of niet zelf kiezen ?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
In principe zullen ze bij Hertz een auto voor je klaar hebben staan, maar moet je inderdaad toch langs de balie. Als je dan liever een andere auto hebt, kan je vragen wat ze nog voor je beschikbaar hebben. Dat mag trouwens ook altijd nog als je wel gebruikt maakt van de Gold Canopy Service.
Mijn man wil eigenlijk graag de auto die als categorienaam is, maarja het is of simular he.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Heb net alles ingevuld voor het Gold Member lidmaatschap van Hertz. Ik vind dat ze wel erg veel info willen...Kan ik veilig op 'accepteren voorwaarden' klikken? Ik kan nergens vinden dat het lidmaatschap gratis is, behalve op hun home-website. Ik wil het lidmaatschap alleen maar omdat je dan ook in Denver zonder bijbetaling een extra bestuurder mag (als echtgenote). Dit klopt toch?
Saskia
Saskia
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Je kan anders eens de voorwaarden vluchtig doorlezen.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
Hertz Gold Rewards is gratis, ben al jaren lid. 

Heb ik geprobeerd hoor, de voorwaarden te lezen. Maar dat zijn ellenlange stukken...dus daar ben ik in vastgelopen. Gelukkig heb ik het antwoord al. Ik word gewoon lid en dan gaan we wel eens kijken waar we het voordeligst uit zijn. Altijd weer een hele uitzoekerij. Maar we hebben de tijd, meestal boeken we iets dat we later weer annuleren als het ergens anders goedkoper wordt.
Misschien moet ik, net als een paar jaar geleden, maar eens midden in de nacht op het forum kijken. En wie weet heb jij dan weer zo'n leuke 'maas in de wet' gevonden als een paar jaar geleden, Hinko!
Misschien moet ik, net als een paar jaar geleden, maar eens midden in de nacht op het forum kijken. En wie weet heb jij dan weer zo'n leuke 'maas in de wet' gevonden als een paar jaar geleden, Hinko!

-
- Amerikafan
Ik heb altijd midsize SUV of standaard SUV gehuurd maar ben ook naar het kijken naar Mini Vans omdat deze soms goedkoper zijn.
Echter geen enkele ervaring met mini van. Kan iemand mij vertellen of er veel verschillen in rijeigenschappen en comfort zijn. Het ontbreken van high clearance spreekt uiteraard voor zich maar onze route bevat geen dirt roads. Zijn er nog meer types courant behalve Dodge Caravan?
Echter geen enkele ervaring met mini van. Kan iemand mij vertellen of er veel verschillen in rijeigenschappen en comfort zijn. Het ontbreken van high clearance spreekt uiteraard voor zich maar onze route bevat geen dirt roads. Zijn er nog meer types courant behalve Dodge Caravan?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb met de dodge caravan ook gewoon de valley of the gods gereden bij monument valley, was prima te doen.
Ik vond er weinig verschil in zitten in vergelijking met een suv qua rijhoogte. Prima te doen.
Ik vond er weinig verschil in zitten in vergelijking met een suv qua rijhoogte. Prima te doen.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Net mijn reservering bij Budget (Standard car) geannuleerd. Nu voor 5 Euro duurder bij Alamo, maar nu zonder eigen risico, met thuis inchecken/skip the counter en zelf auto uitkiezen. Prijzen vliegen weer alle kanten op. Maar eens kijken of het zo blijft.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
eigen risico Ruud? Heb je die dan bij Budget?
- Ruud2004
- Amerika-expert
Ja, had ik ook niet verwacht, zag ik later pas. Kon ik voor 90 Euro afkopen. Boeking gedaan via Arguscarhire.com.
Wanneer je de auto ophaalt, zal de autoverhuurder een eigenrisico/waarborgsom op jouw creditcard vasthouden. Je bent aansprakelijk voor dit bedrag (tot max. € 3.000) als je de auto beschadigt, de auto gestolen wordt of je de sleutels verliest. Als je echter het onderstaande vakje aankruist, betalen we jouw eigenrisico/waarborgsom volledig terug.
Ja, ik wil mijn aansprakelijkheid beperken tot €0 voor slechts EUR 90,54 en ik heb de Algemene voorwaarden gelezen.
Als u deze potentiële aansprakelijkheid wilt beperken€0, vink dan het bovenstaande vakje aan.
Meer waarde voor uw geld – Koop mogelijke aansprakelijkheid tot maximaal€3.000 af voor maar EUR 90,54.
Beste bescherming – In geval van schade aan de auto of diefstal waardoor u verplicht bent om het eigen risico te betalen, zal dit bedrag volledig worden vergoed.
Geen zorgen – U bent volledig gedekt voor uw eigen risico als er iets misgaat.
Wanneer je de auto ophaalt, zal de autoverhuurder een eigenrisico/waarborgsom op jouw creditcard vasthouden. Je bent aansprakelijk voor dit bedrag (tot max. € 3.000) als je de auto beschadigt, de auto gestolen wordt of je de sleutels verliest. Als je echter het onderstaande vakje aankruist, betalen we jouw eigenrisico/waarborgsom volledig terug.
Ja, ik wil mijn aansprakelijkheid beperken tot €0 voor slechts EUR 90,54 en ik heb de Algemene voorwaarden gelezen.
Als u deze potentiële aansprakelijkheid wilt beperken€0, vink dan het bovenstaande vakje aan.
Meer waarde voor uw geld – Koop mogelijke aansprakelijkheid tot maximaal€3.000 af voor maar EUR 90,54.
Beste bescherming – In geval van schade aan de auto of diefstal waardoor u verplicht bent om het eigen risico te betalen, zal dit bedrag volledig worden vergoed.
Geen zorgen – U bent volledig gedekt voor uw eigen risico als er iets misgaat.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
Hey Ruud, is dat niet meer een algemeen verhaal? Wat je bij veel brokers ziet.
Heb een proefboeking via arguscarhire.com gemaakt
Auto via Budget en volgens de algemene voorwaarden is het gewoon 0 dollar eigen risico.
Zie de plaatjes
op algemene voorwaarden drukken.
Heb een proefboeking via arguscarhire.com gemaakt
Auto via Budget en volgens de algemene voorwaarden is het gewoon 0 dollar eigen risico.
Zie de plaatjes
op algemene voorwaarden drukken.
- Ruud2004
- Amerika-expert
Zo heb ik het niet gelezen Hinko. Eigen risico bij "aanrijdingsschade) is 0 USD. Dat van glas, banden en onderkant is redelijk duidelijk. (U kunt .....)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
- bedeve
- Amerika-expert
Het verdienmodel van de broker afgestemd op de verwachting dat de klant uit ongerustheid toch niet goed leest ?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20043 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-