Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
NYC, Washington DC & Florida
-
- Amerika-ontdekker
Tip: vlieg met Delta. Die brengt je op 1 ticket naar NYC en naar Orlando.daydreamy schreef:We hebben even overlegd en zijn van mening dat we er nu nog niet te hard over na moeten denken :pvandermeij schreef: Hi, Ik had een 3 daagse hopperpas in Disney. Halve dag AK in combinatie met MK, 1 dag Epcot en 1 dag MGM. Vond AK nauw niet zo hoor, MGM vond ik leuker. Mijn mening.
AK kan je binnen een halve dag zien. Heb anders nog wel wat tips. Hoor het wel.
Over het ESB moet je geluk hebben. Mooi weer meteen gaan. Grootste kans op mooi weer is s'ochtends vroeg. In de middag komt meestal de bewolking opzetten. S'ochtends is het ook meestal nog rustig.
Groetjes
We plannen gewoon 3 dagen Disney in en zien daar wel wat we doen
Dit is de planning geworden, we hebben toch besloten om Miami eruit te laten, omdat we liever wat rustiger aan doen en het liefst vanuit 1 plek alles doen.
We zitten er dan ook hard over na te denken om een Villa te gaan huren in de buurt van Orlando
Dag 1 = Aankomst NYC
Dag 2 = NYC
Dag 3 = NYC
Dag 4 = NYC
Dag 5 = NYC
Dag 6 = NYC
Dag 7 = Binnenlandse vlucht naar Orlando
Dag 8 = Orlando
Dag 9 = Orlando
Dag 10 = Orlando
Dag 11 = Orlando
Dag 12 = Orlando
Dag 13 = Orlando
Dag 14 = Orlando
Dag 15 = Terug naar Nederland
Heb meteen Exit-reizen even ge-emaild met onze veranderingen en gevraagd naar de stopover optie, wacht nog op bericht.
Je boekt je reis naar Orlando International maar je tussen stop is in NYC. Je kan het zien als de NS hier. Je koopt een kaartje van Groningen naar Maastricht maar je stopt op Utrecht, en daar verblijf je een paar dagen. Daarna ga je met hetzelfde kaartje verder. Scheelt heel veel euro's ten opzichte als je een binnenlandse vlucht moet nemen.
Groetjes
Ben ik het niet mee eensvandermeij schreef: Je kan ook nog een koptelefoon huren. Krijg je een bandje te horen wat je ziet enz. Niet doen, zonde geld.

-
- Amerika-ontdekker
De skiryde heb ik bewust niet genomen omdat ik te veel negatieve reactie las op dit forum. Ook z'n koptelefoon vond ik niet nodig. Ze hadden geen taalkeuze Nederlands, dan pak je het toch minder snel op. Gelukkig hadden jullie er wel wat aan.Emenem schreef:Ben ik het niet mee eensvandermeij schreef: Je kan ook nog een koptelefoon huren. Krijg je een bandje te horen wat je ziet enz. Niet doen, zonde geld.kreeg nog wel wat interessante info wat de rest van mijn verblijf is blijven hangen. Wat ik wel zonde van mijn geld vond was de Skyride! Waarom hebben ze hier nou weer zo'n (ouderwetse) attractie van gemaakt waarbij je door elkaar geschud word. Ik had het leuker gevonden als het gewoon een mooie rustige informatieve film was geweest die me door New York had gevlogen. Wij zijn 's morgens vroeg, 8.00 uur/half 9, geweest en konden zo doorlopen! Wel de dag van te voren even naar het weerbericht gekeken of het helder weer zou worden!
S'morgens naar boven is het beste ja. Meestal lekker rustig. Alleen niet na Thanksgivingsday heb ik gemerkt. Ik heb 2 uur staan wachten. Het was de moeite waard want het was die dag prachtig weer. Was gewoon heet boven!!
- daydreamy
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
OK, bedankt voor de tipvandermeij schreef: S'morgens naar boven is het beste ja. Meestal lekker rustig. Alleen niet na Thanksgivingsday heb ik gemerkt. Ik heb 2 uur staan wachten. Het was de moeite waard want het was die dag prachtig weer. Was gewoon heet boven!!

2006 = Zuidwesten (CA-NV-AZ)
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties