Niet durven.... ge moogt het uitschreeuwenIk durf het haast niet te zeggen maar ik heb geboekt, 347 euro bij Lufthansa
Ik ookO, had ik maar meer vakantiedagen
Jaaa! Wat leuk!ina schreef:Dank voor de tips![]()
Ik durf het haast niet te zeggen maar ik heb geboekt, 347 euro bij Lufthansa, overstap in Frankfurt en dan rechtstreeks Seattle, mooie vliegtijden(hopelijk blijft dat zo) Een ruime 2 weken vanaf eind mei. Dat wordt weer verslagen lezen van Noord West, deze kant zijn we nog nooit geweest
Ik zal je volgen. Mijn tip: kijk ook even over de grens. Vooral Vancouver Island is erg mooi.ina schreef:Dat wordt weer verslagen lezen van Noord West, deze kant zijn we nog nooit geweest
Laat even weten waar je hebt geboekt, daar help je wellicht anderen meeTravelkitty schreef: Jaaa! Wat leuk!Ik ook
![]()
Zojuist geboekt naar Salt Lake City! Vertrek al over een paar weken, whoo! Vlieg met American Airlines voor 350 pp
Ja..nou het is meer dat je je vlucht zeg maar opgeeft bij american airlines dan. Over AA en BA krijg je dan je miles bij AA. Zonde van de punten maar BA vraagt inderdaad aardige tax en bijkomende kosten. Bij AA betaal je bv als je een binnenlandse vlucht neem maar 5$ aan extra kosten. En kan je bv Miami naar San francisco vliegen voor, ik geloof, 10000/12500 punten vliegen. Of Miami naar Cancun om maar iets te noemen. Binnen Europa kost het je ietsje meer aan tax. Dit is wel meer bij Amerikaanse airlines. Voor mij de reden om te sparen bij AA en ook bij Alaska airlines (spaar daar punten voor eens een gave reis door Alaska)bedeve schreef:@Travelkitty , dank voor de tip. Wist niet dat je AAdvantage en Avios met elkaar kon verbinden. Ik had eerder 10.000 punten en die heb ik weggeven voor het goede doel. De taxen en kosten zijn voor mij een reden om punten niet voor tickets te gebruiken. Zal eens aan het knutselen om accounts aan elkaar te plakken.
Ben benieuwd naar de routeina schreef:Dank voor de tips![]()
Ik durf het haast niet te zeggen maar ik heb geboekt, 347 euro bij Lufthansa, overstap in Frankfurt en dan rechtstreeks Seattle, mooie vliegtijden(hopelijk blijft dat zo) Een ruime 2 weken vanaf eind mei. Dat wordt weer verslagen lezen van Noord West, deze kant zijn we nog nooit geweest
Die had ik ook bijna geboektDat gezegd hebbend is het ook zo dat ik vorige maand bij Budgetair ben terecht gekomen, en 2 wkn geleden naar SFO heb geboekt rechtstreeks op de BA site.
Moraal van het verhaal ; op veel verschillende sites kijken. Zelf geloof ik heilig in het s'ochtends vroeg boeken, je realiseren dat een echte flashsale maar heel kort is ( je kunt er niet een nachtje over slepen) en als je een prijs ziet waar jij je comfortabel bij voelt meteen boeken.