Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Gronemeyer: 15-04 t/m 17-05
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Reis Gronemeyer: 15-04 t/m 17-05
Hallo allemaal,
Doordat mijn vriendin in de lente tussen 2 stages in zit en ik ook pas weer in september aan mijn studie kan beginnen hebben wij spontaan het plan bedacht om in de tussentijd een maand naar de VS te trekken.
Nu is dit onze eerste keer dat we naar de VS gaan (uberhaupt de eerste keer buiten Europa) en weten we niet zo goed of de plannen die we hebben haalbaar zijn en of hij compleet is (voor de tijd die we hebben natuurlijk) of dat dit nog aangepast moet worden.
De bedoeling is om te beginnen met een stedentrip naar New York en vanuit daar eerst naar het zuidwesten te vliegen en daar ongeveer 2,5 week rond te reizen en daarna af te sluiten in Florida (hoe zit het met het regenseizoen daar in mei?). Aangezien dit het sub-forum is voor het zuidwesten weet ik niet of dit precies de goede plek is, maar omdat de reis zich voor het grootste gedeelte hier afspeelt leek het mij wel de beste plek.
Hieronder het programma, deze is losjes gebaseerd op de rondreis die op de site staat (dank hiervoor!), maar door tijdgebrek ontbreekt Highway 1.
Programma:
15-04: Amsterdam – Boston (Belangrijkste reden om naar Boston te vliegen is kostenbesparing tov New York)
16-04: Boston – New York (willen eigenlijk met de bus van Boston naar New York, is dit te doen?)
17-04: New York
18-04: New York
19-04: New York – Las Vegas
20-04: Las Vegas
21-04: Las Vegas – Zion (Springdale)
22-04: Zion (Springdale)
23-04: Springdale – Bryce Canyon
24-04: Bryce Canyon – Page
25-04: Page – Monument Valley
26-04: Monument Valley – Page
27-04: Page – Grand Canyon
28-04: Grand Canyon – Kingman
29-04: Kingman – Joshua Tree
30-04: Joshua Tree – Los Angeles
01-05: Los Angeles
02-05: Los Angeles – Death Valley
03-05: Death Valley – Mammoth Lake
04-05: Mammoth Lakes – Yosemite
05-05: Yosemite
06-05: Yosemite – San Francisco
07-05: San Francisco
08-05: San Francisco – Miami
09-05: Miami
10-05: Miami beach
11-05: Miami (Everglades)
12-05: Miami (Key West)
13-05: Miami – Sanibel
14-05: Sanibel - Orlando
15-05: Orlando
16-05: Orlando
17-05: Orlando - Brussel
Alvast bij voorbaat dank voor jullie hulp!
Gronemeyer
Doordat mijn vriendin in de lente tussen 2 stages in zit en ik ook pas weer in september aan mijn studie kan beginnen hebben wij spontaan het plan bedacht om in de tussentijd een maand naar de VS te trekken.
Nu is dit onze eerste keer dat we naar de VS gaan (uberhaupt de eerste keer buiten Europa) en weten we niet zo goed of de plannen die we hebben haalbaar zijn en of hij compleet is (voor de tijd die we hebben natuurlijk) of dat dit nog aangepast moet worden.
De bedoeling is om te beginnen met een stedentrip naar New York en vanuit daar eerst naar het zuidwesten te vliegen en daar ongeveer 2,5 week rond te reizen en daarna af te sluiten in Florida (hoe zit het met het regenseizoen daar in mei?). Aangezien dit het sub-forum is voor het zuidwesten weet ik niet of dit precies de goede plek is, maar omdat de reis zich voor het grootste gedeelte hier afspeelt leek het mij wel de beste plek.
Hieronder het programma, deze is losjes gebaseerd op de rondreis die op de site staat (dank hiervoor!), maar door tijdgebrek ontbreekt Highway 1.
Programma:
15-04: Amsterdam – Boston (Belangrijkste reden om naar Boston te vliegen is kostenbesparing tov New York)
16-04: Boston – New York (willen eigenlijk met de bus van Boston naar New York, is dit te doen?)
18-04: New York
19-04: New York – Las Vegas
20-04: Las Vegas
21-04: Las Vegas – Zion (Springdale)
22-04: Zion (Springdale)
23-04: Springdale – Bryce Canyon
24-04: Bryce Canyon – Page
25-04: Page – Monument Valley
26-04: Monument Valley – Page
27-04: Page – Grand Canyon
28-04: Grand Canyon – Kingman
29-04: Kingman – Joshua Tree
30-04: Joshua Tree – Los Angeles
01-05: Los Angeles
02-05: Los Angeles – Death Valley
03-05: Death Valley – Mammoth Lake
04-05: Mammoth Lakes – Yosemite
05-05: Yosemite
06-05: Yosemite – San Francisco
07-05: San Francisco
08-05: San Francisco – Miami
09-05: Miami
10-05: Miami beach
11-05: Miami (Everglades)
12-05: Miami (Key West)
13-05: Miami – Sanibel
14-05: Sanibel - Orlando
15-05: Orlando
16-05: Orlando
17-05: Orlando - Brussel
Alvast bij voorbaat dank voor jullie hulp!
Gronemeyer
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reis Gronemeyer 15-04 tm 17-05
Ik vind eerlijk gezegd wat rare knikken in je zuidwestdeel zitten, daar kom ik zo op terug.
Ik zou alles aan de oostkust eerst doen en dan de westkust en vanuit daar naar huis vliegen. Je verliest bijna heel de dag als je van de westkust terug naar de oostkust vliegt. Verder weet ik niet wat tegenwoordig een trein/busticket Boston-NYC doet, maar in hoeverre is dat goedkoper dan vliegen op NY? En je vertrekt direct de dag erna uit Boston, dus eigenlijk verlies je een dag vakantie. Je tijd voor NYC is echt heel beperkt, die ene dag had het net allemaal wat rustiger gemaakt.
Over het stuk Florida. Je hebt op deze manier amper tot geen tijd bij Sanibel. Ik zou daar een extra dag nemen of het juist schrappen en via de Atlantische kant naar Orlando rijden.
Het zuidwest deel. Van de 19e tot de 25e is prima te doen. Maar waarom vanuit Monument Valley terug naar Page? Ga vanuit daar naar de Grand Canyon zou ik zeggen. 2 nachten Page, vooral eind april, is alleen nodig als je de boottocht naar Rainbow Bridge ook wilt maken. Voor de rest kan je met één nacht makkelijk het meer, de dam, horseshoe bend en antelope canyon doen.
Verder heb je grote kans dat 4 Mei de tioga pass nog niet open is, dus je kan niet de korte route van Mammoth Lakes naar Yosemite nemen. Grote kans dat het veel makkelijker gaat zijn om langs de westkant vd Sierra Nevada te rijden. Dan ligt Death Valley weer niet handig. Ik zou Death Valley dan ook als eerste doen als je aankomst in Las Vegas en dan naar Zion gaan. Maak vanuit LA gewoon een keer een lange rijdag naar Yosemite. Rij bv naar Oakhurst. Er is dus op je route nog wat ruimte voor aanpassingen. Persoonlijk zou ik zelfs heel Florida, of het NY deel schrappen en dit bij het zuidwesten trekken om daar meer rust te kunnen nemen om te gaan genieten.
Ik zou alles aan de oostkust eerst doen en dan de westkust en vanuit daar naar huis vliegen. Je verliest bijna heel de dag als je van de westkust terug naar de oostkust vliegt. Verder weet ik niet wat tegenwoordig een trein/busticket Boston-NYC doet, maar in hoeverre is dat goedkoper dan vliegen op NY? En je vertrekt direct de dag erna uit Boston, dus eigenlijk verlies je een dag vakantie. Je tijd voor NYC is echt heel beperkt, die ene dag had het net allemaal wat rustiger gemaakt.
Over het stuk Florida. Je hebt op deze manier amper tot geen tijd bij Sanibel. Ik zou daar een extra dag nemen of het juist schrappen en via de Atlantische kant naar Orlando rijden.
Het zuidwest deel. Van de 19e tot de 25e is prima te doen. Maar waarom vanuit Monument Valley terug naar Page? Ga vanuit daar naar de Grand Canyon zou ik zeggen. 2 nachten Page, vooral eind april, is alleen nodig als je de boottocht naar Rainbow Bridge ook wilt maken. Voor de rest kan je met één nacht makkelijk het meer, de dam, horseshoe bend en antelope canyon doen.
Verder heb je grote kans dat 4 Mei de tioga pass nog niet open is, dus je kan niet de korte route van Mammoth Lakes naar Yosemite nemen. Grote kans dat het veel makkelijker gaat zijn om langs de westkant vd Sierra Nevada te rijden. Dan ligt Death Valley weer niet handig. Ik zou Death Valley dan ook als eerste doen als je aankomst in Las Vegas en dan naar Zion gaan. Maak vanuit LA gewoon een keer een lange rijdag naar Yosemite. Rij bv naar Oakhurst. Er is dus op je route nog wat ruimte voor aanpassingen. Persoonlijk zou ik zelfs heel Florida, of het NY deel schrappen en dit bij het zuidwesten trekken om daar meer rust te kunnen nemen om te gaan genieten.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo, welkom op het forum! Jullie hebben een mooie reis voor de boeg.
Liggen de tickets al vast? Of kan alles nog aangepast worden?
Als de route LV - SF vast ligt zou ik wat aanpassingen maken. De Tioga Pass is vrijwel zeker niet open als jullie daar zijn, dus je moet óf bovenlangs (via de CA88 of Lake Tahoe) óf onderlangs, via Bakersfield.
Ik zou vanuit Las Vegas eerst naar de GC gaan, en dan Page etc, en dan van Zion naar Death Valley rijden voor een overnachting daar. Vandaar naar LA en dan via de kust of via Sequoia en Yosemite naar SF. Eindigen in LA is handiger; dan kun je na Death Valley via Sequoia naar Yosemite en dan naar SF en via de kust naar LA. Maar dan heb je wel iets meer tijd nodig.
Ik zou persoonlijk de hele maand voor het zuidwesten gebruiken, dan kun je ook nog de parken bij Moab meenemen.
Marianne
Liggen de tickets al vast? Of kan alles nog aangepast worden?
Als de route LV - SF vast ligt zou ik wat aanpassingen maken. De Tioga Pass is vrijwel zeker niet open als jullie daar zijn, dus je moet óf bovenlangs (via de CA88 of Lake Tahoe) óf onderlangs, via Bakersfield.
Ik zou vanuit Las Vegas eerst naar de GC gaan, en dan Page etc, en dan van Zion naar Death Valley rijden voor een overnachting daar. Vandaar naar LA en dan via de kust of via Sequoia en Yosemite naar SF. Eindigen in LA is handiger; dan kun je na Death Valley via Sequoia naar Yosemite en dan naar SF en via de kust naar LA. Maar dan heb je wel iets meer tijd nodig.
Ik zou persoonlijk de hele maand voor het zuidwesten gebruiken, dan kun je ook nog de parken bij Moab meenemen.
Marianne
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
NY + zuidwesten + Florida . Ik vind dit allemaal wat veel om in één reis te gieten. Ik zou keuzes maken.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Helemaal mee eens met Marco! Enerzijds willen jullie kosten besparen door op Boston te vliegen (maakt dat zo veel verschil uit?) Anderzijds maak je veel extra kosten met al die binnenlandse vluchten die ook nog vakantietijd kosten. Jullie zijn nog jong en keren dus vast nog wel eens terug naar de VS als het jullie daar bevalt, dus ik zou met de tijd die jullie hebben een mooie rondreis proberen te maken aan ofwel Oostkust, ofwel Westkust.
-
- Amerika-newbie
Bedankt allemaal voor jullie reacties!
De reden voor het drukke schema met 3 gebieden is omdat ik met name graag naar het Zuid-Westen wil en mijn vriendin liever naar Florida gaat, om ons dan allebei "tevreden" te houden hebben we er dus voor gekozen om dan maar naar beide gebieden te gaan, als we dan het gevoel hebben dat we in 1 van de gebieden ons te veel hebben moeten haasten en niet alles hebben kunnen zien, of het zo erg bevalt dat we nog een keer terug willen komen voor bv. Moab kunnen we daar altijd nog eens naar terug gaan toch?
New York willen we beide graag naar toe, maar ik zit erover te denken om dit dan inderdaad uit te gaan stellen naar een ander jaar, echter dit moet ik nog wel met mijn vriendin overleggen omdat zij dus vooral graag naar NY en Florida wil gaan. Dus voorlopig houd ik nog even NY, Florida en Zuid-Westen aan. Maar ik kom er dit weekend nog op terug!
Dan de reden voor Boston: Het verschil van prijs van de vluchten (met een voor ons redelijke tijdsduur) was de vorige keer dat we prijzen gingen kijken nog ongeveer 300 euro. Vandaag is het verschil weer een stuk kleiner, dus kans is groot dat als we naar New York gaan we toch direct naar New York vliegen.
Met de voorgestelde wijzigingen heb ik nu het volgende programma gemaakt (alles nog onder voorbehoud natuurlijk al willen we volgende week wel de vluchten gaan boeken):
14-04: Brussel - New York (Kan ook nog 15 april worden dan schuift alles 1 dag op)
15-04: New York
16-04: New York
18-04: New York - Orlando
19-04: Orlando
20-04: Orlando
21-04: Orlando-Miami
22-04: Miami
23-04: Miami
24-04: Miami (Everglades)
25-04: Miami (Key West)
26-04: Miami - Las Vegas
Door Sanibel weg te laten heb ik een dag extra gecreëerd voor het Zuid-Westen
27-04: Las Vegas
28-04: Las Vegas - Grand Canyon
29-04: Grand Canyon
30-04: Grand Canyon - Monument Valley
01-05: Monument Valley - Page
02-05: Page - Bryce Canyon
03-05: Bryce Canyon - Zion
04-05: Zion
05-05: Zion - Las Vegas
06-05: Las Vegas - Death Valley (Of is Zion - Death Valley in 1 dag ook te doen)
07-05: Death Valley - Sequoia (doenbaar of opsplitsen?)
08-05: Sequoia - Yosemite
09-05: Yosemite
10-05: Yosemite - San Francisco
11-05: San Francisco
12-05: San Francisco - Monterey
13-05: Monterey - Pismo Beach
14-05: Pismo Beach - Los Angeles
15-05: Los Angeles
16-05: Los Angeles - Amsterdam
Ik heb eventueel nog 2 (1, mocht de vertrek dag 15 april worden) dag(en) speling (18 mei is echt de uiterste terugvliegdatum) om op plekken wat langer te blijven of om de ritten wat korter te maken.
Alvast bedankt voor jullie eerdere input en ik hoor graag wat jullie van bovenstaand schema denken!
Gronemeyer
De reden voor het drukke schema met 3 gebieden is omdat ik met name graag naar het Zuid-Westen wil en mijn vriendin liever naar Florida gaat, om ons dan allebei "tevreden" te houden hebben we er dus voor gekozen om dan maar naar beide gebieden te gaan, als we dan het gevoel hebben dat we in 1 van de gebieden ons te veel hebben moeten haasten en niet alles hebben kunnen zien, of het zo erg bevalt dat we nog een keer terug willen komen voor bv. Moab kunnen we daar altijd nog eens naar terug gaan toch?
New York willen we beide graag naar toe, maar ik zit erover te denken om dit dan inderdaad uit te gaan stellen naar een ander jaar, echter dit moet ik nog wel met mijn vriendin overleggen omdat zij dus vooral graag naar NY en Florida wil gaan. Dus voorlopig houd ik nog even NY, Florida en Zuid-Westen aan. Maar ik kom er dit weekend nog op terug!
Dan de reden voor Boston: Het verschil van prijs van de vluchten (met een voor ons redelijke tijdsduur) was de vorige keer dat we prijzen gingen kijken nog ongeveer 300 euro. Vandaag is het verschil weer een stuk kleiner, dus kans is groot dat als we naar New York gaan we toch direct naar New York vliegen.
Met de voorgestelde wijzigingen heb ik nu het volgende programma gemaakt (alles nog onder voorbehoud natuurlijk al willen we volgende week wel de vluchten gaan boeken):
14-04: Brussel - New York (Kan ook nog 15 april worden dan schuift alles 1 dag op)
15-04: New York
16-04: New York
18-04: New York - Orlando
19-04: Orlando
20-04: Orlando
21-04: Orlando-Miami
22-04: Miami
23-04: Miami
24-04: Miami (Everglades)
25-04: Miami (Key West)
26-04: Miami - Las Vegas
Door Sanibel weg te laten heb ik een dag extra gecreëerd voor het Zuid-Westen
27-04: Las Vegas
28-04: Las Vegas - Grand Canyon
29-04: Grand Canyon
30-04: Grand Canyon - Monument Valley
01-05: Monument Valley - Page
02-05: Page - Bryce Canyon
03-05: Bryce Canyon - Zion
04-05: Zion
05-05: Zion - Las Vegas
06-05: Las Vegas - Death Valley (Of is Zion - Death Valley in 1 dag ook te doen)
07-05: Death Valley - Sequoia (doenbaar of opsplitsen?)
08-05: Sequoia - Yosemite
09-05: Yosemite
10-05: Yosemite - San Francisco
11-05: San Francisco
12-05: San Francisco - Monterey
13-05: Monterey - Pismo Beach
14-05: Pismo Beach - Los Angeles
15-05: Los Angeles
16-05: Los Angeles - Amsterdam
Ik heb eventueel nog 2 (1, mocht de vertrek dag 15 april worden) dag(en) speling (18 mei is echt de uiterste terugvliegdatum) om op plekken wat langer te blijven of om de ritten wat korter te maken.
Alvast bedankt voor jullie eerdere input en ik hoor graag wat jullie van bovenstaand schema denken!
Gronemeyer
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik stelde dat al voor; dus het kan.06-05: Las Vegas - Death Valley (Of is Zion - Death Valley in 1 dag ook te doen)

Sequoia met 1 overnachting op weg van DV naar Yosemite geeft je niet veel tijd voor Sequoia en Kings Canyon, maar het kan wel. Overnacht dan wel in het park. Een dag meer daar zou mooi zijn.
Verder prima route zo!
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Gronemeyer: 15-04 t/m 17-05
Ok een zuidwest topic, maar toch even een reactie hierop.25-04: Miami (Key West)
Ik zou dit dus niet adviseren. Key West is niet even in een dagje te doen. Je rijdt echt zoveel voorbij op de andere keys. Wat wil je doen in de everglades? Misschien na een airboattoer toch beter al een stukje richting Key west rijden.
Als je zoals je aangeeft 2 dagen extra kan zou ik zeker een dag extra Sequoia doen. Verder kan je er eens over nadenken, afhankelijk van je vluchttijden van Miami naar Las Vegas om niet die nacht in Vegas te overnachten, maar om bv naar Laughlin te rijden en de dag erna al naar de GC te rijden en de volle dag, of 2 dagen, Las Vegas te doen tussen Zion en Death Valley.
Ik weet ook niet wat je plan bij de Grand Canyon is mbt wandelen, maar als je niet omlaag wil zou ik er maar 1 nacht blijven en of 2 nachten Page doen of 1 nacht naar San Francisco of LA verzetten.
-
- Amerika-newbie
Opnieuw bedankt voor jullie hulp!
Hebben besloten om inderdaad eerst naar Everglades te gaan en dan alvast een stukje de Keys op te rijden richting Key West.
Verder landen we pas 's avonds vrij laat in Vegas dus is het voor ons helaas geen optie om dan nog te gaan rijden. We hebben nog besloten om inderdaad de volledige dag weg te halen bij de Grand Canyon en deze er bij Bryce Canyon erbij te doen.
Ook hebben we nu nog een extra overnachting in de buurt van Sequoia gepland staan om daar wat meer tijd te hebben voor Sequoia en Kings Canyon.
Verdere tips zijn natuurlijk altijd nog welkom!
Hebben besloten om inderdaad eerst naar Everglades te gaan en dan alvast een stukje de Keys op te rijden richting Key West.
Verder landen we pas 's avonds vrij laat in Vegas dus is het voor ons helaas geen optie om dan nog te gaan rijden. We hebben nog besloten om inderdaad de volledige dag weg te halen bij de Grand Canyon en deze er bij Bryce Canyon erbij te doen.
Ook hebben we nu nog een extra overnachting in de buurt van Sequoia gepland staan om daar wat meer tijd te hebben voor Sequoia en Kings Canyon.
Verdere tips zijn natuurlijk altijd nog welkom!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waarom een extra nacht bij Bryce? Wat zijn jullie plannen daar?
En heb je nu een dag langer voor het zuidwesten, of heb je nog ergens een nacht minder gedaan om een extra nacht Sequoia te krijgen?
Marianne
En heb je nu een dag langer voor het zuidwesten, of heb je nog ergens een nacht minder gedaan om een extra nacht Sequoia te krijgen?
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die extra dag Bryce klinkt idd wat vreemd. Het kan wel overigens als je bv veel wandelingen wilt maken of wilt paardrijden of met een quad rond wilt rijden. Of als je de dag ervoor wat langer bij Page blijft hangen natuurlijk.
-
- Amerika-newbie
Na overleg met familie die al eerder zijn geweest hebben we er toch voor gekozen om een extra dag San Francisco in te plannen.
Dan nog een vraag, is het overal al mogelijk om te kamperen (in een tent) eind april/begin mei? En is het nodig om campings vooraf te reserveren? Ik heb begrepen dat die binnen de parken altijd heel snel vol zitten en dat vroeg reserveren noodzakelijk is (zijn we waarschijnlijk toch al te laat) maar hoe zit het met campings net buiten de parken?
Dan nog een vraag, is het overal al mogelijk om te kamperen (in een tent) eind april/begin mei? En is het nodig om campings vooraf te reserveren? Ik heb begrepen dat die binnen de parken altijd heel snel vol zitten en dat vroeg reserveren noodzakelijk is (zijn we waarschijnlijk toch al te laat) maar hoe zit het met campings net buiten de parken?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Mogelijk zal het overal wel zijn (sommige campsites zijn wel nog gesloten natuurlijk).
Wenselijk is een andere vraag, dat hangt af van wat je verwacht. bvb in Bryce kan het 's nachts nog wel best frisjes zijn.
Wenselijk is een andere vraag, dat hangt af van wat je verwacht. bvb in Bryce kan het 's nachts nog wel best frisjes zijn.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
En best frisjes betekent dan dat begin mei 's nachts enkele graden onder het vriespunt gewoon is en dat als het tegenzit <-10ºC mogelijk is. Je zou dan echter voor een hotel kunnen kiezen.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerika-newbie
Inmiddels alweer een aantal weken terug in Nederland, wil ik iedereen die ons hier geholpen heeft heel erg bedanken! We hebben echt een top vakantie gehad!
Voor de geïnteresseerden, is dit ons uiteindelijke "schema" geweest in het zuid-westen:
26-04 Miami - Las Vegas
27-04 Las Vegas
28-04 Las Vegas
29-04 Las Vegas - Grand Canyon
30-04 Grand Canyon - Monument Valley
01-05 Monument Valley - Page
02-05 Page - Bryce Canyon
03-05 Bryce Canyon - Zion
04-05 Zion
05-05 Zion - Death Valley
06-05 Death Valley - Lindsay
07-05 Lindsay - Sequoia/Kings Canyon - Fresno
08-05 Fresno - Yosemite
09-05 Yosemite
10-05 Yosemite - San Francisco
11-05 San Francisco
12-05 San Francisco
13-05 San Francisco - Monterey
14-05 Monterey - Los Angeles
15-05 Los Angeles
16-05 Los Angeles
17-05 Los Angeles
18-05 Los Angeles
19 + 20 -05 Los Angeles - Dusseldorf
Hebben in de nationale parken overal gekampeerd, hadden het weer vanaf de Grand Canyon tot aan Zion niet mee. In Bryce was het 's nachts -7 Celsius dus dat was wel even bibberen maar achteraf natuurlijk een mooie ervaring. Gelukkig van Sequoia tot aan het eind wel prima weer gehad.
Nogmaals allemaal hartstikke bedankt!
Voor de geïnteresseerden, is dit ons uiteindelijke "schema" geweest in het zuid-westen:
26-04 Miami - Las Vegas
27-04 Las Vegas
28-04 Las Vegas
29-04 Las Vegas - Grand Canyon
30-04 Grand Canyon - Monument Valley
01-05 Monument Valley - Page
02-05 Page - Bryce Canyon
03-05 Bryce Canyon - Zion
04-05 Zion
05-05 Zion - Death Valley
06-05 Death Valley - Lindsay
07-05 Lindsay - Sequoia/Kings Canyon - Fresno
08-05 Fresno - Yosemite
09-05 Yosemite
10-05 Yosemite - San Francisco
11-05 San Francisco
12-05 San Francisco
13-05 San Francisco - Monterey
14-05 Monterey - Los Angeles
15-05 Los Angeles
16-05 Los Angeles
17-05 Los Angeles
18-05 Los Angeles
19 + 20 -05 Los Angeles - Dusseldorf
Hebben in de nationale parken overal gekampeerd, hadden het weer vanaf de Grand Canyon tot aan Zion niet mee. In Bryce was het 's nachts -7 Celsius dus dat was wel even bibberen maar achteraf natuurlijk een mooie ervaring. Gelukkig van Sequoia tot aan het eind wel prima weer gehad.
Nogmaals allemaal hartstikke bedankt!
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Leuk te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2375 Weergaves
-