Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen

Bericht door PSVwally »

Daar is geen peil op te trekken. Meestal sowieso rond december januari, maar het kan ook zomaar morgenmiddag zijn en dan morgenavond weer over zijn.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Wij boekten die mooie prijzen in september en november voor de zomer daarna. Wellicht ben je dus een tikkeltje laat. Maar misschien komen er nog acties, je weet het met vliegtickets nooit.
Son68
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Son68 »

We hebben plannen voor zomer 2017, dus nog alle tijd :wink:
Chub
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Chub »

Son68 schreef:Wat een lage prijzen zie ik steeds voorbijkomen! Helaas zijn wij gebonden aan schoolvakanties en kunnen we op zijn vroegst in juli pas vertrekken. En de aanbiedingen die ik nu langs zie komen, zijn met vertrek tot ergens eind juni.
Weet iemand of de vliegtuigmaatschappijen voor het hoogseizoen (juli-augustus) ook dergelijke acties hebben? En al is het iets minder scherp, dan zouden we ook al blij zijn!
Voor 368 in de maand juli naar Boston is niet verkeerd voor het hoogseizoen. Het is dat we gaan verhuizen anders zaten we er weer.
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

@ Travelkitty:

De prijs staat dit weekend weer op €520.

Mocht je je hobby willen uitvoeren voor mij dan zou ik dat zeer waarderen.
We willen vertrekken op 10/6 richting Noord-Oost.(Boston - Nova-Scotia - Quebec - Montreal.) En terug op 2/7. Ik heb voornamelijk gekeken voor tickets naar Boston. Maar als New York goedkoper is, dan is dat ook zeker een optie. Wellicht is landen in Canada voordeliger, maar dan moet dat ook goed werken met de huurauto etc.
rdieteren
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door rdieteren »

@ Travelkitty

Hier het zelfde. Afgelopen week nog geen goedkeuring voor vakantie, dus tarieven laten liggen van 380-450 euro p.p. retour naar Los Angeles.
Nu €576 retour (Nog opzich prima prijs) (30 mei vertrek/8 juni terugkomst). Wellicht dat er nog deals komen, ik hoop het!
Travelkitty
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Travelkitty »

Pipo Chris schreef:@ Travelkitty:

De prijs staat dit weekend weer op €520.

Mocht je je hobby willen uitvoeren voor mij dan zou ik dat zeer waarderen.
We willen vertrekken op 10/6 richting Noord-Oost.(Boston - Nova-Scotia - Quebec - Montreal.) En terug op 2/7. Ik heb voornamelijk gekeken voor tickets naar Boston. Maar als New York goedkoper is, dan is dat ook zeker een optie. Wellicht is landen in Canada voordeliger, maar dan moet dat ook goed werken met de huurauto etc.
Je kan voor net onder de 400,- naar Montreal vliegen vanaf Brussel (of een ticket met de trein+ vliegen vanaf Amsterdam). Vliegen met BA/AA of KLM. Iets goedkoper zelfs,360,-, als je een dagje later terug gaat. Dit is dan een rechtstreekse vlucht met AirCanada of AirTransat.
https://www.google.nl/flights/#search;f ... 2016-07-02

Of inderdaad zoals hier ook een aantal keer voorbij kwam Düsseldorf- Boston voor 340,-: https://www.google.nl/flights/#search;f ... 2016-07-02
Laatst gewijzigd door Travelkitty op 14 feb 2016, 22:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Explore. Dream. Discover.

Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
Travelkitty
Amerikafan

Voor de liefhebbers zijn er trouwens nog goedkope tickets naar Seattle vanaf Brussel en Amsterdam te krijgen: 370,- met vertrek tot in mei.

Vanaf Brussel met KLM zelfs voor 280!! https://www.kayak.de/flights/BRU-SEA/20 ... 7-flexible
Trein+vliegticket
Laatst gewijzigd door Travelkitty op 15 feb 2016, 10:32, 3 keer totaal gewijzigd.

Travel 2017
babarage
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door babarage »

net tickets geboekt via Kilroy:
Düsseldorf - Chicago O'Hare op 2 augustus met een stop van 1h39 op Atlanta
Los Angeles - Düsseldorf op 30 augustus met een stop van 3 uur op Atlanta.

868 pp

Vind ik netjes voor hoogseizoen.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Travelkitty
Amerikafan

Even de goedkope tickets van dit moment op een rijtje

-Montreal voor 360,-, een rechtstreekse vlucht met AirCanada of AirTransat of net onder de 400 met BA/AA of KLM
https://www.google.nl/flights/#search;f ... 2016-07-02

-Boston vanaf Düsseldorf voor 340,-: http://www.skyscanner.nl/transport/vluc ... =5#results
Ook in de zomer

-Seattle vanaf Brussel al vanaf 280! Zoeken op kayak.de met vertrek vanaf ZYR (Brussel treinstation)
- Vanaf Amsterdam met vertrek tm eind april bv http://www.skyscanner.nl/transport/vluc ... se#results

En een tip voor 120,- korting bij vluchten met BA vanaf Duitsland
Voer deze code in bij het direct boeken van een vlucht bij BA: FLYNDER02JB
Je krijgt dan 120,- korting per boeking voor vluchten naar USA,Canada of Mexico. Let op! per boeking. Je kan er dus ook voor kiezen om losse tickets te boeken voor de meeste korting.

* het minimale bestedingsbedrag voor de kortingscode is 500,-
* Alleen bij vertrek vanaf Duitsland
* te gebruiken tm 21 feb
* Alleen vluchten uitgevoerd door BA of AA
* terugreis tm 30 juni

Voorbeelden:
- Vertrek bv juni naar Las Vegas komt dan op 480,-
- Ook tm juniDusseldorf- Miami 383,-
- San Francisco vanaf 480,-

@rdieteren naar LA maakt het helaas niet veel uit. Misschien vliegen op Las Vegas?
Laatst gewijzigd door Stan.Gobien op 15 feb 2016, 21:21, 4 keer totaal gewijzigd.
Reden: Eerste link gecorrigeerd

Travel 2017
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

-Boston vanaf Düsseldorf voor 340,-: https://www.google.nl/flights/#search;f ...
Ook in de zomer
Ook vanaf Keulen kan je goedkoop richting Amerika. http://www.eurowings.com/ brengt je voor tussen de €264 en €280 naar Boston
Keulen/Bonn airport ligt 40min onder Dusseldorf airport
Lord Bonez
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door Lord Bonez »

Hoi,

Travelkitty, waar vind je deze:

-Seattle vanaf Brussel al vanaf 280! https://www.kayak.de/flights/BRU-SEA/20 ... 7-flexible

Is die ook voor de zomer geldig?

Groeten
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Je linkjes werken niet allemaal zoals ze moeten werken Travelkitty.
Travelkitty
Amerikafan

PSVwally schreef:
-Boston vanaf Düsseldorf voor 340,-: https://www.google.nl/flights/#search;f ...
Ook in de zomer
Ook vanaf Keulen kan je goedkoop richting Amerika. http://www.eurowings.com/ brengt je voor tussen de €264 en €280 naar Boston
Keulen/Bonn airport ligt 40min onder Dusseldorf airport
Ja klopt. Jammer daarvan is wel dat er voor die prijs geen bagage, zitplaatskeuze en maaltijden/drankjes bij zitten. Dan kom je alweer op hetzelfde bedrag als de Airberlin/AirFrance aanbieding. En ik geloof dat dat hier op het forum wel iets gewilder is om alles erbij inbegrepen te hebben. Wat wèl ook een leuke is van Eurowings, dat je ook een enkeltje kan boeken ermee voor 100-150 euro dus. Mocht je alleen een one way nodig hebben bv met een ander enkeltje op reward miles.

@ Hinko :| ik zie het. Heb het even veranderd

@ Lord Bonez De laagste prijzen krijg ik al bijna niet meer gevonden. Zijn voornamelijk voor redelijk korte verblijven van een week. Niet in de zomer helaas. De vluchten vanaf Brussel met BA/KLM gaan, als ik even snel kijk, vertrek eind mei. Terug kan in juni. Voor ietsje meer http://www.skyscanner.nl/transport/vluc ... se#results

Travel 2017
BiancaDanny
Amerika-newbie

Bericht door BiancaDanny »

hallo allemaal, ik ben nieuw hier maar lees al een tijdje mee want we gaan dit jaar voor het eerst naar Amerika toe.
Spannend! Nu lees ik allemaal berichten over een minimale overstaptijd van 2 uur, nu hebben wij tickets met een overstaptijd van 1 uur 35 :shock: :shock:
dat is op Chicago, daarna vliegen we door naar San Fransisco. gaat dat problemen geven?? we zijn totaal onbekend met overstappen dus ik word hier wel lichtelijk zenuwachtig van.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

1.35 kan kort zijn. Je kan er vooraf helemaal niets van zeggen hoelang het duurt. Daarom wordt 2u aangeraden. De één is er altijd binnen 30min door, de ander doet er soms wel 3u over. Niet zenuwachtig worden, daar schiet niemand wat mee op zou ik zeggen.
Ga dus zo gauw je geland bent zo snel mogelijk naar immigrations, je koffer ophalen en door de douane en drop je koffer weer af. Loop een beetje door en ga niet voor je bij de volgende gate bent nog naar de wc, want dat scheelt weer tijd. Meestal zal je het wel halen, maar mocht het nu ontzettend druk zijn en je je vliegtuig missen, dan wordt je omgezet naar een volgende vlucht. Gaan er die dag geen vluchten meer, dan wordt je de volgende ochtend meegenomen en krijg je hotel en eetvouchers. Dit geldt allemaal wel alleen als je de vluchten als één hebt geboekt. Als je bv een retour Chicago hebt geboekt en voor dezelfde middag nog een enkele trip naar San Francisco met een andere maatschappij, dan gelden die regels niet en moet je een nieuw ticket aanschaffen.
rdieteren
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door rdieteren »

Travelkitty schreef: En een tip voor 120,- korting bij vluchten met BA vanaf Duitsland
Voer deze code in bij het direct boeken van een vlucht bij BA: FLYNDER02JB
Je krijgt dan 120,- korting per boeking voor vluchten naar USA,Canada of Mexico. Let op! per boeking. Je kan er dus ook voor kiezen om losse tickets te boeken voor de meeste korting.

* het minimale bestedingsbedrag voor de kortingscode is 500,-
* Alleen bij vertrek vanaf Duitsland
* te gebruiken tm 21 feb
* Alleen vluchten uitgevoerd door BA of AA
* terugreis tm 30 juni

Voorbeelden:
- Vertrek bv juni naar Las Vegas komt dan op 480,-
@rdieteren naar LA maakt het helaas niet veel uit. Misschien vliegen op Las Vegas?
Bedankt Travelkitty! Waar moet je die code van BA dan invoeren?
Op hun eigen site zit ik boven de 900 retour naar Las Vegas vanuit Düsseldorf?

Bedankt!
BiancaDanny
Amerika-newbie

Bericht door BiancaDanny »

PSVwally, dank je voor je reactie, ik denk dat ik het maar moet gaan zien en me nu maar rustig houden. Het duurt ook nog wel even voordat we gaan : 18 juli pas. :wink:
peps
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door peps »

Volgens mij is vandaag de flashsale afgelopen. Gisteren hebben we een optie genomen op een ticket en vandaag is het ticket ineens 500eu duurder voor 2 personen.
We hebben daarom vandaag de optie geboekt bij Lufthansa voor onze reis naar Seattle en west Canada. Bij de link vanaf Brussel treinstation kwamen wel hier en daar wat extra kosten, waardoor het verschil met Lufthansa nog maar 100euro was voor 2 personen. Daarom maar die laatste geboekt met gunstige tijden...
Helaas kom ik er nu pas achter dat het om tarief 'K' gaat en je dus extra moet betalen wil je een zitplaats kiezen!
Heeft er iemand hier ervaring wanneer je geen zitplaats kiest en met 2 personen reist? of je dan dus wel naast elkaar (of achter elkaar) zit. Ik verdom het om te betalen voor een zitplaats. Onze laatste lucht met Lufthansa was alweer enige tijd geleden en toen was betalen voor een stoel nog niet aan de orde (Google leert ons dat het sinds nov. 2013 is). Vorig jaar waren we met American Airlines en daar was de stoel gratis, maar kostte n ticket wel 500. onderaan de streep kom je dus ongeveer op hetzelfde uit...
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

@Peps; de stoelen bij Lufthansa kun je bij het inchecken gratis vastleggen.
Niet betalen; 24 uur voor vertrek zijn er ook nog wel stoelen vrij !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer