Bij booking.com moet je trouwens er ook altijd rekening mee houden dat tax en resortfee er nog niet bij inbegrepen zijn,bij hotels.com krijg je meteen de volledige prijs.
Wel altijd ter plekke even goed controleren of het klopt. Soms halen ze wel eens zaken door elkaar en zetten ze het er toch gewoon bij.
Elsvr schreef:je moet echt heel dikwijls op alle bookingssites gaan kijken en je overal aanmelden.Zo had ik eerst het Bellagio geboekt voor 870 euro voor 3 nachten (4pers),tax en resortfee incl, bij booking.com en heb het nu kunnen boeken voor 570 euro bij hotels.com.Blijft natuurlijk een van de duurdere opties in Las Vegas maar ik wil er gewoon graag eens gelogeerd hebben
Bij booking.com moet je trouwens er ook altijd rekening mee houden dat tax en resortfee er nog niet bij inbegrepen zijn,bij hotels.com krijg je meteen de volledige prijs.
Probeer een kamer met Lake view te krijgen, is echt de moeite waard, zeker bij een eerste keer Bellagio.
Ik twijfel ontzettend of ik the signature inwissel voor mgm grand, de kamers zijn kleiner.
Er is een leuke deal voor 20 dollar meer plus elke dag 2 buffetpassen (alleen weet ik nog niet hoevaak dit dan is qua dagen).
Echter er staat wel bij van de parking fee en dit was bij onze boeking niet zo, zou dit nog uitmaken?
Waar boek je zoiets dat je gratis buffetpassen erbij krijgt?
2009: rondreis noordoosten + Florida
2013: New York + Washington
2015: Rondje zuidwest San Francisco naar Las Vegas
2016: Rondje Los Angeles via kustroute naar Yellowstone en Las Vegas
2019: Vancouver - Calgary met dreumes
Elsvr schreef:
Bij booking.com staat er wel dat het inclusief Tax en resortfee is (althans bij het New York hotel in LV wat ik heb geboekt)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.