Ik ben sinds zaterdag terug van mijn aller aller eerste keer Amerika. We zijn een weekje naar New York geweest en ik moest zeggen: het was beter dan ik ooit had verwacht. Ik had toch een beetje schrik, want ik wil al zo'n 10 jaar naar Amerika en in het bijzonder naar New York. Ik verwachte er zoooo veel van en vaak word ik dan met mijn voetjes op de grond gezet en valt het vaak tegen. Gelukkig was dit deze keer totaal niet het geval!
Ongelofelijke vriendelijke mensen toch die Amerikanen! Super behulpzaam en je moet het zelf niet vragen of ze komen je helpen! Met andere woorden ik ben echt verliefd geworden op Amerika!
Gelukkig viel het voor mijn vriend ook mee (hij is meer het type: zon, zee en strand) maar ook hij vond het geweldig!
(Wow dat was een lange intro. Sorry!

Deze keer hebben we met Jetair geboekt aangezien we niet wouden dat er iets misliep. We hebben echt geen idee waar we heen willen. Misschien nog eens New York als het wat warmer is. Maar misschien kunnen jullie me helpen, aangezien jullie vast naar vele plaatsen zijn geweest. Wat was jullie favoriete reis? Hoeveel hebben jullie betaald? Waar boeken jullie? Welke periode gaan jullie?
Alvast bedankt!