Onze zoon zei enkele weken geleden dat hij in 2017 naar Alaska wil, een trektocht maken. Alaska zie ik wel zitten, die trektocht wat minder . Ik hou wel van rondtrekken, maar niet met mijn 4 kinderen. Hij vindt slapen in een camper met 6 personen dan weer niet zo handig, omdat zijn zus een onrustige slaper is. We zullen dus toch eens moeten uitzoeken welke auto groot genoeg is om comfortabel met 6 te reizen .
Beste Kalaman, we hebben ons voor kerst een nieuwe televisie cadeau gedaan en zijn nu via YouTube jouw films aan het bekijken, man, man, dat is toch genieten!
We hebben nu een 50 inch beeld met hypermoderne snufjes en roepen het uit van plezier zo ontzettend mooi, vooral dus die films van jou!
Thanks voor het delen ervan!
Hahaha, wist niet dat onze video's gebruikt werden om nieuwe TV's te 'testen' .
Ben wel een beetje verwonderd dat die nog van goede kwaliteit zijn op dergelijk groot scherm. Ze werden immers nog allemaal gemaakt met een GoPro die niet de allernieuwste is.
Bedoel je eigenlijk de aerial video's of de road video's?
2009 New York
2011 Zuidwesten
2016 Yellowstone, utah, south dakota, colorado, wyoming
2018 West- Canada
2024 Las Vegas (Death Valley NP, red rock SP, grand canyon NP)
2025 Las Vegas( Valley of Fire, Hooverdam, Ice age fossil SP)
Was ik bijna van mijn heimwee verlost en nu deze update
Als gewoonlijk, weer prachtige foto's!
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Ik geniet enorm van je updates hoor. En jullie hebben zo'n mooie foto's.
Dus laat maar komen die volgende updates
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
De volgende update staat online, dit voor toekomstige Kennicott reizigers die van plan zijn om de, lastige, hike naar de Bonanza Mine te doen: Hike Bonanza Mine
Deze hike biedt heel mooie uitzichten over de Kennicott Glacier, maar men doet die vooral omwille van de historische waarde. Eens boven bij de mijn waant men zich echt terug in de jaren 1910-1938.
Nee hoor, echt langs afgronden loop je nergens. Maar de laatste kilometer is wel langs switchbacks waar je geen bescherming hebt. Je ziet wel van hoe ver/diep/laag je komt, maar het is nergens gevaarlijk.
Ik weet wel niet hoe iemand met hoogtevrees daarop reageert. Is het enkel lopen langs afgronden die schrik aanjaagt of ook het zien van de hoogte waarop men loopt?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.