Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
B1/B2 visum ? Wat heb ik nodig
Het is niet voor niets een beroep dit allemaal te weten en ook de kennis te hebben wat waar en voor wie en waarom en wanneer iets toepasselijk dan wel toepasbaar is. Daar is jaren van studie voor vereist en ervaring, en voortdurende bijscholing. De mensen die dit beroep uitoefenen heten immigratie-advokaten.
Het kan eenvoudiger als het bedrijf dat je aanneemt eea. vaker heeft gedaan en dus ervaring heeft, weet welke visums mogelijk zijn en wat er voor nodig is, en dat ook kan aanleveren.
Het kan eenvoudiger als het bedrijf dat je aanneemt eea. vaker heeft gedaan en dus ervaring heeft, weet welke visums mogelijk zijn en wat er voor nodig is, en dat ook kan aanleveren.
- jobinnewyork
- Amerika-ontdekker
Ja en daar betaal je dan 600 euro voor. Nee dankje, ik regel het dan wel zelf. Komt goed!
Laatst gewijzigd door jobinnewyork op 16 jan 2007, 00:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- jobinnewyork
- Amerika-ontdekker
Groot gelijk, gewoon even alles goed lezen, met wat mensen over hun ervaringen praten, dan kom je er wel uit (of kun je in ieder geval beoordelen of je proffesionele hulp nodig hebt).jobinnewyork schreef:Ja er daar betaal je dan 600 euro voor. Nee dankje, ik regel het dan wel zelf. Komt goed!
Het probleem is dat hier op het forum mensen nogal eens roepen wat zij denken dat klopt, zonder dat ze bronnen geven of wat dan ook (mijzelf incluis

"You're drunk again."
"No, I'm just exhausted 'cause I've been up all night drinking."
"No, I'm just exhausted 'cause I've been up all night drinking."
- jobinnewyork
- Amerika-ontdekker
Re: B1/B2 visum ? Wat heb ik nodig
Hoe lang duurt de aanvraag van het B2 visum, kun je die binnen 5 weken binnen hebben? Of is dat onrealistisch?
-
- Amerika-expert
Re: B1/B2 visum ? Wat heb ik nodig
Afspraak maken op het consulaat, dan die datum + 1 week.anna82 schreef:Hoe lang duurt de aanvraag van het B2 visum
Als je nu meteen belt om een afspraak te maken, en onder de aanname dat je het papierwerk en/of anderszins klaar heb liggen, waarschijnlijk wel.anna82 schreef:kun je die binnen 5 weken binnen hebben?
Gr., Flipje
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht