Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 3
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 3
Ik heb even jullie hulp nodig! Ik zag bij Rental Cars een Jeep Grand Cherokee (Dollar Rental), ophalen en terugbrengen Miami Airport.
Periode: 28 juli t/m 20 aug. Totaal USD 730,01 incl. belastingen/kosten. Het is mij echter niet duidelijk of hier nu wel alle verzekeringen bijzitten.
Als extra optie kan ik nog wel aangeven 'Collision Damage Coverage' voor $11 per dag. Is dit de verzekering die normaal gesproken wordt aangeduid met SLI of LDW?
Periode: 28 juli t/m 20 aug. Totaal USD 730,01 incl. belastingen/kosten. Het is mij echter niet duidelijk of hier nu wel alle verzekeringen bijzitten.
Als extra optie kan ik nog wel aangeven 'Collision Damage Coverage' voor $11 per dag. Is dit de verzekering die normaal gesproken wordt aangeduid met SLI of LDW?
Florida 2014
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia / Westkust en Florida / Boston-New England 2022
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia / Westkust en Florida / Boston-New England 2022
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Diegene die op budget.com met de Family & Freinds code U1..... geboekt hebben, zeker controleren dat SLI & LDW er bij staan hé
Want die code doet raar op sommige locaties.
@Anita74
Heb je aangegeven dat je uit BE of NL komt? Ik denk dat je de versie voor amerikanen gebruikt hebt zonder nodige verzekeringen.
Want die code doet raar op sommige locaties.
@Anita74
Heb je aangegeven dat je uit BE of NL komt? Ik denk dat je de versie voor amerikanen gebruikt hebt zonder nodige verzekeringen.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Heb voor de zekerheid mijn boeking nog even nagekeken. Maar het staat ook op de bevestiging:
C7 rate terms
28 day 0 hour rental unlimited free miles Supplemental Liability included Loss Damage Waiver included 30 day maximum rental allowed
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ik heb ook gekeken bij budget.com maar er staat ook iets van tax: 0, betekend dat dat ik bij ophalen de tax nog moet betalen en dit er nog bijkomt? Ik kom er niet helemaal uit 

groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
De rest staat ook op 0. Ze specificeren het gewoon niet

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Dank je wel Martijn, dan weet ik dat ik op het vliegveld niet voor verrassingen kom te staan!
groeten Paula
- kustbewoner
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
ik betaalde 1287 euro voor Full Size SUV bij Alamo via AutoEurope 23 dagen van 6 tem 29 juli, pick up Miami
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Ik ben echt nog steeds ongelofelijk blij met onze prijs als ik alles zo zie. Ophalen 2 april, inleveren 30 april, Hertz SFO, Premium SUV voor 1176 euro.
Even buiten de USA om ... iemand hier ervaring met BB&L Car Rentals in Amsterdam? Wij huren daar voor 21 dagen een type Volkswagen Sportswagon (automaat) voor 956 euro. Kan niet echt iets gunstigers vinden op Schiphol, tenminste, voor een beetje redelijke maat auto.
Even buiten de USA om ... iemand hier ervaring met BB&L Car Rentals in Amsterdam? Wij huren daar voor 21 dagen een type Volkswagen Sportswagon (automaat) voor 956 euro. Kan niet echt iets gunstigers vinden op Schiphol, tenminste, voor een beetje redelijke maat auto.
Ik betaal via Hertz.es en met FB AMEX korting 889 euro (mid size suv 810 euro!) voor 19 dagen. Dit is inclusief one way toeslag (DEN -LAS)
Dit is voor een 7/8 Passenger Standard 4WD SUV (Group L4) FRAR.
Boek ik via hertz.nl ben ik 200 euro duurder uit voor een lagere autoklasse (5 Passenger Standard SUV (Group L) SFAR)
Beide zijn pay now tarieven.
Boek ik via hertz.nl ben ik 200 euro duurder uit voor een lagere autoklasse (5 Passenger Standard SUV (Group L) SFAR)
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mijn tarief is ook Hertz.es (Spaans resident en rijbewijs) en kortingscode RACE (Spaanse ANWB). Ook Pay now. Spanje is leuk 

- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Èen tijdje geleden al geboekt via US Carhire: 28 dagen (21 mei-19 juni) een Chevrolet Tahoe of gelijkwaardig (FFAR) voor 1080 euro. We keken nog even of dit niet te duur was. Dezelfde auto is nu bijna 2000 euro!
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Leuk he, als je gewoon ziet dat je op het juiste moment hebt toegehapt 

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik heb uiteindelijk ook hertz geboekt, 825 voor 20 dagen seattle - las vegas standaard SUV (grand cherokee). Hertz was de enige zonder one way fee.
- avsboz
- Amerikakenner
- Contacteer:
Kan dat als inwoner van Nederland zo ? Ik zie namelijk dat ik voor ons rondje Denver ook koper mate een Tahoe op pad kan dan nu met een Standard 7/8 persoons L4 via Hertz.NL. Voor beide voorbeelden gebruik ik een ANWB CDP. Is je Club 1 Gold dan ook geldig (ivm skip the counter mogelijkheid) ??Hinko schreef:Ik betaal via Hertz.es en met FB AMEX korting 889 euro (mid size suv 810 euro!) voor 19 dagen. Dit is inclusief one way toeslag (DEN -LAS)
Als dat zo is ga ik mijn huidige boeking van Hertz.nl annuleren en via Hertz.ES boeken.
EDIT: Als ik met mijn club nummer via Hertz.es ga reserveren. dan kom ik toch op NL prijzen uit...
Laatst gewijzigd door avsboz op 20 feb 2016, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
We boeken bijvoorbeeld ook toch rustig via .de en .co.uk?
Gewoon doen!
We leven in Europa. vrij verkeer van goederen en diensten.
Gewoon doen!
We leven in Europa. vrij verkeer van goederen en diensten.
- avsboz
- Amerikakenner
- Contacteer:
Als ik met mijn club nummer via Hertz.es ga reserveren. dan kom ik toch op NL prijzen uit...
Ik blijf wel op de .ES site, maar verder is alles wel in het Nederlands, inclusief de prijzen.

rechtsboven kun je het land en taal veranderen.
Heb je dat gedaan?
Heb je dat gedaan?
als ik via budget.com boek met friends code zijn voor mijn locatie de suv inclusief de verzekeringen . de gewone auto's niet
ik kom dan op 595 euro voor een standard suv ( ford edge oid) voor 21 dagen in mei .
dat lijkt me een goede prijs toch . ik huur normaal geen suv maar meestal een gewone standard of fullsize auto
ik kom dan op 595 euro voor een standard suv ( ford edge oid) voor 21 dagen in mei .
dat lijkt me een goede prijs toch . ik huur normaal geen suv maar meestal een gewone standard of fullsize auto
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
- avsboz
- Amerikakenner
- Contacteer:
Thanks Hinko
Door jou tip hebben we (netto) € 110,- kunnen besparen op exact de zelfde boeking. Met ANWB CDP korting nu 24 dagen een 7/8 Passenger Standard 4WD SUV (Group L4) FRAR vanuit Denver voor € 831,-.

Door jou tip hebben we (netto) € 110,- kunnen besparen op exact de zelfde boeking. Met ANWB CDP korting nu 24 dagen een 7/8 Passenger Standard 4WD SUV (Group L4) FRAR vanuit Denver voor € 831,-.
Iemand nog een truuk om onder de dure one-way fees uit te komen? We gaan vanaf Atlanta naar New York rijden, en de one-way fee maakt ongeveer 30% van de autohuur uit. Totale prijs overal tussen de 850 en 1000 voor 3 weken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19877 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties