Na heel lang meekijken heb ik dan eindelijk ook een topic aangemaakt

Eindelijk hebben we dit jaar onze bucketlistvakantie gepland! Ik ben al weken aan het puzzelen met de route en ik vond het tijd om jullie eens om raad te vragen. De route heb ik onder andere met behulp van dit forum bepaald, maar ik wil graag even advies van de experts

We vliegen op zondag 28 Augustus vanaf Amsterdam, via Heathrow, naar LAX. We komen om 14:30 aan. We doen dezelfde vliegroute op de terugvlucht en dan vertrekken we om 21:00 vanaf LAX. De tickets zijn al geboekt, dus hier kunnen we niets meer aan veranderen.
Oke, hierbij mijn idee voor onze route:
Dag 1: Aankomst LA
Dag 2: LA
Dag 3: LA - Pismo Beach
Dag 4: Pismo Beach - Monterey
Dag 5: Monterey - SF
Dag 6: SF
Dag 7: SF- Yosemity
Dag 8: Yosemity
Dag 9: Yosemity - Lone Pine/ Bishop (via Tioga Pass)
Dag 10: Lone Pine / Bishop - Las Vegas
Dag 11: Las Vegas
Dag 12: Las Vegas - Springdale
Dag 13: Springdale - Bryce
Dag 14: Bryce - Grand Canyon
Dag 15: Grand Canyon
Dag 16: Grand Canyon - Needles/Laughlin (via Oatman)
Dag 17: Needles/ Laughlin - strand vlakbij LAX?
Dag 18: vertrek
Is dit te doen volgens jullie? Mijn vriend maakt zich zorgen dat we alléén maar in de auto zullen zitten, maar volgens mij is dit wel in balans doordat ik redelijk vaak ergens 2 nachten heb ingepland.
Hebben jullie verder nog adviezen voor de route? Heb ik ergens teveel nachten ingepland of heb ik iets gemist? Page heb ik expres overgeslagen om daar een nacht te winnen.
Hebben jullie nog tips voor de laatste overnachting? Ik dacht eerder zelf aan Palm Springs, maar ik heb op dit forum al wel vaker gelezen dat dat niet echt een aanrader is.
Is het te doen om op dag 17 door te rijden naar het westen van LA, om daar naar een hotel bij het strand te komen? Omdat we op dag 18 pas ’s avonds vertrekken hebben we het eerste deel van de dag nog om dan lekker te chillen.
Sowieso zou ik graag bij onze eerste dagen in LA een hotel bij de kust hebben, dan zitten we al aan de goede kant van LA voor de doorreis en vanwege onze jetlag zullen we al vroeg wakker zijn dag 2 en dag 3. Dan kunnen we in de ochtend de highlights doen van LA en eventueel ’s middags nog wat aan het strand liggen. Heb gelezen dat Santa Monica een kwartiertje rijden is van LAX, hebben jullie hier ervaringen mee? Of zouden jullie iets anders adviseren?
Ik hoor het graag!
Groetjes Nienke en Remco (vandaar de nickname