Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Heeft iemand tips voor een hotel in Los Angeles?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Bollin
Amerika-ontdekker

Heeft iemand tips voor een hotel in Los Angeles?

Bericht door Bollin »

Mijn vrouw en ik zijn in L.A. van 20 juni tot en met 24 juni 2007. We zijn nog op zoek naar een leuk betaalbaar hotel in een liefst veilige buurt.
Het liefst zouden we ergens in West-Hollywood zitten, maar Santa Monica en Westwood zijn ook opties. (Ik veronderstel dat een betaalbaar hotel in Beverly Hills uitgesloten is.)

Alle tips zijn welkom,
alvast bedankt.

Dominiek
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij hebebn de afgelopen zomer overnacht in de Orchid Suites, op aanraden van veel forumleden. Is ons heel goed bevallen.

http://www.orchidsuites.com

Marianne
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Sluit me hier bij aan :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Re: Heeft iemand tips voor een hotel in Los Angeles?

Bericht door MattRob »

Bollin schreef:Mijn vrouw en ik zijn in L.A. van 20 juni tot en met 24 juni 2007. We zijn nog op zoek naar een leuk betaalbaar hotel in een liefst veilige buurt.
Het liefst zouden we ergens in West-Hollywood zitten, maar Santa Monica en Westwood zijn ook opties. (Ik veronderstel dat een betaalbaar hotel in Beverly Hills uitgesloten is.)

Alle tips zijn welkom,
alvast bedankt.

Dominiek
Voor een betaalbaar hotel moet je naar priceline kijken :wink: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
matthijs en rian
Amerikafan

Bericht door matthijs en rian »

orchid suites... op loopafstand van hollywood boulevard... en dicht bij universal en de LAzoo.
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Orchid Suites ken ik niet. Wij zaten in het Best Western Hollywood Hills hotel. Was op 5 min wandelen van Hollywood Blvd (maar het was nog wel een eindje wandelen naar Manns Chinese Theater), 10 min van een groot cinemacomplex. Ook heel dicht bij het Hollywood teken, op 1 afslag van Universal. Waren ook wat restaurantjes in de buurt, dus een beetje vanalles.

Behalve dat de lift een rare geur had, waren we hier ook heel tevreden.
Bollin
Amerika-ontdekker

Bericht door Bollin »

iemand ervaring met Hollywood Liberty Hotel?
Dit ligt in dezelfde straat als Orchid Suites en is $20 goedkoper.

Is de buurt een beetje veilig? Want op tripadvisor spreken ze elkaar tegen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Bollin schreef:iemand ervaring met Hollywood Liberty Hotel?
Dit ligt in dezelfde straat als Orchid Suites en is $20 goedkoper.

Is de buurt een beetje veilig? Want op tripadvisor spreken ze elkaar tegen.
Het Hollywood Liberty Hotel ken ik alleen van de buitenkant, maar ik moet zeggen dat de foto van de kamer mij niet echt enthousiast maakt.

Wat de buurt betreft: wij zijn er met onze dochters van 13 en 11 geweest, en ik heb me er niet onveilig gevoeld. Het is een drukke buurt, misschien is het heel laat op de avond anders, maar dat heb ik niet meegemaakt.
Vanaf het hotel loop je via het Hollywood Center (met veel winkels en restuarants) naar de Hollywood Blvd (op kaartjes lijkt het een doodlopende weg vanaf het hotel, maar je kunt er te voet dus tussendoor).
Het metrostation ligt er ook vlak bij, ideaal als je naar Universal Studios gaat.

Marianne
matthijs en rian
Amerikafan

Bericht door matthijs en rian »

We hebben er 2 nachten geslapen. We zijn alleen overdag buiten hotel geweest, niet het nachtleven opgezocht dus over situatie snachts kan ik niet zo heel veel zeggen. Maar overdag en savonds voelde het absoluut niet crimineel aan of zo. We zijn wel in het gebied rondom hotel gebleven. op loopafstand zeg maar en we zijn dag naar LA zoo geweest. en savonds naar universal city. We hebben dat gewoon met eigen vervoer gedaan. Ook niet vervelende situataties gehad of wat dan ok. Wel zijn er redelijk wat zwervers. Met name bij macdonalds voor de deur. Maar niet hinderlijk of zo, vallen je niet lastig.
Wij vonden het erg meevallen.
Wat betreft ander hotel, ja moet je zelf kiezen, hoe minder je betaald hoe minder je krijgt. Wij hadden ons geld echt wel over voor orchid suites. Het is schoon, netjes, en grote kamers. En gratis internetcomputer in lobby
Edith
Amerika-ontdekker

Bericht door Edith »

ik heb ook in Orchid Suites geslapen naar aanleiding van dit forum (is inmiddels als weer 1,5 jaar geleden). Maar was inderdaad prima en goede locatie.

groetjes Edith
Christel
Amerikafan

Bericht door Christel »

Hallo iedereen

Orchid Suites ziet er inderdaad heel goed uit, zeker qua ligging
De gratis parking is zeker mooi meegenomen ...

Onze eerste dag in La gaan we naar Disney
We dachten in Anaheim te slapen maar ik vind daar precies geen goed hotel
Is het een goed idee om bijvoorbeeld vanuit De Orchid Suites naar Disney te gaan of slapen we toch beter 1 nacht in Anaheim?

Groetjes
Christel
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Christel schreef:Onze eerste dag in La gaan we naar Disney
Is het een goed idee om bijvoorbeeld vanuit De Orchid Suites naar Disney te gaan of slapen we toch beter 1 nacht in Anaheim?
Vanuit LA naar Anaheim kun je wel wat drukte tegenkomen. Persoonlijk vond ik het wel prettig om Disneyland vanuit Anaheim te doen.
Er zijn zat hotels tegenover Disneyland. Wij sliepen in de Howard Johnson. Deze is op loopafstand van Disney.

In Anaheim staan trouwens twee Disneyparken. Naast Disneyland heb je er ook California Adventure. Hier staan de wat spannendere attracties zoals California Screamin (achtbaan) en Tower of Terror (valtoren).
Des
Amerikafan

Bericht door Des »

Wij vinden "The Inn at Venice Beach" echt een aanrader.
Staat ook op nr. 1 op http://www.tripadvisor.com, hier kun je de reviews lezen van verschillende hotels.
Dichtbij het strand en de boulevard van Venice beach, mucle beach etc.
Je kunt dit hotel boeken via de website van het hotel zelf, is wel redelijk prijzig >125 dollar per nacht.
eva
Amerikafan

Bericht door eva »

Wij hebben drie jaar geleden in Tropicana Inn op Harbor boulevard gelogeerd, vlakbij de hoofdingang van Disney. Een prima kamer met ontbijt. Destijds was het net gerenoveerd.
BigAppleLover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door BigAppleLover »

Christel schreef:Onze eerste dag in La gaan we naar Disney

Groetjes
Christel
Geen idee of je ondertussen al een hotel geboekt hebt, maar mocht je nog een hotel zoeken in Anaheim / bij Disney: probeer het eens via priceline.

Ik heb zojuist bij priceline.com via "name your own price" het 3* Crown Plaze Anaheim hotel kunnen boeken voor $ 57 p.nt. Normale prijs $ 119 p.nt voor 10-12 juni 2007. Dit hotel biedt voor een (overigens belachelijke) service fee van $9 p.dg. o.a. een shuttle service naar Disney aan.
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

BigAppleLover schreef:Ik heb zojuist bij priceline.com via "name your own price" het 3* Crown Plaze Anaheim hotel kunnen boeken voor $ 57 p.nt. Normale prijs $ 119 p.nt voor 10-12 juni 2007. Dit hotel biedt voor een (overigens belachelijke) service fee van $9 p.dg. o.a. een shuttle service naar Disney aan.
Wij zaten in het Howard Johnson in Anaheim. Op loopafstand van de Gate. Heb je geen shuttle nodig :)
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Chi Sin X schreef: Wij zaten in het Best Western Hollywood Hills hotel.
Behalve dat de lift een rare geur had, waren we hier ook heel tevreden.
Vertel!!!! :? :?
Muf, kattenpis, brandlucht??? Kunnen dus maar beter de trap nemen?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer