Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Asfaltmannetje: de tweede ronde
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reis Asfaltmannetje: de tweede ronde
Is je route op deze manier 2500 miles? Ik zou er dan sowieso nog wat bijkopen, want je gaat in bv Arches en Canyonlands, maar ook in andere parken en steden makkelijk nog een paar 100km extra rijden hoor.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
@marianne Zo potwisha omgezet naar twee dagen sunset campground bij grant grove.
@Paul Zit inmiddels op 2430 miles heb links en rechts al wat ruimte genomen maar denk toch boven de 2500 miles uit te komen.
Extra miles kosten 0.45 dollar + tax dus dit is ook weer niet de wereld en bij op voorhand bijboeken gaan ze per 500 miles.
Ik wil nog het stuk na Ouray gaan herbekijken en zien of we daar nog ruimte kunnen maken.
en anders is het jammer en moeten we bijbetalen YOLO
@Paul Zit inmiddels op 2430 miles heb links en rechts al wat ruimte genomen maar denk toch boven de 2500 miles uit te komen.
Extra miles kosten 0.45 dollar + tax dus dit is ook weer niet de wereld en bij op voorhand bijboeken gaan ze per 500 miles.
Ik wil nog het stuk na Ouray gaan herbekijken en zien of we daar nog ruimte kunnen maken.
en anders is het jammer en moeten we bijbetalen YOLO
Ja dat heb ik idd gedaan, mijn bescheidde mening is dat er toch doorgaans wel voldoende ruimt voor de rv isPauline24 schreef:Bedankt, ik neem aan dat je dan de lengte van de driveway aanhoudt voor de lengte van de camper?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Lodgepole was natuurlijk ook een mogelijkheid, maar 2 nachten Grant grove kan ook.
Ik ga ervan uit dat je het park via de 180 binnenrijdt en ook weer verlaat. Vandaar dat ik Potwisha niet begreep. Ook je argument voor het bezoek aan de General Sherman maakte de keuze niet duidelijker.
Dat is juist vanuit Ldogepole makkelijker omdat je dan de shuttlebus kunt nemen.
En ja, je rijdt echt heel veel meer dan volgens de routeplanner. Onderschat de afstanden in de parken niet.
Marianne
Ik ga ervan uit dat je het park via de 180 binnenrijdt en ook weer verlaat. Vandaar dat ik Potwisha niet begreep. Ook je argument voor het bezoek aan de General Sherman maakte de keuze niet duidelijker.

En ja, je rijdt echt heel veel meer dan volgens de routeplanner. Onderschat de afstanden in de parken niet.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
@ marianne
Yosemite is gelukt 6 en 7 augustus, bedankt voor je tips.
was allemaal bijna in 10 minuten weg.
Yosemite is gelukt 6 en 7 augustus, bedankt voor je tips.
was allemaal bijna in 10 minuten weg.

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 2130 Weergaves