Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Red Rock Motel in Page - kredietkaart
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Red Rock Motel in Page - kredietkaart
Hoi,
We zijn volop bezig om onze rondreis te plannen. Om in Page te overnachten, is mijn oog gevallen op Red Rock Motel: zien er degelijke kamers uit voor prima prijs.
Er is wel één groot nadeel: ze willen dat je je kredietkaartgegevens doorstuurt via e-mail of telefoon. Ik ben wel wat paranoïde van aard, dus ik twijfel hier heel erg hard aan. Iemand dezelfde ervaring bij dit motel? Ooit problemen gehad?
Bedankt!
We zijn volop bezig om onze rondreis te plannen. Om in Page te overnachten, is mijn oog gevallen op Red Rock Motel: zien er degelijke kamers uit voor prima prijs.
Er is wel één groot nadeel: ze willen dat je je kredietkaartgegevens doorstuurt via e-mail of telefoon. Ik ben wel wat paranoïde van aard, dus ik twijfel hier heel erg hard aan. Iemand dezelfde ervaring bij dit motel? Ooit problemen gehad?
Bedankt!
Re: Red Rock Motel - kredietkaart
Ik twijfelde ook maar toch maar gedaan. Ben er nog niet geweest.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Moet bij wel meer hotels, meestal geen probleem...
Hier hetzelfdeSuzieQ schreef:Ik twijfelde ook maar toch maar gedaan. Ben er nog niet geweest.

Ik was vooral overtuigd door alle positieve reacties op trripadvisor.
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
-
- Amerikafan
Ik stuur dan de kredietkaartgegevens in twee delen, vanop twee verschillende mailadressen.
Laatst gewijzigd door Tin_cricket op 24 feb 2016, 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-newbie
Via e-mail doe ik het zeker niet... Dat is sowieso onbeveiligd. Misschien wel via Skype of iets dergelijks. Vind het eigenlijk erg straf dat ze dat zo moeten doen 
En trouwens... standaard worden alle transacties uit Amerika geblokkeerd door de bank

En trouwens... standaard worden alle transacties uit Amerika geblokkeerd door de bank

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Dan wordt het tijd voor een endere bank.LennartMart schreef:Via e-mail doe ik het zeker niet... Dat is sowieso onbeveiligd. Misschien wel via Skype of iets dergelijks. Vind het eigenlijk erg straf dat ze dat zo moeten doen

- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Red Rock Motel in Page - kredietkaart
Heb je je bankkaarten op werelddekking staan?
-
- Amerika-newbie
Bij mijn bank worden bepaalde landen standaard geblokkeerd, waaronder de V.S. Je moet hiervoor expliciet toestemming gaan geven, vooraleer je ze daar kan gebruiken. Er zijn wel meer banken die dit standaard in België doen
Dit geeft geen problemen bij aankopen via 't internet: ik heb reeds een hotel betaald met dezelfde kredietkaart (eentje @ Mammoth Lakes), en dat gebeurde correct.
Ik wist echter niet dat het vragen van je kredietkaartgegevens op die manier effectief een manier was die gebruikt wordt door hotels... 't Is de eerste keer dat ik dit meemaak. Duidelijk een newbie

Dit geeft geen problemen bij aankopen via 't internet: ik heb reeds een hotel betaald met dezelfde kredietkaart (eentje @ Mammoth Lakes), en dat gebeurde correct.
Ik wist echter niet dat het vragen van je kredietkaartgegevens op die manier effectief een manier was die gebruikt wordt door hotels... 't Is de eerste keer dat ik dit meemaak. Duidelijk een newbie

- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Heb hun de gegevens vorig jaar per mail bezorgd en geen probleem mee gehad.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
- Symbolio
- Amerikafan
Het maakt niks uit wat je met je creditcard doet. Zolang ze je CVC code niet hebben (3-cijferig nummer achterop) kun je er in de regel niet direct heel veel mee. Gaat het mis of is er misbruik dan bellen de banken of CC-maatschappijen je direct op. En dat krijg je vrijwel altijd 100% vergoed. Mensen met een extreem hoog limiet zijn zeldzaam dus financieel heb je er niet zo heel snel last van.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Ik geef zo vaak mijn credit card gegevens via mail of telefoon door.
Nooit problemen mee gehad.
Enige problemen die ik ooit had: taxi maatschappij rekent 2 keer door (is dan vast een foutje, per ongeluk), dispuut met Hertz ivm unlimited mileage (en een kost van meer dan 1000 dollar meer),... in alle gevallen zeer goede support van Visa, altijd al mijn geld (en zelfs meer
) teruggehad.
Ik ben dan ook altijd heel gerust over VISA, is in mijn ogen vele malen veilliger dan geld. Zelfs per e-mail
Met kleinschalige motels en cabins komt het trouwens vaak voor dat ze je vragen de gegevens te mailen.
Nooit problemen mee gehad.
Enige problemen die ik ooit had: taxi maatschappij rekent 2 keer door (is dan vast een foutje, per ongeluk), dispuut met Hertz ivm unlimited mileage (en een kost van meer dan 1000 dollar meer),... in alle gevallen zeer goede support van Visa, altijd al mijn geld (en zelfs meer

Ik ben dan ook altijd heel gerust over VISA, is in mijn ogen vele malen veilliger dan geld. Zelfs per e-mail

Met kleinschalige motels en cabins komt het trouwens vaak voor dat ze je vragen de gegevens te mailen.
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Ik heb mijn gegevens ook wel eens gemaild, maar vraag me nu wel af hoe slim dit is. Ik kwam er vorige maand achter dat mijn credit card gekopieerd was en dat er 800 dollar mee was betaald. Gelukkig reageerde ik direct op de sms die ik kreeg en de kaart is direct geblokkeerd en ik heb mijn geld terug gekregen.
Vanaf nu ga ik dus niet meer mijn kaartnummer mailen en geef hem in restaurants ook niet meer af. Als je je gegevens mailt kunnen ze ook bewaard worden en later gebruikt worden, of zie ik dit verkeerd?
Vanaf nu ga ik dus niet meer mijn kaartnummer mailen en geef hem in restaurants ook niet meer af. Als je je gegevens mailt kunnen ze ook bewaard worden en later gebruikt worden, of zie ik dit verkeerd?
Ik geef mijn cc gegevens nooit af via mail. Volgens mij ben je dan zelf verantwoordelijk voor de gevolgen aangezien je onvoorzichtig met je gegevens omgaat.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik bel inderdaad gewoon even om ze door te geven. Tja, ook dan hebben ze de nummers en kunnen ze gebruikt worden, maar bij mail bestaat ook de kans op hackers nog.
Mijn kaart is trouwens vorig jaar nog geblokkeerd wegens fraude en het enige wat ik kan bedenken was een tankstation in Duitsland, waar ik trouwens via de pinautomhat met mijn creditcard had betaald.
Mijn kaart is trouwens vorig jaar nog geblokkeerd wegens fraude en het enige wat ik kan bedenken was een tankstation in Duitsland, waar ik trouwens via de pinautomhat met mijn creditcard had betaald.
- niekie73
- Amerikafan
- Contacteer:
En hoe willen ze dan zien dat jij dat gemaild hebt?mtl schreef:Ik geef mijn cc gegevens nooit af via mail. Volgens mij ben je dan zelf verantwoordelijk voor de gevolgen aangezien je onvoorzichtig met je gegevens omgaat.
Als je aankunt tonen dat je op het moment van betalen bijv in NL was en niet in de USA krijg je het gewoon terug gestort.
Reisverslag SouthWest 2016
Reisverslag NW.USA-Canada 2013
Reisverslag West Canada 2012
Reisverslag Noorwegen 2010
Reisverslag NW.USA-Canada 2013
Reisverslag West Canada 2012
Reisverslag Noorwegen 2010
-
- Amerika-newbie
Hotel geboekt via telefoon. Ook Canyon Ranch Motel moest ik CC opgeven trouwens (heb daar ook even naar gebeld)
Bedankt voor de reacties allemaal!
Bedankt voor de reacties allemaal!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 761 Weergaves
-
Laatste bericht door sevro