Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen
Alleen vandaag 13-18u DUS-JFK rechtstreeks EUR 298,54 - diverse data o.a. in april https://www.airberlin.com/de-DE/site/la ... pecial.php.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Er zijn weer goedkope tickets voor de zomer! Vliegen is vanaf Düsseldorf. Bestemmingen San Francisco, Phoenix,Dallas, Miami, Houston, Charlotte enz
Tickets zijn met KLM/AirFrance/Delta.
Juli en augustus:
Phoenix en Dallas 435,-
SF 480,-
enz, enz
Deze prijzen zijn later vandaag misschien alweer weg, dus zo snel mogelijk boeken bij interesse. Je weet maar nooit.
Zoeken oa via momondo
Tickets zijn met KLM/AirFrance/Delta.
Juli en augustus:
Phoenix en Dallas 435,-
SF 480,-
enz, enz
Deze prijzen zijn later vandaag misschien alweer weg, dus zo snel mogelijk boeken bij interesse. Je weet maar nooit.
Zoeken oa via momondo
Explore. Dream. Discover.
Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
Travel 2017
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Nog meer voordelige tickets, oa richting Florida en omstreken in Aug.
Vertrek vanaf Dusseldorf, met een korte overstap in Atlanta, vliegend met KLM / AF / Delta
Vanaf 405 euro bij WTC, in dit geval vertrek op 9 aug.
http://goo.gl/yWYyhH
Vertrek vanaf Dusseldorf, met een korte overstap in Atlanta, vliegend met KLM / AF / Delta
Vanaf 405 euro bij WTC, in dit geval vertrek op 9 aug.
http://goo.gl/yWYyhH
Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87
Op zoek naar een Amex referral link voor reguliere of FB kaart? PB mij.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
@derksen-peter dat zijn idd dezelfde tickets als ik hier boven noemde. Prijzen zijn er nog! En zelfs nòg lager. SF 439,- Phoenix 405,- enz
Explore. Dream. Discover.
Travel 2017
Travel 2017
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ze zijn er inderdaad nog ja! Ik weet niet hoe ik het heb gehad, maar het zijn inderdaad dezelfdeTravelkitty schreef:@derksen-peter dat zijn idd dezelfde tickets als ik hier boven noemde. Prijzen zijn er nog! En zelfs nòg lager. SF 439,- Phoenix 405,- enz

Reisgeschiedenis:
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
De Amerikaanse maatschappijen introduceren een nog goedkopere economy class, of gaat dit aangeboden worden tegen de huidige economy class prijzen om dan vervolgens voor de huidige economy class meer geld te gaan vragen?
http://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/c ... asic-class
http://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/c ... asic-class
Net gebruik gemaakt van de speciale promotie dit weekend bij Connections! 300€ voor een retourtje BRU - NYC (JFK) in december! \o/
Net rechtstreeks vanaf Delta geboekt voor oktober-november:
Heen: BRU 10:10 - JFK 12:37
Terug: JFK 19:30 - BRU 8:55 (volgende dag)
= €298,86
Heel tevreden mee
Heen: BRU 10:10 - JFK 12:37
Terug: JFK 19:30 - BRU 8:55 (volgende dag)
= €298,86
Heel tevreden mee

2009: AZ, NV, CA
2010: WA, OR, CA, NV, AZ, UT
2011: FL, LA, MS, AL, GA, NC, SC
2012: CA, NV, AZ, UT
2013: NV
2015: CA, NV, AZ, NM, TX
2016: NY, NJ, PA, DC, MD, MA, CT
2017: NYC
2010: WA, OR, CA, NV, AZ, UT
2011: FL, LA, MS, AL, GA, NC, SC
2012: CA, NV, AZ, UT
2013: NV
2015: CA, NV, AZ, NM, TX
2016: NY, NJ, PA, DC, MD, MA, CT
2017: NYC
Wat een prijzen zie ik voorbijkomen...
Ik was al blij met mijn tickets voor €380 rechtstreeks naar NYC, maar het kan dus nog beter
Ik was al blij met mijn tickets voor €380 rechtstreeks naar NYC, maar het kan dus nog beter

Ik zie ook allerlei interessante prijzen voorbij komen echter helaas niet voor onze data 13-27 aug (geen andere mogelijkheden). We doen een roadtrip rondom Vegas dus vliegen op LA, SF, Dallas, Phoenix of Denver is ook prima. Ik zoek op Momondo, Google Matrix, WTC, Kayak, Chaser en Jetcost.
Behalve een Thomas Cook vlucht via Manchester en United naar Phoenix vind ik tot nu toe niks redelijks onder de 900 Euro.
Alle hulp is welkom, bij voorbaat dank!!
Behalve een Thomas Cook vlucht via Manchester en United naar Phoenix vind ik tot nu toe niks redelijks onder de 900 Euro.
Alle hulp is welkom, bij voorbaat dank!!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Ik zie 685,-/1x overstappen, 27/8 is een dure dag... Meer: http://www.skyscanner.nl/transport/vluc ... se#results
Dank je harryh!
Dit is de Thomas Cook vlucht via Manchester. In de reviews las ik dat de Economy beenruimte dramatisch is. Nu was ik toch al van plan om Premium Economy te boeken echter via de Condor/Thomas Cook website vliegt de prijs dan richting 1400-1500 Euro voor dezelfde vlucht.
Dit is de Thomas Cook vlucht via Manchester. In de reviews las ik dat de Economy beenruimte dramatisch is. Nu was ik toch al van plan om Premium Economy te boeken echter via de Condor/Thomas Cook website vliegt de prijs dan richting 1400-1500 Euro voor dezelfde vlucht.
Hallo, ik ben nieuw hier op het forum. Om nou 44 pagina's door te lezen is wat veel, dus ik stel mijn vraag maar gewoon.
Wij overwegen om in de zomer 2017 naar Florida te gaan.
Route hebben we ons nog niet in verdiept, dat hangt mede af van de aankomst-/vertrek luchthaven. De prijs van de vluchten zal hierbij zeker ook een rol spelen. Mijn idee is om in ca. 3 weken een rondje te maken. Orlando, zuidkust, Miami, oostkust o.i.d. of andersom.
Vragen:
- vanaf wanneer kan ik het beste gaan zoeken naar tickets. Voor juli 2017 is er nu nog niets denk ik? Periode zoals ik nu inschat (21 juli - 11 augustus)
- hebben jullie een overzichtje welke vluchten rechtstreeks die kant op vliegen? Mag dus diverse vliegvelden in Florida zijn. Vertrek vanaf Nederland/Belgie/stuk Duitsland is prima.
- vanaf welke prijs moet ik 'toeslaan' ? Wannneer zeg je: niet twijfelen maar boeken? Wat is een beetje reeële prijs voor 2 volwassenen/2 kinderen (dan 10 en 13 jaar).
Wij overwegen om in de zomer 2017 naar Florida te gaan.
Route hebben we ons nog niet in verdiept, dat hangt mede af van de aankomst-/vertrek luchthaven. De prijs van de vluchten zal hierbij zeker ook een rol spelen. Mijn idee is om in ca. 3 weken een rondje te maken. Orlando, zuidkust, Miami, oostkust o.i.d. of andersom.
Vragen:
- vanaf wanneer kan ik het beste gaan zoeken naar tickets. Voor juli 2017 is er nu nog niets denk ik? Periode zoals ik nu inschat (21 juli - 11 augustus)
- hebben jullie een overzichtje welke vluchten rechtstreeks die kant op vliegen? Mag dus diverse vliegvelden in Florida zijn. Vertrek vanaf Nederland/Belgie/stuk Duitsland is prima.
- vanaf welke prijs moet ik 'toeslaan' ? Wannneer zeg je: niet twijfelen maar boeken? Wat is een beetje reeële prijs voor 2 volwassenen/2 kinderen (dan 10 en 13 jaar).
Vliegtickets kun je vaak vanaf 10-11 maanden vooraf boeken. Er is hier op het forum ook een hele mooie en handige zoekfunctie. Je hoeft dan geen 44 pagina's door te lezen 

2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
Welkom op het forum Kletskous!
Voor Duitsland zou je nog kunnen kijken naar Dusseldorf en Frankfurt. Oa Airberlin en Lufthansa vliegen naar rechtstreekse bestemmingen.
Een hele mooie eerste startpost met een handig overzicht van rechtstreekse vluchten vanaf Amsterdam en Brussel.Kletskous schreef: - hebben jullie een overzichtje welke vluchten rechtstreeks die kant op vliegen? Mag dus diverse vliegvelden in Florida zijn. Vertrek vanaf
Voor Duitsland zou je nog kunnen kijken naar Dusseldorf en Frankfurt. Oa Airberlin en Lufthansa vliegen naar rechtstreekse bestemmingen.
Dank voor jullie reactie. Maar het overzicht op de startpagina lijkt me inderdaad niet compleet, toch? Dat is alleen vanaf Brussel en Amsterdam.
Als ik op de site van Airberlin kijk, zie ik inderdaad ook rechtstreekse vluchten vanaf Dusseldorf naar Miami en Fort Myers. Zou het niet gemakkelijker zijn om ook deze vluchten te noemen op de startpagina (aangevuld met de andere mogelijkheden??)
Tips welkom!
Als ik op de site van Airberlin kijk, zie ik inderdaad ook rechtstreekse vluchten vanaf Dusseldorf naar Miami en Fort Myers. Zou het niet gemakkelijker zijn om ook deze vluchten te noemen op de startpagina (aangevuld met de andere mogelijkheden??)
Tips welkom!
Alleen de laatste paar pagina's doorlezen is meestal voldoende, oudere posts hebben aanbiedingen die alweer zijn verlopen.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Eoms, het ging over welke vluchten er vanaf AMS en BRU (en evt duitse luchthavens) allemaal zijn naar oa Florida...Voor de prijzen kan je inderdaad beter de laatste pagina's doorlezen. Maar bij het doornemen van de eerste post had een aantal van kletskous vragen al deels beantwoord geweest voor hij de vragen had hoeven stellen!

Ik denk dat niemand je het kwalijk zal nemen om dit uit te zoekenZou het niet gemakkelijker zijn om ook deze vluchten te noemen op de startpagina (aangevuld met de andere mogelijkheden??)

Jullie zijn ervaringsdeskundigen, ikke niet
Maar als iedereen zijn bevindingen hier even noemt, is dat toch zo gebeurd? Ik heb al een voorschotje gegeven hahaha.
Ik zal de laatste pagina's even doorlezen voor info over ticketprijzen naar Florida in de zomer, kijken of ik iets kan vinden.

Maar als iedereen zijn bevindingen hier even noemt, is dat toch zo gebeurd? Ik heb al een voorschotje gegeven hahaha.
Ik zal de laatste pagina's even doorlezen voor info over ticketprijzen naar Florida in de zomer, kijken of ik iets kan vinden.
Ik wil het wel een keer uitzoeken voor de populaire luchthavens zoals DUS en FRA.
Weet alleen niet wanneer maar als ik tijd over heb zal ik het doen.
Weet alleen niet wanneer maar als ik tijd over heb zal ik het doen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3585 Weergaves
-
Laatste bericht door Denise131
-
- 36 Reacties