Wij gaan jullie natuurlijk ook weer volgen. Veel plezier!
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's. http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Beste Elly
Moet je complimenteren met je versla en ook je andere verslagen erg mooi
Ik had een vraag ik zag op een van de fotoo's dat er geen gasoven in de camper zit is de magnetron misschien een combi
Prettige vakantie verder en we volgen jullie we gaan morgen weg en vrijdag camper ophalen gaan Route 66 grotendeels volgen
Vrgr Bert Tervoort
Leuk dat jullie vertrokken zijn. Ik heb de link naar jullie verslag al opgeslagen.
Ik heb alleen 1 probleem: ik zie het verslag van dag 1 niet. Als ik naar dag 2 ga is er geen probleem. Blader ik dan terug naar de vorige pagina (einde van verslag dag 1) dan krijg ik dat stuk dus wel te zien, maar nooit het begin.
Edit: blijkbaar werkt het in een andere browser (IE) wel. Meestal is het omgekeerd.
Ik hoorde dat er gisteren 47 campers vertrokken!? Lekker druk zeker? Vandaag gelukkig maar 13 wij vinden het wel warm hier in Chicago, hadden daar niet op gerekend.
We zijn inmiddels een heel eind zuidwaarts gereden. Op het moment staan we op een state park in Mississippi met het water zo ongeveer tot aan onze plek. Gelukkig zijn de weersvooruitzichten wat beter. Zo meteen op pad naar Vicksburg
Inmiddels hebben we vanochtend Big Bend verlaten. Wat een prachtig park om in maart te bezoeken. We hebben gisteren zo'n 15 kilometer gewandeld. Super mooi! Het verslag wordt op dit moment geüpload.
Groetjes uit Texas
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.