Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen
@Hinko ;" Weet alleen niet wanneer maar als ik tijd over heb zal ik het doen."
Ben je al door House of Cards ?
Ben je al door House of Cards ?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Het is van Eindhoven uit dan nog dichterbij om vanuit Luxemburg of Koln te vliegen dan vanuit Frankfurt, pak je die er ook direct bij dan

Nee gaat helemaal fout met de planning Bert. Al dagen niet gekeken, en de komende dagen lukt ook niet.
Maar natuurlijk Paul
Veel rechtstreekse bestemmingen zullen dat wel niet zijn. Doe jij alvast wat voorwerk?

Maar natuurlijk Paul

Veel rechtstreekse bestemmingen zullen dat wel niet zijn. Doe jij alvast wat voorwerk?

Ja, dat was een deel van de vraag, maar het ging ook over de prijzen.PSVwally schreef:Eoms, het ging over welke vluchten er vanaf AMS en BRU (en evt duitse luchthavens) allemaal zijn naar oa Florida...
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
ik zie FRA niet veel voorbijkomen als start luchthaven, vooral DUS.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
Ik zat net even te kijken bij Tix.nl
Als ik naar Amerika vlieg, en het maakt niet uit of dat via Schiphol of Düsseldorf is, dan is het zoals ik zie het goedkoopste om naar New York te vliegen. Da's goedkoper dan Washington of Philadelphia. Heb ik dat beetje goed gezien?
Ik heb als datum 1 mei gepakt. En dan +/- 3 dagen. Voor een enkele reis kom ik rond de 350 euro uit. Voor een retour rond de 440 euro. Dan is het uiteraard beter om een retour te pakken. Had bijvoorbeeld in gedachte enkel naar New York, en dan enkel terug vanuit bijvoorbeeld Philadelphia of Boston. Maar da's zonde van het geld, voor 90 euro heb je geen ticket terug.
Dus als ik alleen naar het vliegen kijk, en daar op wil proberen zo goedkoop mogelijk uit te zijn, moet ik een retour van Dusseldorf naar New York pakken. Klopt?
En dan verder kijken. Bij United kon je toen, zelfs nog als je al in Schiphol was, extra beenruimte bij boeken. Weet niet of dat altijd kan als je al op het vliegveld bent? Terug kon dat ook. Dan betaalde je iets van 40 euro extra dacht ik voor de extra beenruimte. Zoals ik het nu zie, is standaard 79 of 81 cm. Die 40 euro heb ik er wel voor over voor wat extra beenruimte. Maar geen idee of dat bij die vluchten van 440 euro retour ook mogelijk is.
Dan nog even verder kijken hier op de site. Ik zie op Tix.nl: AirBerlin, Finnair, Aeroflot ben ik ook tegen gekomen, Iberia zag ik ergens. Daar zal wel een apart topic over zijn denk ik. Zitten er überhaupt nog wel slechte firma's tussen? Heb je voor 500 een slechte, en voor 550 een goede, zou ik voor die 50 euro meer een goede pakken. Maar wat is goed, dat is natuurlijk weer subjectief. Maar zie ik Aeroflot, en zie ik KLM, zou ik op het gevoel voor KLM kiezen bijvoorbeeld. Of dat ook beter is, is dan weer het volgende punt. Dat weet ik niet. Dat hoop ik hier te vinden.
Als ik naar Amerika vlieg, en het maakt niet uit of dat via Schiphol of Düsseldorf is, dan is het zoals ik zie het goedkoopste om naar New York te vliegen. Da's goedkoper dan Washington of Philadelphia. Heb ik dat beetje goed gezien?
Ik heb als datum 1 mei gepakt. En dan +/- 3 dagen. Voor een enkele reis kom ik rond de 350 euro uit. Voor een retour rond de 440 euro. Dan is het uiteraard beter om een retour te pakken. Had bijvoorbeeld in gedachte enkel naar New York, en dan enkel terug vanuit bijvoorbeeld Philadelphia of Boston. Maar da's zonde van het geld, voor 90 euro heb je geen ticket terug.
Dus als ik alleen naar het vliegen kijk, en daar op wil proberen zo goedkoop mogelijk uit te zijn, moet ik een retour van Dusseldorf naar New York pakken. Klopt?
En dan verder kijken. Bij United kon je toen, zelfs nog als je al in Schiphol was, extra beenruimte bij boeken. Weet niet of dat altijd kan als je al op het vliegveld bent? Terug kon dat ook. Dan betaalde je iets van 40 euro extra dacht ik voor de extra beenruimte. Zoals ik het nu zie, is standaard 79 of 81 cm. Die 40 euro heb ik er wel voor over voor wat extra beenruimte. Maar geen idee of dat bij die vluchten van 440 euro retour ook mogelijk is.
Dan nog even verder kijken hier op de site. Ik zie op Tix.nl: AirBerlin, Finnair, Aeroflot ben ik ook tegen gekomen, Iberia zag ik ergens. Daar zal wel een apart topic over zijn denk ik. Zitten er überhaupt nog wel slechte firma's tussen? Heb je voor 500 een slechte, en voor 550 een goede, zou ik voor die 50 euro meer een goede pakken. Maar wat is goed, dat is natuurlijk weer subjectief. Maar zie ik Aeroflot, en zie ik KLM, zou ik op het gevoel voor KLM kiezen bijvoorbeeld. Of dat ook beter is, is dan weer het volgende punt. Dat weet ik niet. Dat hoop ik hier te vinden.
Al lees ik net hier ergens dat vliegen naar Boston goedkoper is dan naar New York. Maar vergelijk ik dat nu, kom ik juist op 120 euro duurder uit voor Boston op dezelfde datum.
Pak ik een andere datum, dan is Boston inderdaad weer 110 euro goedkoper dan New York.
Pak ik een andere datum, dan is Boston inderdaad weer 110 euro goedkoper dan New York.
Heb je wel gekeken naar de multi city optie? Dan kun je gewoon vliegen op NY en terug vanaf bijvoorbeeld Boston.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
Nee die optie zo even niet gezien bij Tix.nl. Maar misschien keek ik niet goed.
Heb nog even verder gekeken en naar Boston schijnt toch echt goedkoper te zijn dan New York ja. Via AirBerlin, directe vlucht.
Heb nog even verder gekeken en naar Boston schijnt toch echt goedkoper te zijn dan New York ja. Via AirBerlin, directe vlucht.
- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Wij vliegen met United Airlines via Washington DC naar New York. Helaas hebben we een tussen stop van 6 uur.
Nu is mijn vraag of het mogelijk is om bij aankomst naar de balie te gaan en te vragen of er eerdere vluchten gaan en of het mogelijk is deze dan om te boeken?
Of ben je verplicht aan je eigen schema te houden?
Nu is mijn vraag of het mogelijk is om bij aankomst naar de balie te gaan en te vragen of er eerdere vluchten gaan en of het mogelijk is deze dan om te boeken?
Of ben je verplicht aan je eigen schema te houden?
Voor alle foto's
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
je kunt altijd vragen toch. Vragen staat vrij.
Inderdaad, gewoon vragen, dat komt wel vaker voor. Nee heb je, ja kun je krijgen. Misschien kun je het zelfs al vragen bij het inchecken op Schiphol (of waar dan ook).
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt het inderdaad ter plekke vragen. Ik zou dat niet op Schiphol al doen, stel dat je vertraging oploopt onderweg, dan heb je een groter probleem als je de eerdere vlucht niet zou halen en de oorspronkelijke vlucht inmiddels volgeboekt is.
Let er wel op dat je het goed gaat met je bagage; bij ons is dat mis gegaan toen wij vorig jaar in Detroit een eerdere vlucht naar Las Vegas namen. Wij hadden toen de bagage al afgeven en pas daarna de vlucht gewijzigd. En hoewel ons werd verzekerd dat het goed zou komen, was dat helaas niet het geval.
Marianne
Let er wel op dat je het goed gaat met je bagage; bij ons is dat mis gegaan toen wij vorig jaar in Detroit een eerdere vlucht naar Las Vegas namen. Wij hadden toen de bagage al afgeven en pas daarna de vlucht gewijzigd. En hoewel ons werd verzekerd dat het goed zou komen, was dat helaas niet het geval.
Marianne
Omdat onze datums 13 -27 aug naar Las Vegas wel erg duur waren zijn we een week opgeschoven naar 20 aug - 3 sep
Prijzen waren iets vriendelijker richting de 700-800 maar wel vaak lange transfertjden.
Vanavond maar eens naast alle NL en DE sites Orbitz geprobeerd. Springt er ineens een Delta vlucht vanaf Brussel via JFK naar boven van $577. Prima overstaptijden dus vlug alles nog eens nagelopen maar het klopte echt! Meteen geboekt en op de Delta website vervolgens nooduitgang (comfort seats) vastgelegd voor alle vluchten. Kosten voor 2 man in totaal: tickets 1033 Euro plus 335 Euro voor de nooduitgang.
Helemaal top
!
Prijzen waren iets vriendelijker richting de 700-800 maar wel vaak lange transfertjden.
Vanavond maar eens naast alle NL en DE sites Orbitz geprobeerd. Springt er ineens een Delta vlucht vanaf Brussel via JFK naar boven van $577. Prima overstaptijden dus vlug alles nog eens nagelopen maar het klopte echt! Meteen geboekt en op de Delta website vervolgens nooduitgang (comfort seats) vastgelegd voor alle vluchten. Kosten voor 2 man in totaal: tickets 1033 Euro plus 335 Euro voor de nooduitgang.
Helemaal top

Hallo,
Ik vertrek dinsdag naar de VS en wou vandaag nog even mijn vluchturen checken.
Meteen merkte ik iets vreemd op.
Er staan nu plots twee heenvluchten (ipv 1) en 1 terugvlucht gepland.
De airline is momenteel niet bereikbaar, dus hen kan ik het niet vragen.
Zie afbeelding: http://oi68.tinypic.com/27ya1yu.jpg
Ik vertrek dinsdag naar de VS en wou vandaag nog even mijn vluchturen checken.
Meteen merkte ik iets vreemd op.
Er staan nu plots twee heenvluchten (ipv 1) en 1 terugvlucht gepland.
De airline is momenteel niet bereikbaar, dus hen kan ik het niet vragen.
Zie afbeelding: http://oi68.tinypic.com/27ya1yu.jpg
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Het das knap, je moet in twee vliegtuigen tegelijkertijd zitten! Succes 
Maar wat is je oorspronkelijke vluchtplan?
Vlieg je met meerdere mensen?

Maar wat is je oorspronkelijke vluchtplan?
Vlieg je met meerdere mensen?
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
De oorspronkelijke vlucht was via Stockholm, voor één persoon. (Eigenlijk 2, maar ikzelf vlieg via klm en mijn vriendin met SAS).
Blijkbaar heb ik te vroeg gepanikeerd want ik kreeg zonet een mail dat er een herboeking plaatsvond.
De vlucht via Stockholm is nu geschrapt.
Goed nieuws dus.
Blijkbaar heb ik te vroeg gepanikeerd want ik kreeg zonet een mail dat er een herboeking plaatsvond.
De vlucht via Stockholm is nu geschrapt.
Goed nieuws dus.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Koel. Dus ze is zomaar ingeboekt naar een rechtstreekse vlucht? Das beter!
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
Zo is dat.
Ik vermoed dat het te maken heeft met de problemen in BXL
Wijzelf gingen normaal ook vanuit BXL vertrekken, maar toen we te horen kregen dat de luchthaven nog zolang gesloten zou blijven, meteen de airlines gebeld en de vlucht BXL-Stockholm kostenloos laten wijzigen naar AMS-stockholm. Toen vertelde de medewerkster van SAS dat ik veel geluk had en het laatste plaatsje kon bemachtigen hiervoor, omdat de vraag erg groot was.
Waarschijnlijk hebben ze ons dus gewoon op de rechtstreekse vlucht gezet om wat plaats te ruimen.
Maar klagen doen we niet
Ik vermoed dat het te maken heeft met de problemen in BXL
Wijzelf gingen normaal ook vanuit BXL vertrekken, maar toen we te horen kregen dat de luchthaven nog zolang gesloten zou blijven, meteen de airlines gebeld en de vlucht BXL-Stockholm kostenloos laten wijzigen naar AMS-stockholm. Toen vertelde de medewerkster van SAS dat ik veel geluk had en het laatste plaatsje kon bemachtigen hiervoor, omdat de vraag erg groot was.
Waarschijnlijk hebben ze ons dus gewoon op de rechtstreekse vlucht gezet om wat plaats te ruimen.
Maar klagen doen we niet

de juiste IATA code voor Brussel is BRU.
BXL is Blue Lagoon airport
BXL is Blue Lagoon airport

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3551 Weergaves
-
Laatste bericht door Denise131