Ik ben Mark, 32, voorliefde voor de VS. Ondanks dat ik al jaren (>10 jaar denk ik al?) dit forum volg, heb ik me vandaag pas geregistreerd

Wij (mijn vriendin, zoontje van 2 en ik) gaan binnenkort een rondreis maken door het westen van de VS met een camper. Ik ben al maanden bezig om de route te plannen, eindeloos veel reisverslagen gelezen, maar ik blijf toch een beetje twijfelen over onze planning ,hier en daar. Om deze reden ben ik toch benieuwd naar de mening van anderen.
Ik heb er bewust voor gekozen om bijv. Lake Tahoe, Monument Valley en San Diego over te slaan, zodat we het aantal km nog een beetje beperken (al realiseer ik me dat dit aantal toch fors zal zijn). Ook probeer ik een aantal "rustdagen" te plannen waarin we niet van plek A naar plek B hoeven te reizen, met name voor de kleine.
1 Wo 27-apr Amsterdam LA
2 Do 28-apr LA (Op deze dag duren we een auto).
3 Vr 29-apr LA - Carpinteria (Camper ophalen, boodschappen).
4 Za 30-apr Carpinteria - Santa Cruz (Lange rit, maar hebben "heel de dag de tijd". Zullen veel stoppen onderweg).
5 Zo 01-mei Santa Cruz - San Franscisco (Walvistocht in Santa Cruz)
6 Ma 02-mei San Franscisco
7 Di 03-mei San Franscisco - Yosemite NP
8 Wo 04-mei Yosemite NP
9 Do 05-mei Yosemite NP - Sequioa NP (Ik ga liever via de Tioga Pass, maar die is wellicht niet open, en overnachten bij Silver Lake)
10 Vr 06-mei Sequioa NP - Las Vegas
11 Za 07-mei Las Vegas
12 Zo 08-mei Las Vegas - Grand Canyon NP
13 Ma 09-mei Grand Canyon NP
14 Di 10-mei Grand Canyon NP - Lake Powell
15 Wo 11-mei Lake Powell - Bryce Canyon NP (Bezoek Antelope Canyon, ik denk erover Bryce over te slaan en een nachtje langer te blijven).
16 Do 12-mei Bryce Canyon NP - Zion NP
17 Vr 13-mei Zion NP
18 Za 14-mei Zion NP - Las Vegas (Wil onderweg Valley of Fire bezoeken en wellicht overnachten. )
19 Zo 15-mei Las Vegas - Anaheim
20 Ma 16-mei Disneyland
21 Di 17-mei Anaheim - LA (Camper inleveren)
22 Wo 18-mei LA - Amsterdam
23 Do 19-mei Amsterdam
Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties

Mark