Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Heijden75: Camperrondreis Zuidwesten zomer 2016 met 2 kinderen (7 en 6)

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Heijden75
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis Heijden75: Camperrondreis Zuidwesten zomer 2016 met 2 kinderen (7 en 6)

Bericht door Heijden75 »

Mijn oog is gevallen op de cottonwood canyon road. Is deze onverharde weg in droge condities te doen met een 25 ft camper? Heeft iemand hier ervaringen mee, ik lees wisselende adviezen over deze route.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis Heijden75: Camperrondreis Zuidwesten zomer 2016 met 2 kinderen (7 en 6)

Bericht door Martin & Marianne »

De wisselende adviezen zullen te maken hebben met de wisselende omstandigheden.
Met een gewone auto kan het al lastig zijn, met een camper is het niet te doen.
Kijk eens hier en hier voor meer informatie.

Marianne
josea
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door josea »

Wij hebben de weg vorig jaar eind juli gereden en dat ging prima, was ook al wel drie weken droog weer toen. Van tevoren kun je even informatie inwinnen bij een Ranger bureau of Visitor center in de buurt. Die hebben per dirtroad een overzicht met wegcondities.
Wij hebben het gevraagd bij Bryce en in Cannonville. Je kunt ook internet checken, daar staat het overzicht ook op.
http://www.nps.gov/glca/learn/news/road-conditions.htm
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

josea schreef:Wij hebben de weg vorig jaar eind juli gereden ..
Met een camper?

Marianne
josea
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door josea »

Oh nee, dat was ik nog vergeten te schrijven, sorry... Met een "gewone" 4WD auto.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Heb redelijk wat ervaring met dirtroads rijden met een camper en draai mijn hand er dan ook niet voor om een flink stuk dirtroad te doen als dat zo uit komt maar de CCR zou ik niemand aan raden om die me een camper te doen.
Heijden75
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Heijden75 »

Dank voor de reacties!

Kan het nog niet uit mijn hoofd zetten, maar ik vrees dat we deze schitterende route moeten overslaan. Ik ben redelijk eigenwijs, dus ik zal zeker informeren op het moment dat we daar zijn!

Mochten er nog mensen die de ccr wel met een camper hebben gedaan, dan hoor ik graag de ervaringen! :mrgreen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer