Paul, op basis van deze post leidde ik af dat ze nog een extra nacht bij Zion heeft geplaatst, deze post was na het schema.Daisy16 schreef:Wij vertrekken eind augustus (29e) tot september.
Ook hebben wij al een dag bij Los Angeles afgehaald en een extra nacht/dag bij zion toegevoegd.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Daisy16: LA - LA
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Reis Daisy16: LA - LA
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien is het goed als Daisy even de laatste versie hier neer zet.
Ik zou ook kiezen voor 1 nacht Bryce en 1 nacht Zion in plaats van 2 nachten Zion.
Maar wellicht zit er nog wel wat meer ruimte in de route?
Marianne
Ik zou ook kiezen voor 1 nacht Bryce en 1 nacht Zion in plaats van 2 nachten Zion.
Maar wellicht zit er nog wel wat meer ruimte in de route?
Marianne
- Daisy16
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Wij zijn er nog niet over uit over hoe,wat, waar, wanneer enz de reis er uit komt te zien.
Ook zijn wij druk bezig met het plannen, uitzoeken en het verwerken van alle tips en reacties.
Als wij alles hebben uitgestippeld en wij allebei tevreden zijn met de reis/route dan deel ik dit graag met jullie.
Ook zijn wij druk bezig met het plannen, uitzoeken en het verwerken van alle tips en reacties.
Als wij alles hebben uitgestippeld en wij allebei tevreden zijn met de reis/route dan deel ik dit graag met jullie.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3679 Weergaves
-
Laatste bericht door Bravy
-
- 7 Reacties