Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Zalmanium: Florida + Bahama's. Toch nog een paar vragen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Reis Zalmanium: Florida + Bahama's. Toch nog een paar vragen.
Dank je wel miro.
Op zich hebben we tijd, dus kunnen we zeker nog een dagje in Miami relaxen.
Als we dan iets niet gezien hebben, kunnen we dat op dat moment doen.
Wat bedoel je met excursie?
Welke cruise gaan jullie dit jaar boeken als ik mag vragen?
Op zich hebben we tijd, dus kunnen we zeker nog een dagje in Miami relaxen.
Als we dan iets niet gezien hebben, kunnen we dat op dat moment doen.
Wat bedoel je met excursie?
Welke cruise gaan jullie dit jaar boeken als ik mag vragen?
Je kan bij de cruisemaatschappij excursies boeken. Je kan de stad bekijken, naar stranden, of naar Atlantis (waterpark bij Nassau). Je gaat dan vanuit de haven met een bus naar de plek van je excursie. Voordeel dat het schip wacht als de excursie te laat terugkomt. Als je zelf iets onderneemt en je bent te laat, dan hoeven ze niet te wachten.
Zo hebben wij een keer een excursie met een glass bottom boat gemaakt. En in Alaska zijn we naar de gletjers geweest en hebben we een berensafari gedaan.
Wij gaan met Norwegian cruise lines naar de Bahama's. Vier nachten vanaf Miami. We zijn afgelopen jaar met NCL naar Alaska geweest en in 2012 ook naar de Bahama's. We zijn erg tevreden over het freestyle concept van NCL. (geen vaste tafelindeling, geen kledingvoorschrift)
Daarnaast zit bij de cruises naar de Bahama's nu ook het sodapakket en alcohol tot $11 in het bedrag. Vaak moet je deze (fris)drank pakketten nog apart aanschaffen. Dat is een mooi extraatje. Ik weet niet hoe dit bij andere cruiselines is.
Zo hebben wij een keer een excursie met een glass bottom boat gemaakt. En in Alaska zijn we naar de gletjers geweest en hebben we een berensafari gedaan.
Wij gaan met Norwegian cruise lines naar de Bahama's. Vier nachten vanaf Miami. We zijn afgelopen jaar met NCL naar Alaska geweest en in 2012 ook naar de Bahama's. We zijn erg tevreden over het freestyle concept van NCL. (geen vaste tafelindeling, geen kledingvoorschrift)
Daarnaast zit bij de cruises naar de Bahama's nu ook het sodapakket en alcohol tot $11 in het bedrag. Vaak moet je deze (fris)drank pakketten nog apart aanschaffen. Dat is een mooi extraatje. Ik weet niet hoe dit bij andere cruiselines is.
USA: 2001-2010-2012-2013-2015-2016-2018-2023-2024
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, veel van Europa en meerdere cruises
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, veel van Europa en meerdere cruises
-
- Amerika-ontdekker
Aangezien de dagen echt niet kloppen met de cruise die we willen maken (4 nachten NCL) hebben we nu een paar opties, diegene die er een mening of ervaring over hebben, mogen er ons altijd mee helpen.
We zitten zowat in de knoop. De cruise die we willen is 4 nachten, 3 nachten vertrekt op een andere datum maar is zonder Freeport. De opties zijn:
- Cruise in het begin van de trip, maar dat lijkt zo stom. Iemand hier ervaring mee?
- Cruise op het einde, maar dan moeten we ons super hard haasten, en waarschijnlijk een paar zaken laten vallen om de cruise te kunnen doen.
- Cruise op het einde, indien we die van 3 dagen nemen, moeten we ons voor de reis zelf veel minder haasten (omdat de dagen dan wel overeenkomen) maar zien we Freeport niet.
Graag jullie ongezouten mening.
De datums van de cruises zijn hier de boosdoeners aangezien onze vertrekdata al vast stond op voorhand
We zitten zowat in de knoop. De cruise die we willen is 4 nachten, 3 nachten vertrekt op een andere datum maar is zonder Freeport. De opties zijn:
- Cruise in het begin van de trip, maar dat lijkt zo stom. Iemand hier ervaring mee?
- Cruise op het einde, maar dan moeten we ons super hard haasten, en waarschijnlijk een paar zaken laten vallen om de cruise te kunnen doen.
- Cruise op het einde, indien we die van 3 dagen nemen, moeten we ons voor de reis zelf veel minder haasten (omdat de dagen dan wel overeenkomen) maar zien we Freeport niet.
Graag jullie ongezouten mening.
De datums van de cruises zijn hier de boosdoeners aangezien onze vertrekdata al vast stond op voorhand

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik zou de cruise aan het einde doen, en dan nog 1 overnachting op Miami beach.
Wij hebben vorig jaar een 5 daagde cruise aan het begin gedaan met daarna nog een week Fort Meyers, en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zoveel aan vond
, het was voor ons de 2e keer west kust en voor ons is het meer levendige Miami beach veel leuker. We vonden de cruise ook zo leuk dat we daarna een beetje mwwwwaa waren.
Kijk ook eens bij de andere cruise maatschappijen, vorig jaar hebben we met Princess gecruisd en dat vonden we heerlijk, je hebt de keuze tussen vaste eettijden en tafel of gewoon eten wanneer je zin hebt, daar hadden we voor gekozen, de formal night vonden we erg leuk alhoewel we zelf gewoon, zoals de meesten, nette broek en net shirt droegen.
Over 3 weken gaan we met Celebrity een Trans-Atlantische cruise maken van Fort Lauderdale naar Barcelona, ook hier kun je kiezen voor eten wanneer het jouw uitkomt en niet op vaste tijden. Hier zijn de formaliteit nights inmiddels afgeschaft.
Ik zou dus een cruise kiezen die in jullie schema het beste uitkomt en verder kijken dan alleen NCL.
Wij hebben vorig jaar een 5 daagde cruise aan het begin gedaan met daarna nog een week Fort Meyers, en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zoveel aan vond

Kijk ook eens bij de andere cruise maatschappijen, vorig jaar hebben we met Princess gecruisd en dat vonden we heerlijk, je hebt de keuze tussen vaste eettijden en tafel of gewoon eten wanneer je zin hebt, daar hadden we voor gekozen, de formal night vonden we erg leuk alhoewel we zelf gewoon, zoals de meesten, nette broek en net shirt droegen.
Over 3 weken gaan we met Celebrity een Trans-Atlantische cruise maken van Fort Lauderdale naar Barcelona, ook hier kun je kiezen voor eten wanneer het jouw uitkomt en niet op vaste tijden. Hier zijn de formaliteit nights inmiddels afgeschaft.
Ik zou dus een cruise kiezen die in jullie schema het beste uitkomt en verder kijken dan alleen NCL.
-
- Amerika-ontdekker
We hebben een paar vergelijkende sites gebruikt en we komen telkens op dezelfde rederijen maar vooral op dezelfde datums terecht.
Ons verlof telt 17 of 18 dagen, dus dan is dit de uitleg van puntje 2 en 3 uit vorige post:
Cruise op het einde en super hard haasten:
De cruise vertrekt op dag 10 en komt dag 14 terug in Miami.
We hebben dus maar 10 dagen. We hebben dan nog 4 dagen na de cruise. Echt op het einde is dat dus ook niet.
Kunnen we bvb Miami en de Keys doen.
1-10: FL
10-14: Cruise (4n + Freeport)
14-18: Mia/Keys
Cruise op het einde, 3 dagen, geen Freeport:
Als we een cruise van 3 dagen nemen zonder Freeport, kunnen we op dag 13 of 14 vertrekken, wat ons véél meer tijd geeft.
Hier hebben we 13 dagen de tijd voor de cruise, en 1 dag na de cruise (Miami overnachting)
Maar hier zien we Freeport niet.
1-14: FL
14-17: Cruise (3n - Freeport)
17-18: Mia
Jacksonville
Wat we ook kunnen doen is vertrekken uit Jacksonville, dan zien we Freeport en Nassau (maar geen Cococay) en een dag op zee.
Voor die dag op zee heb ik een beetje schrik, is dat niet wat tijd verloren tov de 2 vorige opties ?
Welke zouden jullie aanraden en waarom uit deze 3 mogelijkheden?
Ons verlof telt 17 of 18 dagen, dus dan is dit de uitleg van puntje 2 en 3 uit vorige post:
Cruise op het einde en super hard haasten:
De cruise vertrekt op dag 10 en komt dag 14 terug in Miami.
We hebben dus maar 10 dagen. We hebben dan nog 4 dagen na de cruise. Echt op het einde is dat dus ook niet.
Kunnen we bvb Miami en de Keys doen.
1-10: FL
10-14: Cruise (4n + Freeport)
14-18: Mia/Keys
Cruise op het einde, 3 dagen, geen Freeport:
Als we een cruise van 3 dagen nemen zonder Freeport, kunnen we op dag 13 of 14 vertrekken, wat ons véél meer tijd geeft.
Hier hebben we 13 dagen de tijd voor de cruise, en 1 dag na de cruise (Miami overnachting)
Maar hier zien we Freeport niet.
1-14: FL
14-17: Cruise (3n - Freeport)
17-18: Mia
Jacksonville
Wat we ook kunnen doen is vertrekken uit Jacksonville, dan zien we Freeport en Nassau (maar geen Cococay) en een dag op zee.
Voor die dag op zee heb ik een beetje schrik, is dat niet wat tijd verloren tov de 2 vorige opties ?
Welke zouden jullie aanraden en waarom uit deze 3 mogelijkheden?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wij hebben de cruise uiteindelijk geschrapt uit ons reisplan. Wij vonden dat het uiteindelijk teveel tijd van onze 2 weken in beslag nam en hebben besloten om dan nog een keer apart een cruise te doen.
Die dag op zee, zou ik persoonlijk zonde vinden. Plus dat je misschien eerst wilt uitproberen hoe het bevalt op een schip? Die drie dagen zijn dan wel een leuke try-out. Als je inderdaad een excursie boekt op Nassau, maakt dat de cruise leuker en maakt het uiteindelijk niet meer zoveel uit welke eilandjes je aandoet.
Ik ben het met andere commentaren eens dat de cruise het beste aan het einde past, lekker uitrusten van alle indrukken van de dagen ervoor
Die dag op zee, zou ik persoonlijk zonde vinden. Plus dat je misschien eerst wilt uitproberen hoe het bevalt op een schip? Die drie dagen zijn dan wel een leuke try-out. Als je inderdaad een excursie boekt op Nassau, maakt dat de cruise leuker en maakt het uiteindelijk niet meer zoveel uit welke eilandjes je aandoet.
Ik ben het met andere commentaren eens dat de cruise het beste aan het einde past, lekker uitrusten van alle indrukken van de dagen ervoor

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik vond de 2 zee dagen bij de cruise fantastisch, helemaal niets moeten, echt vakantie, vandaar dit jaar Trans-Atlantisch, zeedagen genoeg. 
Maar als je het ziet als zonde dan kan je beter wat anders verzinnen.
Wij hebben na al die jaren Amerika wel een heel nader soort vakantie dan de meeste hier hoor, ik hoef niet zo nodig meer alles te zien.

Maar als je het ziet als zonde dan kan je beter wat anders verzinnen.
Wij hebben na al die jaren Amerika wel een heel nader soort vakantie dan de meeste hier hoor, ik hoef niet zo nodig meer alles te zien.

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Voor ons geldt hetzelfde, alleen zit ik dan liever met vaste grond onder de voeten; een villa in Florida bevalt ook heel goed 

-
- Amerika-ontdekker
Dank jullie wel voor de reacties. Jacksonville en het dag op zee gebeuren zijn we ook van af gestapt. Optie 3 = no-go.
Nu zouden we bvb in Orlando landen om dan uit Miami terug te vertrekken, dat scheelt ook weer (vooral dan we dan de springs allemaal kunnen doen).
Anders geformuleerd deze keer, dit zijn de 2 opties:
OPTIE 1: cruise in het 'midden', maar met Freeport (dus dagje meer) en ongeveer 100$ goedkoper pp. (NCL = 229$)
1 BRU - Orlando
2 Orlando - Orlando
3 Orlando - Daytona
4 Daytona - Tampa
5 Tampa - Sarasota
6 Sarasota - Fort Myers
7 Fort Myers - Everglades
8 Everglades - Palm Beach (*)
9 Palm Beach - MIA (*)
10 MIA - Cruise
11 Cruise - Cruise
12 Cruise - Cruise
13 Cruise - Cruise
14 Cruise - Key west (*)
15 Key Largo - Key Largo (*)
16 Key Largo - MIA (*)
17 MIA - BRU
OPTIE 2: cruise op het einde, zonder Freeport (dagje minder) en ongeveer 100$ duurder (NCL 309$ of RC 319$)
1 BRU - Orlando
2 Orlando - Orlando
3 Orlando - Daytona
4 Daytona - Tampa
5 Tampa - Sarasota
6 Sarasota - Fort Myers
9 - (*)
10 - (*)
11 MIA - Key west (*)
12 Key Largo - Key Largo (*)
13 Key Largo - MIA (*)
14 MIA - Cruise
15 Cruise - Cruise
16 Cruise - Cruise
17 Cruise - MIA
18 MIA - MIA
(*) dagen waar we mee kunnen spelen, staat op dit moment nog niet vast. Bvb bij optie 1, zeker na de cruise, iets rusigers doen met keys.
Samengevat: optie 1 is misschien in het 'midden' van de reis, maar kost 100$ minder, zien we meer en hebben we een dag meer.
Met die 100$ pp kunnen we bvb zelfs een excursie doen in Nassau
We zijn er nu aan uit wat onze 2 opties zijn, maar niet welke we gaan nemen.
Optie 1 is in ons ogen DE optie om alles te zien, wel iets minder handig -> de nadruk ligt meer op alles zien, vooral de cruise dan.
Optie 2 is in ons ogen DE optie waar alles goed uitkomt tov de datums maar we moeten wel 100$ meer betalen en minder zien.
Nu zouden we bvb in Orlando landen om dan uit Miami terug te vertrekken, dat scheelt ook weer (vooral dan we dan de springs allemaal kunnen doen).
Anders geformuleerd deze keer, dit zijn de 2 opties:
OPTIE 1: cruise in het 'midden', maar met Freeport (dus dagje meer) en ongeveer 100$ goedkoper pp. (NCL = 229$)
1 BRU - Orlando
2 Orlando - Orlando
3 Orlando - Daytona
4 Daytona - Tampa
5 Tampa - Sarasota
6 Sarasota - Fort Myers
9 Palm Beach - MIA (*)
10 MIA - Cruise
11 Cruise - Cruise
12 Cruise - Cruise
13 Cruise - Cruise
14 Cruise - Key west (*)
15 Key Largo - Key Largo (*)
16 Key Largo - MIA (*)
17 MIA - BRU
OPTIE 2: cruise op het einde, zonder Freeport (dagje minder) en ongeveer 100$ duurder (NCL 309$ of RC 319$)
1 BRU - Orlando
2 Orlando - Orlando
3 Orlando - Daytona
4 Daytona - Tampa
5 Tampa - Sarasota
6 Sarasota - Fort Myers
9 - (*)
10 - (*)
11 MIA - Key west (*)
12 Key Largo - Key Largo (*)
13 Key Largo - MIA (*)
14 MIA - Cruise
15 Cruise - Cruise
16 Cruise - Cruise
17 Cruise - MIA
18 MIA - MIA
(*) dagen waar we mee kunnen spelen, staat op dit moment nog niet vast. Bvb bij optie 1, zeker na de cruise, iets rusigers doen met keys.
Samengevat: optie 1 is misschien in het 'midden' van de reis, maar kost 100$ minder, zien we meer en hebben we een dag meer.
Met die 100$ pp kunnen we bvb zelfs een excursie doen in Nassau

We zijn er nu aan uit wat onze 2 opties zijn, maar niet welke we gaan nemen.
Optie 1 is in ons ogen DE optie om alles te zien, wel iets minder handig -> de nadruk ligt meer op alles zien, vooral de cruise dan.
Optie 2 is in ons ogen DE optie waar alles goed uitkomt tov de datums maar we moeten wel 100$ meer betalen en minder zien.
-
- Amerika-ontdekker
Niemand een mening? 

-
- Amerika-ontdekker
Planning is volledig veranderd in de zin dat we 1 dag meer verlof krijgen EN dus de cruise op het einde kunnen doen.
De heen/terugvlucht zal deze keer uit Miami zijn, dus wat denken jullie van dit:
1 BRU - MIA /PB
2 Palm Beach - Kissimmee
3 Kissimmee - boven orlando
4 boven orlando - daytona
5 daytona - ergens bovenaan (bij de springs die we gaan bezichtigen)
6 ergens boven - treasure island
7 treasure island - sarasota
8 sarasota - Fort Myers
9 Fort Myers - Everglades
10 Everglades - homestead
11 homestead - Key west
12 Key west - Key Largo
13 Key Largo - MIA
14 MIA/Cruise - Cruise
15 Cruise - Cruise
16 Cruise - Cruise
17 Cruise/MIA - MIA
18 MIA - BRU
De heen/terugvlucht zal deze keer uit Miami zijn, dus wat denken jullie van dit:
1 BRU - MIA /PB
2 Palm Beach - Kissimmee
3 Kissimmee - boven orlando
4 boven orlando - daytona
5 daytona - ergens bovenaan (bij de springs die we gaan bezichtigen)
6 ergens boven - treasure island
7 treasure island - sarasota
8 sarasota - Fort Myers
9 Fort Myers - Everglades
10 Everglades - homestead
11 homestead - Key west
12 Key west - Key Largo
13 Key Largo - MIA
14 MIA/Cruise - Cruise
15 Cruise - Cruise
16 Cruise - Cruise
17 Cruise/MIA - MIA
18 MIA - BRU
- rmathijssen
- Amerikafan
Een aardig volle planning, maar in je planning past nog wel een shooting range
.
In het zuidwesten van Miami (mooi op de route Keys -> Miami) kun je een shooting range meepakken. Deze heet Stone Hart's Gun Club, deze club helpt je wanneer je voor het eerste keer gaat schieten en hebben een aardige collectie met hebbedingetjes waar je uit kan kiezen.
Ik heb op ons blog een entry over deze shooting range:
http://ruudentamara.blogspot.nl/2015/06 ... ppist.html
Verder is Coral Castle ook wel leuk om te zien, kost niet veel tijd en je komt er langs:
http://ruudentamara.blogspot.nl/2015/06 ... es-en.html
Op ons blog in 2014 hebben we ook een rondje Florida gedaan, waaronder ook Sanibel, en zijn terug gekomen over de Tamiami trail (een lange saaie weg
). Om je een idee te geven van de Tamiami trail route, hieronder onze opnames van Miami Beach naar Naples (met een korte tussenstop):
https://www.youtube.com/watch?v=2-xTWFp ... 3&index=43
https://www.youtube.com/watch?v=QN2IoN8 ... 3&index=42

In het zuidwesten van Miami (mooi op de route Keys -> Miami) kun je een shooting range meepakken. Deze heet Stone Hart's Gun Club, deze club helpt je wanneer je voor het eerste keer gaat schieten en hebben een aardige collectie met hebbedingetjes waar je uit kan kiezen.
Ik heb op ons blog een entry over deze shooting range:
http://ruudentamara.blogspot.nl/2015/06 ... ppist.html
Verder is Coral Castle ook wel leuk om te zien, kost niet veel tijd en je komt er langs:
http://ruudentamara.blogspot.nl/2015/06 ... es-en.html
Op ons blog in 2014 hebben we ook een rondje Florida gedaan, waaronder ook Sanibel, en zijn terug gekomen over de Tamiami trail (een lange saaie weg

https://www.youtube.com/watch?v=2-xTWFp ... 3&index=43
https://www.youtube.com/watch?v=QN2IoN8 ... 3&index=42
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Als je de Loop Road pakt en een stop maakt bij Shark Valley is de Tamiami trail al aardig onderbroken. Zo saai vind ik die weg trouwens niet. Je bedoelt toch de 41 en niet Alligator Alley die boven langs loopt en wel saai is.
Ik zie in je schema Everglades staan als overnachtingsplaats. Bedoel je Everglades City? Je kunt nl ook in Naples overnachten.
Verder zijn er geen overnachtingsmogelijkheden tussen Naples en Miami.
Ik zie in je schema Everglades staan als overnachtingsplaats. Bedoel je Everglades City? Je kunt nl ook in Naples overnachten.
Verder zijn er geen overnachtingsmogelijkheden tussen Naples en Miami.
-
- Amerika-ontdekker
Leuke reacties allemaal, super !
- Shooting range en Coral Castle hebben we er bij gepland.
- Shark Valley zat inderdaad al in onze planning.
- We bedoelden een overnachting in de Everglades ergens. Goed dat je Naples ook vernoemt.
- Shooting range en Coral Castle hebben we er bij gepland.
- Shark Valley zat inderdaad al in onze planning.
- We bedoelden een overnachting in de Everglades ergens. Goed dat je Naples ook vernoemt.
-
- Amerika-ontdekker
Nog iemand ideën of commentaren rond de planning.
Vooral qua tijd en/of afstanden tussen de dagen ?
Zelfs ervaring qua leuke of goedkope overnachtingen.
Vlucht en cruise zijn besteld dus die dagen liggen vast nu
Vooral qua tijd en/of afstanden tussen de dagen ?
Zelfs ervaring qua leuke of goedkope overnachtingen.
Vlucht en cruise zijn besteld dus die dagen liggen vast nu

Waar gaan jullie op dag 9 dan precies overnachten? Kamperen in het nationaal park? Zoals Vito aangeeft zijn er geen overnachtingsplekken tussen Naples en Mamia/Homestad. De meeste meeste highligts van de Everglades vindt je op de weg vanaf Naples naar Homestead (die highway heet ook wel de Tammiami trail). Je kan op dag 9 dus al in Homestead overnachten. Overnachten in Everglades City heeft niet veel zin omdat je dan weer terug moet rijden als je die dag de Loop Road en/of Shark Valley gaat bezoeken.
Staat Key Largo op de planning omdat jullie snorkelaars zijn? Anders kan je misschien beter voor een midkey als Isla Morada of Maratonh kiezen of gelijk doorrijden naar Miami.
Staat Key Largo op de planning omdat jullie snorkelaars zijn? Anders kan je misschien beter voor een midkey als Isla Morada of Maratonh kiezen of gelijk doorrijden naar Miami.
-
- Amerika-ontdekker
Snorkelaars is veel gezegd, maar we zouden idd graag gaan snorkelen.
Dit is de planning hoe hij er nu uitziet, dus alle slaapplaatsen zijn ondertussen bekend.
Wat we nu niet weten is wat we met die dag extra gaan doen
1 BRU - MIA /PB
2 Palm Beach - Kissimmee
3 Kissimmee - Orange city
4 boven orlando - gainesville
5 ergens boven - caladesi island
6 caladesi island - sarasota
7 sarasota - Fort Myers
8 Fort Myers - Naples
9 Naples - homestead
10 homestead - Key west
11 Key west - Key Largo
12 Key Largo - MIA
13 ??? - ???
14 MIA - Cruise
15 Cruise - Cruise
16 Cruise - Cruise
17 Cruise - MIA
18 MIA - BRU
Dit is de planning hoe hij er nu uitziet, dus alle slaapplaatsen zijn ondertussen bekend.
Wat we nu niet weten is wat we met die dag extra gaan doen

1 BRU - MIA /PB
2 Palm Beach - Kissimmee
3 Kissimmee - Orange city
4 boven orlando - gainesville
5 ergens boven - caladesi island
6 caladesi island - sarasota
7 sarasota - Fort Myers
8 Fort Myers - Naples
9 Naples - homestead
10 homestead - Key west
11 Key west - Key Largo
12 Key Largo - MIA
13 ??? - ???
14 MIA - Cruise
15 Cruise - Cruise
16 Cruise - Cruise
17 Cruise - MIA
18 MIA - BRU
- rmathijssen
- Amerikafan
In MIA is genoeg te doen, ik heb er inmiddels vele dagen mezelf zonder problemen bezig kunnen houden.
Een paar suggesties:
Food tours door verschillende gebieden
Boot huren en rondvaren op de Biscayne Bay (heerlijk relax!)
Mall bezoeken (Dolphin of Aventura mall)
Vizcaya Museum & Gardens
Wynwood
Key Biscayne
En mocht je het leuk vinden: je kunt ook naar de Gator Boys, vonden we toch leuk om een keer in het echt te zien
Een paar suggesties:
Food tours door verschillende gebieden
Boot huren en rondvaren op de Biscayne Bay (heerlijk relax!)
Mall bezoeken (Dolphin of Aventura mall)
Vizcaya Museum & Gardens
Wynwood
Key Biscayne
En mocht je het leuk vinden: je kunt ook naar de Gator Boys, vonden we toch leuk om een keer in het echt te zien

Gewoon als interesse; met welke rederij gaan jullie de cruise maken?
USA: 2001-2010-2012-2013-2015-2016-2018-2023-2024
-
- Amerika-ontdekker
NCL, zoals aangeraden 
Wat doen jullie met de auto ?
Huur je de auto tot na de cruise (en zet je ze op een parking)?
Of huur je de auto tot voor de cruise en de laatste dag voor vertrek doe je zonder auto ?
Of huur je nog een auto voor die laatste dag ?

Wat doen jullie met de auto ?
Huur je de auto tot na de cruise (en zet je ze op een parking)?
Of huur je de auto tot voor de cruise en de laatste dag voor vertrek doe je zonder auto ?
Of huur je nog een auto voor die laatste dag ?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1767 Weergaves
-
Laatste bericht door Eefje80
-
- 13 Reacties