Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Betaalbaar kwaliteitshotel in New York
Re: Betaalbaar kwaliteitshotel in New York
Voor mijn aankomende trip hebben ze alleen nog kamers voor één persoon en een uitklapbed. Voor hetzelfde geld of meer dan ik nu voor een tweepersoons bij the Leo House betaal. Maar ga het zeker onthouden, goede plek en ziet er netjes uit.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ja, ik heb er vorig jaar of 2 jaar terug verbleven .... ik geloof vorig jaar ... is op zich goed bevallen, maar ik miste 's avonds de rust van Upper West .... Ik blog en de wifi was daar niet echt toereikend voor, dus vertrok ik elke avond met mijn laptop naar de Starbucks .... waar het dan best wel druk was en ik daar eigenlijk een beetje moe van werd
vandaar dat ik dit jaar het Imperial Court Hotel in Upper West uit ga proberen, ik voel me echt helemaal thuis in die buurt
maar het verblijf voldeed wat mij betreft uitstekend aan de verwachtingen .... zoals ik al zei, lekker ruime kamers .... geen tv, geloof ik, weet ik niet meer zeker ... meestal neem ik foto's, maar dat was ik die keer vergeten ...
ja, vorig jaar, van dit blog
vandaar dat ik dit jaar het Imperial Court Hotel in Upper West uit ga proberen, ik voel me echt helemaal thuis in die buurt

maar het verblijf voldeed wat mij betreft uitstekend aan de verwachtingen .... zoals ik al zei, lekker ruime kamers .... geen tv, geloof ik, weet ik niet meer zeker ... meestal neem ik foto's, maar dat was ik die keer vergeten ...
ja, vorig jaar, van dit blog
- meyem
- Amerika-expert
ja, als het goedkoper is, moet je het zeker bij het Leo houden .... ik ga nog eens kijken, ik geloof dat ze geen kamer meer hadden voor mijn data, tenminste, niet via booking.com .... op de eigen site moet je het eerst aanvragen ... en ik heb het Imperial al betaald .... 1100 euro voor 10 nachten, ook wel te overzien, vond ik ....
Ja, dat is een mooie prijs inderdaad. Betaal nu 790 voor zeven nachten, dus net iets meer. Wel een tweepersoons kamer dit keer want ga met mijn vriend.
Ben blij te ontdekken dat er meer goede betaalbare opties zijn dan ik wist. Dat biedt perspectief voor volgende tripjes
Ben blij te ontdekken dat er meer goede betaalbare opties zijn dan ik wist. Dat biedt perspectief voor volgende tripjes

- meyem
- Amerika-expert
hey, Ginny, ik kom net dit adres tegen een in TR .... ook lekker betaalbaar!
Deze even uit het oog verloren. Bedankt voor alle fijne tips! Ik hoop rond de 100 euro per nacht iets te kunnen vinden.
Ga alle hotelletjes hier even checken.

2009: AZ, NV, CA
2010: WA, OR, CA, NV, AZ, UT
2011: FL, LA, MS, AL, GA, NC, SC
2012: CA, NV, AZ, UT
2013: NV
2015: CA, NV, AZ, NM, TX
2016: NY, NJ, PA, DC, MD, MA, CT
2017: NYC
2010: WA, OR, CA, NV, AZ, UT
2011: FL, LA, MS, AL, GA, NC, SC
2012: CA, NV, AZ, UT
2013: NV
2015: CA, NV, AZ, NM, TX
2016: NY, NJ, PA, DC, MD, MA, CT
2017: NYC
Ook prima zo te zien!meyem schreef:hey, Ginny, ik kom net dit adres tegen een in TR .... ook lekker betaalbaar!
En ik denk ook houten vloeren te zien, waar Nightfoal naar op zoek is.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Iemand ervaring met de wijk Woodside in Queens? Ik heb daar een Quality Inn gevonden voor 100 euro per nacht met eigen badkamer. Op 2 minuten afstand van de metro waarmee je in een kwartier in Manhattan bent. De recensies op Tripadvisor zijn ook goed.
Iemand ervaring met dit hotel? https://www.booking.com/hotel/us/qualit ... de.nl.html?
Iemand ervaring met dit hotel? https://www.booking.com/hotel/us/qualit ... de.nl.html?
http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
- meyem
- Amerika-expert
Nou, reviews op trip zijn volgens mij niet 'goed' te noemen ... goed lezen en je afvragen of jij tegen de dingen kan waar anderen zich druk over maken ... Niet zo heel ver Queens in, met de 7, het lijkt te doen met de subway ....
zelf zou ik me goed inlezen voor ik dit hotel zou boeken, maar dat is vooral gevoelsmatig ...
de buurt ken ik verder niet, ben je al eens met streetview rond wezen wandelen? >> de subwayhalte is echt wel dichtbij .... dat lijkt me wel te doen ....
zelf zou ik me goed inlezen voor ik dit hotel zou boeken, maar dat is vooral gevoelsmatig ...
de buurt ken ik verder niet, ben je al eens met streetview rond wezen wandelen? >> de subwayhalte is echt wel dichtbij .... dat lijkt me wel te doen ....
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Het hotel krijgt een 7,1, dat lijkt mij prima. Goed is natuurlijk ook relatief
Ik heb de beoordelingen gelezen en bijna iedereen zegt hoe dicht het bij de metro is, dat lijkt mij een pluspunt.
De wijk ken ik niet, vandaar mijn vraag hier of iemand er ervaring mee heeft. Het hotel ziet er van buiten namelijk wel wat troosteloos uit. Aan de andere kant ben je toch vooral in het centrum en slaap je alleen maar in je hotel. Ik vind het in ieder geval de besparing ten opzichte van het centrum wel waard
Ik hou me sowieso aanbevolen voor andere tips. Maar aangezien wij voor New York een rondreis van 3 weken doen is er niet meer zo heel veel budget over voor de hele dure hotels

De wijk ken ik niet, vandaar mijn vraag hier of iemand er ervaring mee heeft. Het hotel ziet er van buiten namelijk wel wat troosteloos uit. Aan de andere kant ben je toch vooral in het centrum en slaap je alleen maar in je hotel. Ik vind het in ieder geval de besparing ten opzichte van het centrum wel waard

Ik hou me sowieso aanbevolen voor andere tips. Maar aangezien wij voor New York een rondreis van 3 weken doen is er niet meer zo heel veel budget over voor de hele dure hotels

2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
- meyem
- Amerika-expert
die 7.1, dat is bij booking.com, niet bij Trip .... ik hou bij booking.com inderdaad minstens 7+ aan, maar dat is dan wel echt een ondergrens ... het nadeel van Trip is dat iedereen een review kan posten, daarom sla ik eenmalige reviewers ook altijd over. Bij booking.com kun je alleen een review invullen als je via hen geboekt hebt ... dat is dus iets betrouwbaarder ...
ik ben het niet met je eens dat het hotel van buiten er armoedig uitziet ... ik vind het nogal doorsnee ... over de binnenkant wisselen de meningen iets ...
wat die buurt betreft, je gaat hier niemand vinden die die buurt kent, dan heb je op TripAdvisor meer kans ... of het voor jou de besparing waard is, ook dat kun je alleen zelf bepalen. De subway is vlakbij, ik lees dat je binnen 20 minuten in Manhattan bent, dat lijkt mij wel te doen ... ook als je even tussendoor behoefte hebt om naar je hotel te gaan.
ik ben het niet met je eens dat het hotel van buiten er armoedig uitziet ... ik vind het nogal doorsnee ... over de binnenkant wisselen de meningen iets ...
wat die buurt betreft, je gaat hier niemand vinden die die buurt kent, dan heb je op TripAdvisor meer kans ... of het voor jou de besparing waard is, ook dat kun je alleen zelf bepalen. De subway is vlakbij, ik lees dat je binnen 20 minuten in Manhattan bent, dat lijkt mij wel te doen ... ook als je even tussendoor behoefte hebt om naar je hotel te gaan.
- meyem
- Amerika-expert
oh, maar ik wil wel weten hoe het bevallen is, als je daar gaat overnachten .... 100 euro per nacht is altijd een overweging waard voor NYC ... zonder meer ...
ik merk dat ik zelf liever nog een badkamer deel en in Manhattan zit ...
ik heb geen probleem met een tijdje een gedeelde badkamer ... er zijn mensen die het voor levenslange woonruimte vaak nog heel slechter hebben en als ik daarmee een tijdje in Manhattan kan vertoeven, ben ik superblij
ik merk dat ik zelf liever nog een badkamer deel en in Manhattan zit ...
ik heb geen probleem met een tijdje een gedeelde badkamer ... er zijn mensen die het voor levenslange woonruimte vaak nog heel slechter hebben en als ik daarmee een tijdje in Manhattan kan vertoeven, ben ik superblij

-
- Amerikafan
- Contacteer:
Op TA krijgen ze 3,5 ster, dat lijkt me toch gelijk staan aan een 7?
Ik ben er nog niet helemaal over uit of we dit hotel nemen maar ik zal zeker mijn mening hier laten weten als we dat doen!
Ik ben er nog niet helemaal over uit of we dit hotel nemen maar ik zal zeker mijn mening hier laten weten als we dat doen!
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
- meyem
- Amerika-expert
mijn hotelletje, zeer budget, scoort 7.3 op booking.com .... maar ik krijg nu de verontrustende mededeling dat:
"Helaas, maar deze accommodatie accepteert op dit moment geen reserveringen op onze site"
ayayayayay .... dat klinkt niet best ... ik weet dat ze maar matig 'legaal' zijn .... (voor zover dat kan ...) ... m aar ik heb wel kort geleden met ze gemaild en mijn booking was 'confirmed' .... nou ik hou het er maar op dat alles goed komt ... LOL ... anders hoop ik dat het Leo House me nog kan hebben ....
"Helaas, maar deze accommodatie accepteert op dit moment geen reserveringen op onze site"
ayayayayay .... dat klinkt niet best ... ik weet dat ze maar matig 'legaal' zijn .... (voor zover dat kan ...) ... m aar ik heb wel kort geleden met ze gemaild en mijn booking was 'confirmed' .... nou ik hou het er maar op dat alles goed komt ... LOL ... anders hoop ik dat het Leo House me nog kan hebben ....

- meyem
- Amerika-expert
3.5 ster op TA, dat is in de praktijk maar zeer matig ...... nogmaals: goed lezen is het devies ... en bepalen wat voor jou acceptabel is, dat verschilt immers heel veel per persoon!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik zit een week in The Jane voor 375, - pp... heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden al geboekt! Inniminiklein kamertje gedeelde badkamer, maar midden in het met packing district en een heeeeel apart hotel!
- meyem
- Amerika-expert
ken ik, heb ik ook gelogeerd ... zodra je je spullen ergens hebt geinstalleerd, is het best te doen. Je kunt gratis fietsen van ze huren, echt de moeite waard!
- meyem
- Amerika-expert
ja hoor, mijn hotel is een no-go geworden:
http://nypost.com/2016/03/17/sro-hotel- ... dges-rule/
http://www.nydailynews.com/new-york/man ... -1.2568774
ik heb ze nogmaals gemaild met de vraag wat dit voor mijn boeking betekend, maar ik heb besloten het antwoord niet af te wachten (het mailcontact verliep al moeizaam en dat vind ik altijd een slecht teken .....). Ik heb het hotel geannuleerd via otels.com en als het goed is, staat mijn geld binnen 1,5 week terug op mijn rekening ....
ik heb nu dat Chelsea International Hostel geboekt, want de Seafarers zit vol voor mijn data .... de kamers van het Chelsea zijn wel erg basic (wel ruimer dan de Jane, maar geen tv en geen wifi .... Wel wifi in de gemeenschappelijke kamer, die dicht is tussen 11 en 7 uur .... )
Ik ga het Seafarers evengoed nog in de gaten houden, maar ik ben ook wel benieuwd naar dit hostel. Mijn kamer was 815 dollar voor 10 nachten, 10% deposit (pre-tax) per nacht, dat krijg ik niet terug als ik annuleer ....
oh, maar ze hebben wel grappige extra dingen, zoals gratis pizza op woensdagavond, af en toe entertainment en ook een ontbijt (nou ja, een bagel, en ik hou niet van bagels .... maar ook koffie en wat fruit, dus ach ...)
http://nypost.com/2016/03/17/sro-hotel- ... dges-rule/
http://www.nydailynews.com/new-york/man ... -1.2568774
ik heb ze nogmaals gemaild met de vraag wat dit voor mijn boeking betekend, maar ik heb besloten het antwoord niet af te wachten (het mailcontact verliep al moeizaam en dat vind ik altijd een slecht teken .....). Ik heb het hotel geannuleerd via otels.com en als het goed is, staat mijn geld binnen 1,5 week terug op mijn rekening ....
ik heb nu dat Chelsea International Hostel geboekt, want de Seafarers zit vol voor mijn data .... de kamers van het Chelsea zijn wel erg basic (wel ruimer dan de Jane, maar geen tv en geen wifi .... Wel wifi in de gemeenschappelijke kamer, die dicht is tussen 11 en 7 uur .... )
Ik ga het Seafarers evengoed nog in de gaten houden, maar ik ben ook wel benieuwd naar dit hostel. Mijn kamer was 815 dollar voor 10 nachten, 10% deposit (pre-tax) per nacht, dat krijg ik niet terug als ik annuleer ....
oh, maar ze hebben wel grappige extra dingen, zoals gratis pizza op woensdagavond, af en toe entertainment en ook een ontbijt (nou ja, een bagel, en ik hou niet van bagels .... maar ook koffie en wat fruit, dus ach ...)
Hé, wat jammer zeg!
Wel een redelijke prijs voor het hostel, maar het is wel erg basic inderdaad. Wifi op de kamer vind ik wel erg prettig als ik alleen reis.
Ik zag dat mijn geboekte hotel in augustus nu €100,- minder kost, dus heb maar een nieuwe boeking gemaakt
Wel paar euro verlies door de wisselkoers, maar scheelt toch weer!
Wel een redelijke prijs voor het hostel, maar het is wel erg basic inderdaad. Wifi op de kamer vind ik wel erg prettig als ik alleen reis.
Ik zag dat mijn geboekte hotel in augustus nu €100,- minder kost, dus heb maar een nieuwe boeking gemaakt

- meyem
- Amerika-expert
ach, geen wifi na 11-en vind ik ook niet zo erg ..... ik ben nogal internet verslaafd en voor je het weet is de halve nacht om .... op deze manier moet ik gewoon wel op tijd naar bed 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 23 Reacties
- 3831 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 18 Reacties