SuzieQ schreef:Moet je voor Maverick bijbetalen als je te zwaar bent?
Je hoeft niet bij te betalen. Alleen wordt de helicopter ingedeeld op gewicht en daar hebben ze dus wat gegevens voor nodig.
Grote kans dat je ter plekke nog eens op de weegschaal moet staan. Dat is daar overigens ook met vliegtuigjes.
Er zijn ook genoeg wat corpulentere Amerikanen en andere toeristen, dus laat dat het niet zijn wat je tegenhoud om zoiets te doen.
Wij verblijven in juni in New york New york in vegas.
heb nog een zooi loyalty points over, en ik zat te denken aan breakfast/lunch buffetten bij voorbeeld Redrock of een ander station casino.
maar als ik op google maps kijk lijkt dat erg ver uit de richting te liggen.
kan iemand mij vertellen of dit ook echt zo is?
want dan kan in misschien beter wat anders kiezen.
@Marjolijne: nog bedankt voor de tijden! Dankzij dat lijstje hebben wij ook 2 rewards voor de helicoptervlucht kunnen inwisselen. Hiervoor moesten we wel snel zijn met invullen, want per dag wordt er inderdaad maar 1 reward vrijgegeven. Mocht iemand dit willen doen, dan is het slim je e-mail adres al gekopieerd te hebben. Scheelt weer tijd
die helikopter kun je toch ook pas 3 maanden voordat je de vlucht gaat nemen bestellen ?
of kun je nu al de reward nemen en als je hem maar reserveert binnen 3 maanden is goed (dus ook als je pas in augustus gaat kun je het nu al doen ?)
SuzieQ schreef:Moet je voor Maverick bijbetalen als je te zwaar bent?
Je hoeft niet bij te betalen. Alleen wordt de helicopter ingedeeld op gewicht en daar hebben ze dus wat gegevens voor nodig.
Grote kans dat je ter plekke nog eens op de weegschaal moet staan. Dat is daar overigens ook met vliegtuigjes.
Er zijn ook genoeg wat corpulentere Amerikanen en andere toeristen, dus laat dat het niet zijn wat je tegenhoud om zoiets te doen.
@Marjolijne: nog bedankt voor de tijden! Dankzij dat lijstje hebben wij ook 2 rewards voor de helicoptervlucht kunnen inwisselen. Hiervoor moesten we wel snel zijn met invullen, want per dag wordt er inderdaad maar 1 reward vrijgegeven. Mocht iemand dit willen doen, dan is het slim je e-mail adres al gekopieerd te hebben. Scheelt weer tijd
mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt
ik zit al een tijdje te azen op Aria 2pers. breakfast/lunch buffet netjes 0m 18:15 achter de laptop maar om 18;50 nog steeds uitverkocht.
heb ik m dan gemist?
wat is de handigste manier. de reward aanklikken en wachten tot Sold out veranderd in buy now ? (doe ik nu)
of juist niet aanklikken?
moet ik zelf verversen door alles weg te klikken en bovenaan naast games> rewards aan klikken?
Wat ik deed is een minuut of 3 - 5 voor de tijd beginnen met klikken op de reward, en vervolgens steeds back to browsing klikken, en dan weer op de reward klikken, net zo lang tot ik mijn gegevens in kon vullen. Hiervoor had ik mijn e-mail adres al gekopieerd zodat ik met invullen snel kon schakelen en geen fout zou maken. De tijden klopte aardig, soms 3 minuten later.
In 2 dagen tijd had ik 2 helikoptervluchten. En inmiddels ook vastgelegd
Volgens mij moet je de reward binnen 90 dagen inwisselen, maar kun je mogelijk al wel voor augustus boeken, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, wellicht dat iemand dit kan bevestigen.
Kurt10 schreef:Ik heb ondertussen gebeld en kreeg een heel vriendelijke dame aan de lijn die me perfect heeft geholpen.
2 plaatsen voor KA mijn vriendin en mij liggen vast.
Ik heb ondertussen toch ook al wel wat bespaard via 2 accounts :
* 2 Tickets voor KA
* 2 x Dinner Buffet Bellagio
* 2 x Dinner Buffet Aria
* 2 voor 1 Dinner Buffet in Red Rock Hotel
* 2 Bowling Games in Red Rock Hotel ( Hier slapen we ook een nacht )
Wij hebben hier hetzelfde voor, niet te boeken via de link, kan er iemand zeggen welk nummer we moeten bellen?
Ondertussen telefoon nummer gekregen van Kurt10, gebeld en is in orde 2 tickets KA geboekt.
Laatst gewijzigd door harryvb op 06 apr 2016, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Dedert schreef:Wat ik deed is een minuut of 3 - 5 voor de tijd beginnen met klikken op de reward, en vervolgens steeds back to browsing klikken, en dan weer op de reward klikken, net zo lang tot ik mijn gegevens in kon vullen. Hiervoor had ik mijn e-mail adres al gekopieerd zodat ik met invullen snel kon schakelen en geen fout zou maken. De tijden klopte aardig, soms 3 minuten later.
In 2 dagen tijd had ik 2 helikoptervluchten. En inmiddels ook vastgelegd
Volgens mij moet je de reward binnen 90 dagen inwisselen, maar kun je mogelijk al wel voor augustus boeken, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, wellicht dat iemand dit kan bevestigen.
Exact op dezelfde manier ook vorige week 2 dagen achter elkaar de gratis helicoptervluchten genomen en vanavond gebeld en geboekt voor 6 Juni om 23.00, we worden netjes opgehaald in ons hotel NYNY !
Je kunt nu je reward nemen en dan binnen 90 dagen moet je boeken, kan dus al voor augustus !
Hallo, juist 2 ontbijten genomen in het Santa Fe Station casino maar ik begrijp niet goed wat ze met Boarding Pass bedoelen, zie hieronder.
Please follow the instructions below to redeem your Reward: 1) Ensure you will be redeeming your Reward within the valid period. Upon arrival, proceed to the Boarding Pass Rewards Center located in the casino where the Reward applies. Have your reward redemption code, Boarding Pass, and valid form of photo identification (Driver's License, Passport, Government issued ID) ready.
De "Boarding Pass" is de klantenkaart van Station Casino's, net zo als het Mlife programma maar dan van een andere firma.
Je kunt van te voren voor iedereen in jullie gezelschap die iets wil redeemen bij een Station casino een account aanmaken via: https://www.sclv.com/Account/Registration
Bij aankomst op locatie wordt er dan (naar ervaring bij andere casino's, ben zelf nog niet in Vegas geweest) een kaart voor je aangemaakt waarmee / waarop je de gekochte rewards kunt laten zetten. Deze kun je tevens gebruiken bij slots om punten te sparen etc.
(voor de Vegas veteranen... correct me if i'm wrong )
Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints, Kill Nothing but Time.
Gisteren en vandaag de 2 helikoptervluchten binnengehaald, de uren van woensdag waren correct maar donderdag was 19u12 ipv 19u15.
Nu juist via de live chat van maverick de tickets binnengehaald, was veel gemakkelijker dan de telefoon.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.