Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar overnachten nabij Miami
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Waar overnachten nabij Miami
Dag allemaal,
Eind april gaan mijn man en ik (voor het eerst) drie weken reizen van NY naar Miami. Wij hebben het hotel in NY geboekt en gaan daarna overnachten in motels, die we niet van te voren boeken (of raden jullie dit af?). Voor de laatste vier nachten wilde ik eigenlijk een leuk hotel boeken in Miami beach. Ik vind alleen de prijzen behoorlijk pittig. Vanuit Miami willen we iig naar de Keys en naar de Everglades. Verder hebben we nog geen vaststaande trips. Denk dat we ook gewoon een beetje gaan winkelen en relaxen op het strand.
Weten jullie misschien een andere leuke plaats/hotel vanuit waar je ook deze dagtrips kan doen en waar je ook aan het strand kan liggen? Wellicht boeken we dan alsnog de laatste nacht een hotel in SOBE! Hoop dat jullie mee willen denken, de actieve posters hebben iig veel meer ervaring dan ik met de VS! Alvast bedankt!
Eind april gaan mijn man en ik (voor het eerst) drie weken reizen van NY naar Miami. Wij hebben het hotel in NY geboekt en gaan daarna overnachten in motels, die we niet van te voren boeken (of raden jullie dit af?). Voor de laatste vier nachten wilde ik eigenlijk een leuk hotel boeken in Miami beach. Ik vind alleen de prijzen behoorlijk pittig. Vanuit Miami willen we iig naar de Keys en naar de Everglades. Verder hebben we nog geen vaststaande trips. Denk dat we ook gewoon een beetje gaan winkelen en relaxen op het strand.
Weten jullie misschien een andere leuke plaats/hotel vanuit waar je ook deze dagtrips kan doen en waar je ook aan het strand kan liggen? Wellicht boeken we dan alsnog de laatste nacht een hotel in SOBE! Hoop dat jullie mee willen denken, de actieve posters hebben iig veel meer ervaring dan ik met de VS! Alvast bedankt!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Waar overnachten nabij Miami
Een dagtrip naar de Keys lijkt me redelijk ambitieus als je helemaal naar Key West wilt. Waarom plan je daar niet een overnachting? Sunset celebration is ontzettend leuk om mee te maken. En als je Key West te duur vindt om te overnachten kun je dat ook doen op Marathon, een uurtje terugrijden vanaf Key West.
Voor de Everglades is Homestead een mooi uitgangspositie, de overnachtingen daar zijn ook niet duur.
Verder heb je aan de oostkant nog Fort Lauderdale (misschien nog shoppen in Sawgrass Mills Mall?) en Dania en Hollywood Beach. Deze liggen boven Miami en zijn mogelijk voordeliger.
Voor de Everglades is Homestead een mooi uitgangspositie, de overnachtingen daar zijn ook niet duur.
Verder heb je aan de oostkant nog Fort Lauderdale (misschien nog shoppen in Sawgrass Mills Mall?) en Dania en Hollywood Beach. Deze liggen boven Miami en zijn mogelijk voordeliger.
-
- Amerika-newbie
Hoi Vito,
Dank voor je snelle reactie en tips. We vinden het relaxter om wat langer op dezelfde plek te slapen en vanaf daar dagtrips te doen. Vandaar dat we ervoor kiezen om the keys in een dagje (deels) te zien en zelfde met de everglades. Maar zal je overwegingen wel meenemen!
Oh en denk je dat het oke is om motels ter plekke uit te zoeken? Of slimmer om wel meer van te voren de route uit te stippelen? We willen ons niet te veel vastleggen nl.
Dank voor je snelle reactie en tips. We vinden het relaxter om wat langer op dezelfde plek te slapen en vanaf daar dagtrips te doen. Vandaar dat we ervoor kiezen om the keys in een dagje (deels) te zien en zelfde met de everglades. Maar zal je overwegingen wel meenemen!
Oh en denk je dat het oke is om motels ter plekke uit te zoeken? Of slimmer om wel meer van te voren de route uit te stippelen? We willen ons niet te veel vastleggen nl.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik weet niet wat relaxter is, 8 uur in een auto zitten en amper wat kunnen zien van de Keys of er een overnachting plannen en een dag minder in Miami zijn.
Vergis je niet in het verkeer. Het is druk rond Miami en er staan regelmatig files. Wat zou je dan eigenlijk willen zien op de Keys in een dagtrip?
Ik zou het eruit laten.
Vwb hotels, jullie zitten niet in het hoogseizoen dus er zal altijd wel wat te vinden zijn. Zelf vind ik het prettiger om alles geregeld te hebben, dan ter plekke nog moeten zoeken naar een hotelkamer, wat ook weer tijd kost. Je hebt toch een bepaalde route te rijden in 2,5 week, ongetwijfeld heb je al uitgezocht wat je wilt bezoeken dus zoveel speling heb je dan ook weer niet. Maar goed, iedere het zijne.

Ik zou het eruit laten.
Vwb hotels, jullie zitten niet in het hoogseizoen dus er zal altijd wel wat te vinden zijn. Zelf vind ik het prettiger om alles geregeld te hebben, dan ter plekke nog moeten zoeken naar een hotelkamer, wat ook weer tijd kost. Je hebt toch een bepaalde route te rijden in 2,5 week, ongetwijfeld heb je al uitgezocht wat je wilt bezoeken dus zoveel speling heb je dan ook weer niet. Maar goed, iedere het zijne.
- analogkid
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Dagtrip naar de Everglades is prima te doen vanuit Miami, een dagtrip naar Key West (m.i.) niet. Dan zou ik echt een overnachting plannen in Key West.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik zou de keys laten afhangen van je plannen wat er te willen gaan doen. Als je heel vroeg vertrekt kan je best veel doen hoor. Maar vergis je niet in de weg, zeker op de 1-baans stukken.
Ik zou in die periode ook op de bonnefooi gaan. Evt wel Miami vastleggen. Ik kan je helaas niet echt helpen qua locatie. Ik zat in 2010 in het doubletree grand biscayne bay. Opzich prima hotel, prachtig uitzicht, maar niet in Miami Beach, maar in Miami vlakbij de metromover
Ik zou in die periode ook op de bonnefooi gaan. Evt wel Miami vastleggen. Ik kan je helaas niet echt helpen qua locatie. Ik zat in 2010 in het doubletree grand biscayne bay. Opzich prima hotel, prachtig uitzicht, maar niet in Miami Beach, maar in Miami vlakbij de metromover
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Wij gaan a.s. laatste week van april en eerste week mei ook weer naar Florida, net als vorig jaar in de meivakantie - en de zomer van 2014 
@Fabriekster: Ik zou vooruit boeken, vond het in Florida behoorlijk druk eind april, en, voor ons een belangrijke overweging, de meer betaalbare hotels zijn al bijna vol als ik nu op de bekende hotel sites kijk. Dus ter plekke is het maar de vraag of dat gaat lukken en daar houden wij niet van, 't is vakantie
Daarom boek ik hotels altijd vooruit maar wel nog te annuleren - maar doe vooral waar je je prettig bij voelt.

@Fabriekster: Ik zou vooruit boeken, vond het in Florida behoorlijk druk eind april, en, voor ons een belangrijke overweging, de meer betaalbare hotels zijn al bijna vol als ik nu op de bekende hotel sites kijk. Dus ter plekke is het maar de vraag of dat gaat lukken en daar houden wij niet van, 't is vakantie

Daarom boek ik hotels altijd vooruit maar wel nog te annuleren - maar doe vooral waar je je prettig bij voelt.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Miami beach is inderdaad erg duur, ik heb geboekt met Hotwire, maar betaal nog steeds bijna 200 euro per nacht. Je zou even op Hotwire kunnen kijken of er nog iets meer betaalbaars beschikbaar is.
- sunnyrojo
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Key West is zeker in het weekend druk want dan zie je ook vaak mensen uit Florida die dan een heerlijk weekend plannen aldaar.
Ik ben het wel eens met de anderen dat het best een stuk rijden vanuit Miami en dan nog op 1 dag te gaan sightseeing, 's avond is het juist leuk in Duval street en Mallory Square met straatartiesten en om dan nog terug te rijden tja dat is een keuze maar rustig is het niet.
Ik ben het wel eens met de anderen dat het best een stuk rijden vanuit Miami en dan nog op 1 dag te gaan sightseeing, 's avond is het juist leuk in Duval street en Mallory Square met straatartiesten en om dan nog terug te rijden tja dat is een keuze maar rustig is het niet.
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
-
- Amerika-newbie
Bedankt voor alle reacties! We hebben uiteindelijk toch een hotel in south beach geboekt voor 2 nachten en voor 1 nacht in marathon!
Ik ben al 2x voor een dag naar Key West gereden vanuit Miami, prima te doen hoor
Prachtige trip, zou het volgende keer zo weer doen, juist omdat je onderweg zoveel ziet. Maar het is inderdaad ook fijn om 's avonds lekker te relaxen daar en de zonsondergang mee te maken.

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wij hebben via Hotwire 2 overnachtingen geboekt op Miami beach, the Hall South Beach voor 114,00 euro per nacht. Ziet er op de website prima uit. We moeten alleen nog kijken wat we doen met parkeren. Valetparking is 40 dollar per dagHarry schreef:Miami beach is inderdaad erg duur, ik heb geboekt met Hotwire, maar betaal nog steeds bijna 200 euro per nacht. Je zou even op Hotwire kunnen kijken of er nog iets meer betaalbaars beschikbaar is.

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je kunt bij de Lincoln road mall parkeren voor de helft, wij zitten in de Shelborne en dat is een paar minuten lopen, volgens mij zit jouw hotel daar ook vlakbij.
Bij de Anchor Shops Garage in de 16th Street vraagt $16 per 24 uur.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Bedankt voor de tips, dat klinkt al veel beter!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Heb in November Best Western On the Bay Inn & Marina geboekt. Redelijke prijs gratis parkeren en op loopafstand naar de Miami City Bike. Op het fietsje naar Miami Beach. Heel goed te doen.
- sunnyrojo
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
heel leuk hotel Best Western on the Bay met een heerlijk ontbijt. En 's avonds een mooi uitzicht over the Bay.
In de buurt zit een cubaans winkeltje met heerlijke broodjes vd lunch
wij zitten nu in Kendall (Country Inn and Suites) net onder Miami is meer "strategisch"gelegen je kan naar Key Largo, the Malls en Everglades.
In de buurt zit een cubaans winkeltje met heerlijke broodjes vd lunch

wij zitten nu in Kendall (Country Inn and Suites) net onder Miami is meer "strategisch"gelegen je kan naar Key Largo, the Malls en Everglades.
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hoi Frans, hoe lang was het ongeveer fietsen naar the beach?frans_van_hooft schreef:Heb in November Best Western On the Bay Inn & Marina geboekt. Redelijke prijs gratis parkeren en op loopafstand naar de Miami City Bike. Op het fietsje naar Miami Beach. Heel goed te doen.
Nog tips voor in de omgeving want heb ook dit hotel geboekt..
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1855 Weergaves
-
Laatste bericht door Zarphil
-
- 1 Reacties