Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis D.eikelboom: Amerika met 4 personen
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reis D.eikelboom: Amerika met 4 personen
Als je goed ter been bent en in de ochtend gaat zou ik ook voor de lower gaan. In het begin vd middag schijnt het licht in de upper juist weer mooier te zijn, maar dan ben je als het goed is al op weg naar Monument Valley.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
mag ik daaruit opmaken dat je de lower mooier vind dan de upper??
groetjes
groetjes
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Nee. Ik ken zelf alleen de lower. Maar door alle verhalen is het mij wel duidelijk hoe het een beetje zit. De lichtval is 's ochtends mooier in de lower en in (vooral in het begin van) de middag is dat bij de upper. Als je die dag ook nog MV wilt bekijken zou ik dus voor de lower gaan. Of je of je medereizigers moeten slecht ter been zijn. De upper is wat breder en vlak, de lower heeft wat smalle ruimtes en een aantal trappen. Verder is het de afgelopen jaren enorm veel drukker geworden, wat een reden zou kunnen zijn om vooraf te reserveren
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Wij hebben beide gedaan, ik zou absoluut kiezen voor de Lower. Die is langer, leuker, en minder druk. Alhoewel...het is alweer een paar jaar geleden dus dat kan veranderd zijn.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Wij hebben de lower vorig jaar in september aan het eind van de ochtend gedaan en vonden het prachtig! Niet te druk en prachtig licht!
California - nebraska - colorado - idaho - montana - utah - nevada - arizona - wyoming - south dakota
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht